Skocz do zawartości
darco112

gdzie podłączyć zasilanie na stałe?

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam tylko że 75x to + po stacyjce, a styki oznaczone numerem 30 to stały plus-jest ich kilka tam-czerwone kable.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki cinul. Jutro w takim razie zabieram się do roboty :) Ja chce by było po stacyjce czyli pod 75x ? dobrze rozumiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja chce by było po stacyjce czyli pod 75x ? dobrze rozumiem ?

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zabrałem się za montaż ale nie skończyłem, okazało się że mam za krótki przewód, jutro dolutuje i podłącze.

 

Dostałem się tam bez większych problemów i co najważniejsze bez strat :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

misja się powiodła? Czy mróz wystraszył i nie skończyłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam pytanie tego typu...

którędy poprowadzić kabel od aku do wnętrza auta, żeby było najwygodniej i bez większego problemu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zdemontujesz plastikową osłonę pod kierownicą a następnie opuścisz skrzynkę bezpieczników i się dobrze przyjrzysz, to na ścianie grodziowej znajdziesz gumowe zaślepki/zatyczki/korki (jak zwał tak zwał). Wyrywasz jeden, robisz w samym środku dziurę, przekładasz kabel i wpychasz zaślepkę na miejsce. Kabel w komorze silnika pojawi się gdzieś za zbiorniczkiem wyrównawczym (więc nie będzie widoczny po otwarciu maski) i dalej z wiązką kabli przy podłużnicy jedziesz do aku. O takich sprawach jak bezpiecznik przy samym aku nie trzeba chyba mówić...? :fajny

Ważne abyś w tej zaślepce w ścianie grodziowej zrobił dziurę na środku i wsadził ją ponownie. Wtedy kabel nie będzie miał styku z blachą czyli nie będzie zagrożenia że się przetrze i zrobi zwarcie.

 

Wypróbowane w moim od ok 2,5 roku :ok

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chce podłączyć zasilanie do Cb na stałe pod kabel od zapalniczki ale przy tym nie tracąc jej. Mianowicie chce sie podpiąć pod kabel przed zapalniczką. Tylko nie wiem pod które bo do zapalniczki dochodzą 3 kabelki a cb radio ma 2 :/ w takim razie po co jest ten 3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeden do podświetlenia
jeszcze jak mi powiesz który jest od podświetlenia to bedzie super :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź miernik czy próbówkę (żarówka z dwoma kabelkami też może być), i będziesz wiedział ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba bede musiał zrobic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na twoim miejscu podpiołbym sie dodatkowym kabelkiem pod kierownicą przy bezpiecznikach masz tam bezpośrednie podłoczenie od aku, nic nie przeciążysz, nic ci nie będzie zaklócać, a jeśli zastosujesz dodatkowe złączki do masz pełną swobode jak byś musiał odłączyc -wyjąć radyjko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja podłączyłem cb pod zapalniczkę która jest z tyłu tunelu srodkowego. Jest tam łatwiejszy dostęp niż do zapalniczki przy biegach. Wystarczy otworzyć podłokietni wyjąć srodek który jest na zatrzaski. Wypchnąłem całą zapalniczke i miałem dostęp do kabelków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,a czy w poswietleniu w podsufitce bedzie jakis + na stale ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jest kolego na pewno ! Ale to nie jest dobre miejsce do podłączenia cb. Najlepiej po prostu pod gniazdo zapalnicznki a super extra oddzielnym kablem pod akumulator wtedy będzie najmniej zakłóceń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ stary ten temat :) a admini nic nie robią z nimi,

 

Ja w swojej B6 zapiąłem radio wprost pod kable od zapalniczki nie bojąc się o jaką kol wiek utratę pamięci, mam zakupionego Presidenta Harry III który posiada wszelkie filtry, nic nie przejmuję się zakłuceniami do tego antena SIRIO ML 145 zestrojony sprzęt w serwisie CB radio no i po tuningu, podniesiona wydajność odbiornika i nadajnika, ustawione wszystkie filtry oraz zestrojony zestaw z samochodem,

 

Odbiór i nadawanie w terenie prostym około 35 KM i nie mam ciągniętych osobnych przewodów do aku żeby pominąć zakłucenia. po prostu porządny sprzęt nie zastąpi taniego chińczyka

 

radyjko wpięte na spinki wprost do kabli zapalniczki w kolumnie, antena wydłużona i schowana po całej długości Passka Kombi po prawej stronie pod osłonami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę się podpinać + do zacisku x75, ale gdzie najlepiej podłączyć masę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na lewo parę cm od x75 są punkty masowe karoserii... dochodzą do nich brązowe przewody. Tam się podłącz:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności