marecek Zgłoś #21 Napisano 5 Czerwca 2009 si... to dlatego nie mogłem go znaleźć z przodu wygląda jak leon udowodniłeś (razem z Tomaracing) że się da i to bezawaryjnie. Przyrost jest dokładnie taki, jak byc powininen. Piszę o tym, ponieważ wiem, ze wielu twierdziło, ze to nie ma sensu, że będzie się sypac itd. i P.S o kosztach nie bede sie wypowiadał, ale wiadomo ze tuning w firmie zajmujacej sie tym musi troche kosztować. dzięki ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 5 Czerwca 2009 Danek- jasne ze lepiej jest kupic juz uturbionego paska. I młodszy rocznik - biorąc pod uwagę koszty przekładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #23 Napisano 5 Czerwca 2009 a tak w ogole to nie mam sensu dlubac paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #24 Napisano 5 Czerwca 2009 zawiało optymizmem, oj... nie ma sensu jeździć GTkiem, bo to też padaka straszna i wytrzymuje jeszcze mniej modyfikacji niż passat, a jednak jeździsz i planujesz, a to zawias, a to skrzynię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #25 Napisano 5 Czerwca 2009 przeciez to w ogole nie wytrzymuje, nawet seryjnej jazdy strach się bać winkle pokonywać koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach