lebow Zgłoś #181 Napisano 8 Listopada 2016 Jak dźwigienka wraca to tłoczek też musi....upewnij się jeszcze raz czy wszystko pod tłoczkiem jest dobrze złożone. Ośka z gwintem nie powinna się obracać....wykręć tłoczek i sprawdź wtedy czy ośka z gwintem zachowuje się tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
21adam Zgłoś #182 Napisano 21 Listopada 2016 Dzięki za pomoc okazało się, że pod uszczelką tłoczka było trochę starej gumy co powodowało, że uszczelka nadmiernie wystawała i tłoczek zatrzymywał się przy niej. Oczyszczenie i ponowne osadzenie rozwiązało problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedevil Zgłoś #183 Napisano 5 Września 2017 Podłącze się pod temat. U mnie sytuacja wygląda take że hamulce działają prawidłowo. Tylko ręczny nie działa. Nie porusza się dzwigienka od ręcznego. Zastanawiam się czy mogę tylko odkręcić to ucho od linki ręcznego i wszystko przeczyscić. Czy muszę rozbierać cały zacisk i wymieniać wszystkie uszczelnienia? Pozdrawiama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #184 Napisano 5 Września 2017 Jeśli ramie stoi, to nawet jeśli je rozruszasz będzie ciekło - prędzej czy później. Niestety nie pozostaje nic innego jak rozbiórka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #185 Napisano 6 Grudnia 2022 (edytowane) mały odkop tematu, a ktoś z was robił regenerację tylnych zacisków hamulcowych w passacie b6 chodzi o wymianę mechanizmu który wypycha i cofa tłoczek bo u mnie obrobił się frez w silniczku i gniazdo w tym mechaniźmie Edytowane 29 Grudnia 2022 przez pawelvw temar już nie aktualny robota bardzo prosta i banalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #186 Napisano 1 Stycznia 2023 W dniu 6.12.2022 o 13:23, pawelvw napisał: mały odkop tematu, a ktoś z was robił regenerację tylnych zacisków hamulcowych w passacie b6 chodzi o wymianę mechanizmu który wypycha i cofa tłoczek bo u mnie obrobił się frez w silniczku i gniazdo w tym mechaniźmie W B6 jeszcze nie robiłem, poprzedni właściciel naprawiał cały układ hamulcowy z tyłu i póki co mam spokój dłuższy czas ale w B5 robiłem regeneracje obu zacisków nowe gumki tłoczki i starczało na pół roku a pózniej znowu to samo i dopiero kupiłem nowe SKV i spokój był, aluminium tam już wżery miało i pewnie dlatego syf się dostawał i przycierało sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach