Aleosuza Zgłoś #461 Napisano 7 Czerwca 2017 Aaa, w takim razie muszę się zastanowić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #462 Napisano 8 Czerwca 2017 na olx jest z kwasowki i ma 2.5 cala nawet na gieciu , ta z allegro to bubel , ma zwezenie na gieciu i ma okolo 2 cali , bierz od goscia z olx , ja mam i nie zaluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sparky01 Zgłoś #463 Napisano 22 Stycznia 2018 Witam,jako że mój tłumik od początku aż do końca jest na wykończeniu postanowiłem zamówić dwururkę wraz z tym złączem elastycznym,niestety problem jest taki że ktoś prędzej zrobił wszystko na stałe i chyba będę musiał wymienić katalizator,co sądzicie o tym zamienniku: http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-1-6-zamiennik-katalizator-i6629272176.html U mnie nie ma tego ucha do którego się przykręca dwururkę,czy taki zamiennik jest okej? co z mitami o większym spalaniu itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #464 Napisano 23 Kwietnia 2018 Witam, a jak wygląda sprawa wycięcia katalizatora z silnika 1,6, gdzie 1 sonda jest przed i 2 za katem. Co z pracą sondy. Zamierzam go usunąć gdyż auto mi zamula na ciepłym silniku, VAG nie pokazuje żadnych błędów więc stawiam na kata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #465 Napisano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) chyba wtedy emulator kątowy na drugą albo wycięcie z softu załatwia sprawę http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiezny-audi-vw-vag-i6340636707.html Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #466 Napisano 23 Kwietnia 2018 Z drugą sondą to zgadza się można to zrobić jak piszesz, czy puszkę zostawiłeś i dałeś rurę przelotową? Czy wstawiłeś samą rurę?. Po wycięciu powstały jakieś dziwne dźwięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #467 Napisano 23 Kwietnia 2018 Poczytaj dobrze bo w niektórych autach wycięcie kąta wcale nie pomaga na mulenie... możesz mieć problem np z przepływomierzem i tez błędów nie będzie. Wyciąć zawsze można ale czasem może to nie przynieść zakładanych efektów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #468 Napisano 23 Kwietnia 2018 Podmieniłem 2 przepływki i bez efektów, jedynie co mi przychodzi do głowy to kat, auto bez żadnych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #469 Napisano 23 Kwietnia 2018 1.6 nie ma zmiennej długości kolektora ssącego, i tu odpowiada zaworek od klapek kolektora które powinny się uchylić i wydłużyć drogę powietrza do cylindrów, a jak się nie uchylą to masz muła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #470 Napisano 23 Kwietnia 2018 Gdzie ten zaworek się znajduje, napisz coś więcej na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #471 Napisano 8 Maja 2018 Kilka dni temu wywaliłem cały środek katalizatora bo był lekko zapchany co skutkowało zamuleniem auta, zostawiłem samą puche kata i auto odrzyło. Ale pojawił się dosyć głośny dźwięk metaliczny gdy odpalę auto po nocy do momentu zejścia obrotów na 800. Na ciepłym silniku jest całkiem dobrze, czy wstawienie rury przelotowej w puche kata coś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #472 Napisano 12 Maja 2018 Czy ktoś wycinał katalizator w 1,6 alz? Jak to się ma do sondy, bo 1 sonda jest zamontowana w katalizatorze czyli rurka przelotowa może spowodować błędne odczyty sondy. Obecnie wywaliłem wszystko że środka kata bo był zapchany, teraz jest jest metaliczny dźwięk, a szczególnie gdy go odpalę na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r9_92 Zgłoś #473 Napisano 15 Maja 2018 Pierwszą sondę zostawiasz tak jak była, drugą wstawiasz w tulejkę bądź wyłączasz programowo. Buczenie to chyba wina pustego kata, miałem tak samo przy pustej puszcze. Spaliny nie są prostą rurą odprowadzane do końca układu i dlatego ten rezonans. Rozetnij kata wspawaj w niego rurę, bądź wstaw DP. Mi to drugie pomogło na buczenie z pustego kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #474 Napisano 16 Maja 2018 9 godzin temu, r9_92 napisał: Pierwszą sondę zostawiasz tak jak była, drugą wstawiasz w tulejkę bądź wyłączasz programowo. Buczenie to chyba wina pustego kata, miałem tak samo przy pustej puszcze. Spaliny nie są prostą rurą odprowadzane do końca układu i dlatego ten rezonans. Rozetnij kata wspawaj w niego rurę, bądź wstaw DP. Mi to drugie pomogło na buczenie z pustego kata U mnie 1 sonda siedzi w katalizatorze więc jeśli wstawię w pustego kata rurę to sonda będzie miała błędne odczyty co może powodowac przylewa iem dawki paliwa. Drugą sondę zamontowałem korzystając z emulatora i jest ok. Zamówiłem tłumik przelotowy, zobaczę co będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r9_92 Zgłoś #475 Napisano 17 Maja 2018 Rurę i tak wspawuje się za gniazdem na sondę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #476 Napisano 17 Maja 2018 1 godzinę temu, r9_92 napisał: Rurę i tak wspawuje się za gniazdem na sondę. Wiem ale kupiłem już gotowy tłumik przelotowy pod moje auto więc niebawem montaż 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach