Gość Bukol Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2006 witam, mam za male napiecie na pompe paliwa, tzn prad dochodzi ale jest go za malo" :611: gdzie szukac przyczyny ?? przekanik pompy wymieniony, bezpieczniki tez... co generuje napiecie na pompe ?? jak rozwiazac ten problem ?? ps przed tym zdarzeniem cos w bezpiecznikach cos mi "syczalo", ogolnie dawalo dziwny odglos... mial moze ktos taka przypadlosc ?? :614: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 19 Kwietnia 2006 Coś delikatnie sie podjarało, jakiś styk, ale widząc, jak podszedłeś do tematu dam Tobie jedną radę. Jedź do elektryka samochodowego. To jest naprawdę dobra rada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bukol Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2006 no wlasnie... jutro podjade...na lince, bo samemu tez mi sie pomysly skonczyly... :647: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gutzio Zgłoś #4 Napisano 20 Kwietnia 2006 jezeli masz troche pjecia o pradzie to dasz rade... pewnie jest gdzies slaby styk bo cos sie zagrzalo i wystarczy wyczyscic... albo kabelek gdzies jest juz bardzo zmeczony i stad ten problem.. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 20 Kwietnia 2006 Lepiej niech tego sam nie robi. Fajczyło się przy bezpiecznikach. Może z tyłu. Trzeba demontować tę tablicę a to jest robota dla fachowca, bo naprawiajacy musi wiedzieć, czego szukać. To robi się niejako interaktywnie :637: . Jeśli coś stwierdzisz, to kopiesz w tym kierunku. Taka jest elektryka dla osoby nie majacej o niej pojęcia "co generuje napiecie na pompe ??. NIE UBLIżAJąC TU ABSOLUTNIE NIKOMU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bukol Zgłoś #6 Napisano 20 Kwietnia 2006 ok chlopaki, dzieki za pomoc !! bylem u mechaniora, kur... na rzucal ale znalazl problem :611: klopot polegal na tym ze zerwaly sie kabelki kolo silnika, nie bylo masy i nie chcialo dzialac... jak sie z przodu samochodu na silnik patrzy (silnik RP) to po jego prawej stronie na srodku sa takie male kabelki... ze starosci sie juz posypaly i w tym tkwil problem... ogolnie sprawa sie rozwiazala... a teraz z innej beczki, jak wracalem od mechaniora zaczela mi mrugac kontrolka oleju i pikac cos... stanalem i sprawdzilem olej na bagnecie jest wporzadku lub troche za durzo i teraz pytanie czy jak jest go za duzo to kontrolka sie wlacza czy tylko jak jest go za malo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 20 Kwietnia 2006 Za słabe ciśnienie, padł czujnik, spadł kabelek z czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #8 Napisano 20 Kwietnia 2006 Przeczytaj. Mogą być problemy z utrzymaniem ciśnienia oleju (zawór w pompie), rzadki olej lub leciwy i wyeksploatowany silnik (panewki, może przytkany jakiś kanał). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bukol Zgłoś #9 Napisano 20 Kwietnia 2006 dzieki za wskazowki... ale u mnie to jest tak, zauwazylem ze na niskich obrotach mi sie to dzieje, jak przygazuje to znika na chwile kontrola i bzykanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #10 Napisano 20 Kwietnia 2006 Musisz podjechać do warsztatu, tam niech wkręcą manometr zamiast czujnika ciśnienia a dowiesz się, jakie panuje ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bukol Zgłoś #11 Napisano 20 Kwietnia 2006 no podjade jutro bo czarodzieje to wiedza najlepiej :629: dzieki za pomoc !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2006 Spisz sobie dane ciśnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek81 Zgłoś #13 Napisano 18 Lipca 2013 witam podepne sie lekko pod wątek u mnie słabo pali jest jest zimny wiec chciałem zmierzyc cisnienie na pompie paliwa wiec zaczalem szperac problem taki ze wogole nie słychac pompy jak sie zalacza potem patrze i nie mam przekażnika na listwie kolo bezpiecznikow jak to mozliwe ze odpala lecz po dluzszym kreceniu dzieki za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #14 Napisano 18 Lipca 2013 podbij do działu B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach