Patrick Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2012 Dodam tylko że 75x to + po stacyjce, a styki oznaczone numerem 30 to stały plus-jest ich kilka tam-czerwone kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LASER Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2012 Wielkie dzięki cinul. Jutro w takim razie zabieram się do roboty Ja chce by było po stacyjce czyli pod 75x ? dobrze rozumiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #43 Napisano 28 Stycznia 2012 Ja chce by było po stacyjce czyli pod 75x ? dobrze rozumiem ? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LASER Zgłoś #44 Napisano 28 Stycznia 2012 Dziś zabrałem się za montaż ale nie skończyłem, okazało się że mam za krótki przewód, jutro dolutuje i podłącze. Dostałem się tam bez większych problemów i co najważniejsze bez strat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisii35 Zgłoś #45 Napisano 1 Lutego 2012 misja się powiodła? Czy mróz wystraszył i nie skończyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdzichu290186 Zgłoś #46 Napisano 10 Lutego 2012 Koledzy, a ja mam pytanie tego typu... którędy poprowadzić kabel od aku do wnętrza auta, żeby było najwygodniej i bez większego problemu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #47 Napisano 13 Lutego 2012 Jak zdemontujesz plastikową osłonę pod kierownicą a następnie opuścisz skrzynkę bezpieczników i się dobrze przyjrzysz, to na ścianie grodziowej znajdziesz gumowe zaślepki/zatyczki/korki (jak zwał tak zwał). Wyrywasz jeden, robisz w samym środku dziurę, przekładasz kabel i wpychasz zaślepkę na miejsce. Kabel w komorze silnika pojawi się gdzieś za zbiorniczkiem wyrównawczym (więc nie będzie widoczny po otwarciu maski) i dalej z wiązką kabli przy podłużnicy jedziesz do aku. O takich sprawach jak bezpiecznik przy samym aku nie trzeba chyba mówić...? :fajny Ważne abyś w tej zaślepce w ścianie grodziowej zrobił dziurę na środku i wsadził ją ponownie. Wtedy kabel nie będzie miał styku z blachą czyli nie będzie zagrożenia że się przetrze i zrobi zwarcie. Wypróbowane w moim od ok 2,5 roku :ok PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudi Zgłoś #48 Napisano 19 Lutego 2012 Witam. Chce podłączyć zasilanie do Cb na stałe pod kabel od zapalniczki ale przy tym nie tracąc jej. Mianowicie chce sie podpiąć pod kabel przed zapalniczką. Tylko nie wiem pod które bo do zapalniczki dochodzą 3 kabelki a cb radio ma 2 w takim razie po co jest ten 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #49 Napisano 19 Lutego 2012 Jeden do podświetlenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudi Zgłoś #50 Napisano 19 Lutego 2012 Jeden do podświetlenia jeszcze jak mi powiesz który jest od podświetlenia to bedzie super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 20 Lutego 2012 Weź miernik czy próbówkę (żarówka z dwoma kabelkami też może być), i będziesz wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudi Zgłoś #52 Napisano 20 Lutego 2012 Tak chyba bede musiał zrobic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #53 Napisano 21 Lutego 2012 na twoim miejscu podpiołbym sie dodatkowym kabelkiem pod kierownicą przy bezpiecznikach masz tam bezpośrednie podłoczenie od aku, nic nie przeciążysz, nic ci nie będzie zaklócać, a jeśli zastosujesz dodatkowe złączki do masz pełną swobode jak byś musiał odłączyc -wyjąć radyjko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conway87 Zgłoś #54 Napisano 2 Grudnia 2013 ja podłączyłem cb pod zapalniczkę która jest z tyłu tunelu srodkowego. Jest tam łatwiejszy dostęp niż do zapalniczki przy biegach. Wystarczy otworzyć podłokietni wyjąć srodek który jest na zatrzaski. Wypchnąłem całą zapalniczke i miałem dostęp do kabelków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #55 Napisano 3 Kwietnia 2015 witam ,a czy w poswietleniu w podsufitce bedzie jakis + na stale ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #56 Napisano 3 Kwietnia 2015 powinien być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
august271 Zgłoś #57 Napisano 8 Kwietnia 2015 Witam jest kolego na pewno ! Ale to nie jest dobre miejsce do podłączenia cb. Najlepiej po prostu pod gniazdo zapalnicznki a super extra oddzielnym kablem pod akumulator wtedy będzie najmniej zakłóceń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemcio Zgłoś #58 Napisano 12 Kwietnia 2015 Ależ stary ten temat a admini nic nie robią z nimi, Ja w swojej B6 zapiąłem radio wprost pod kable od zapalniczki nie bojąc się o jaką kol wiek utratę pamięci, mam zakupionego Presidenta Harry III który posiada wszelkie filtry, nic nie przejmuję się zakłuceniami do tego antena SIRIO ML 145 zestrojony sprzęt w serwisie CB radio no i po tuningu, podniesiona wydajność odbiornika i nadajnika, ustawione wszystkie filtry oraz zestrojony zestaw z samochodem, Odbiór i nadawanie w terenie prostym około 35 KM i nie mam ciągniętych osobnych przewodów do aku żeby pominąć zakłucenia. po prostu porządny sprzęt nie zastąpi taniego chińczyka radyjko wpięte na spinki wprost do kabli zapalniczki w kolumnie, antena wydłużona i schowana po całej długości Passka Kombi po prawej stronie pod osłonami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek.500 Zgłoś #59 Napisano 20 Kwietnia 2015 Będę się podpinać + do zacisku x75, ale gdzie najlepiej podłączyć masę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #60 Napisano 21 Kwietnia 2015 na lewo parę cm od x75 są punkty masowe karoserii... dochodzą do nich brązowe przewody. Tam się podłącz:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach