Skocz do zawartości
Gość kamil0624

[silnik] Passat 1.9 TDi- drgania podczas przyspieszania

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bolojaro

witam mam passata b5 1.9 tdi 110 u mnie problem polega na tym ze wibracje sa odczowalne na 4 i 5 biegu gdy mam niskie obroty podczas jazdy i delikatnie wciskam gaz, jak dam do '' dechy''to wibracje znikaja czy ktos podpowie co to moze byc? sprawdzilem koncowki wtryskow sa ok dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam passata b5 1.9 tdi 110 u mnie problem polega na tym ze wibracje sa odczowalne na 4 i 5 biegu gdy mam niskie obroty podczas jazdy i delikatnie wciskam gaz, jak dam do '' dechy''to wibracje znikaja czy ktos podpowie co to moze byc? sprawdzilem koncowki wtryskow sa ok dzieki i pozdrawiam
zły dział i sprawdź poduszki pod silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mam drgania na kazdym biegu 1-6 w przedziale 1800-2200 czy jak delikatnie cyz mocno przyspieszam, towarzyszy temu taki stukot spod maski nie wiem czy to pod pokrywa zaworow, czy katalizator, nie mialme sily dzis sprawdzic. Pojawilo sie to dzisiaj. Jesli to cos pomoze, to zalozylem nowy N18, a przy okazji wszystkie wezyki posciagalem i popodlaczalem na nowo i podociskalem (mam wszystkie nowe), tak samo przy n75 i zbiorniku podcisnienia. Z moca jest ok w calym zakresie, ale jestem pewny ze wszystko docisnalem i dobrze podlaczylem, bo w sumie nie da sie zle tych wezykow podlaczyc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez mam drgania na kazdym biegu 1-6 w przedziale 1800-2200 czy jak delikatnie cyz mocno przyspieszam, towarzyszy temu taki stukot spod maski nie wiem czy to pod pokrywa zaworow, czy katalizator, nie mialme sily dzis sprawdzic. Pojawilo sie to dzisiaj. Jesli to cos pomoze, to zalozylem nowy N18, a przy okazji wszystkie wezyki posciagalem i popodlaczalem na nowo i podociskalem (mam wszystkie nowe), tak samo przy n75 i zbiorniku podcisnienia. Z moca jest ok w calym zakresie, ale jestem pewny ze wszystko docisnalem i dobrze podlaczylem, bo w sumie nie da sie zle tych wezykow podlaczyc :)
czyżby początek DM :hmm sprawdź poduszki pod silnikiem i plecionkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

plecionka ok, poduszki sprawdze pzniej, a co to DM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
plecionka ok, poduszki sprawdze pzniej, a co to DM?
DM = dwumasa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam problem co wszyscy czyli drgania na obrotach 1800-2200 byłem już u 7 mechaników i każdy mówi co innego. ostatnio byłem w jednym serwisie wymienili kilka przewodów podciśnienia itp zrobili diagnostyke skasowali kase i powiedzieli że jest to spowodowane "prawdopodobnie ale nie na 100%" luzami na przegubach. co o tym sądzicie dodam że nie ma błędów na komputerze pompowtryski są w normie jeden jest gorszy ale łapie się w normie vw. zabrałem go bo jeżeli mają wątpliwości to nie wyrzucę 2500zł na "prawdopodobnie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moga byc to luzy na przegubach wewnetrzych... Ale ciezko je kupic osobno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam....mam pytanie-co to moze byc.....gdy odpalam auto wszystko jest ok(odpala od "kopa")rozpedzam auto na 1 biegu-ok....2 bieg ok....3 bieg ok....pora na 4 bieg i przy 1800obrotow do 2000obrotow/min auto zaczyna drgac.... wpadac w rezonans.. ale jak juz wejdzie na 2000obr/min to wszystko wraca do normy i auto dostaje kopa.....co to moze byc? problem jest przy rozpedzaniu..

 

Kolego czy udało ci sie rozwiązać problem? Mam to samo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez szukam źródła drgań już od kilku lat.. jak jest zimno to jest ciszej ale powyżej 7 stC na dworze wibracje budy psuja mi humor.

poduchy wylkuczyłem. ostatnio po wymianie rozrządu chodzi inaczej - celowo nie ustawiałem wyprzedzenia zapłonu jest za wysoko ale planuję jeszcze podnieść wartość dla sprawdzeinia. ostatnio jak jechałem to na jakiś czas silnik się uspokoił- nie potrafię tego jednak z niczym powiązać. próbował ktoś pompę podmienić na jakąś sprawdzoną albo próbować co będzie z wtryskami od AFN?

jeden z kolegów miał wymienić sprzęgło... pomogło coś?

ciekaw jestem jak się to faktycznie ma do turbiny bo u mnie drga na wolnych obrotach i w okolicy 1600 do 1900 obrotów.

Jak turbina ładuje konkretnie od około 2000 obr to jest cicho. Delikatny rezonans przy 2600 obrotów.

Myślę że to może być sprawa mapy wtrysku przy zużyciu silnika.

jak stwierdzić czy to na 100% nie jest zasyfiony nastawnik? nie sztuka narobić sobie roboty...

tankuję od 3 lat paliwo z dodatkami czyszczącymi układ paliwowy bo mam w normalnej cenie wiem że wtryski nie są zasyfione ale pompy nie rozbierałem

nie chce wymieniać części dobrych na inne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego czy udało ci sie rozwiązać problem? Mam to samo..

 

Dokładnie , czy Zbyszko8406 rozwiązał problem ? Oczywiście inaczej niż sprzedaż auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam... po długim czasie ale odpowiadam. miałem go juz sprzedac ale głupio z drganiami wiec znalazlem wkoncu mechaników którzy metoda prób i błędów doszli do tego ze to pompa vacum. wymienili i nie drga przy okazji turbinka do regeneracji. wtryski chodza prawie jak nowe. a przeguby wew wymienilem drogo i to nie było to- nie polecam warsztatu kia połczyńska przy lukoilu. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa się rozwiązała po wymianie wężyków ciśnieniowych (nie znam się na tym) w okolicach mechanizmu napędu wycieraczek. Pewnie wszystkie wymiany podzespołów opisane wcześniej wiązały się przy okazji z wymianą wężyków więc i to pomogło, ale nie chę siać fermentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Też mam wibracje przy przyśpieszaniu . Z dnia na dzień . Wie ktoś co może być przyczyną od 40 kmh do 120 kmh są drgania . Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności