dariusz198012 Zgłoś #921 Napisano 21 Listopada 2014 Juz lepszym rozwiazaniem i tanszym bedzie zastosowanie kartonu na 1/2 - 2/3 chlodnicy lub czegos podobnego . Jesli termostat jestr sprawny, to roznica bedzie minimalna, bo ograniczymy przeplyw chlodnego powietrza przez osprzet silnika. testował ktos z forum takie rozwiązanie z kartonem na pasku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #922 Napisano 21 Listopada 2014 W poprzednim autku testowałem katron. To samo daje co sprawny termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #923 Napisano 21 Listopada 2014 testował ktos z forum takie rozwiązanie z kartonem na pasku ? Ja, w AWT Roznica jest niewielka, ale jest Nie mam pojecia jak to przelozylo sie na zmniejszenie spalania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #924 Napisano 22 Listopada 2014 Ja, w AWT Roznica jest niewielka, ale jest Nie mam pojecia jak to przelozylo sie na zmniejszenie spalania . W miescie może zda egzamin ale czy nie zaszkodzi w trasie :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #925 Napisano 22 Listopada 2014 W miescie może zda egzamin ale czy nie zaszkodzi w trasie :hmm W trasie temp mialem w normie. Podglad na climatronicu kan. 45. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobra1986 Zgłoś #926 Napisano 9 Stycznia 2017 Panowie od kilku dni zauważyłem, że w moim Pasku strasznie powoli się nagrzewa silnik. Temperatura max jaką osiągnie to 70-80 C na blacie. A gdy stałem w korku spadła mi temperatura do 60:/ Pomyślałem sobie od razu, że pewnie strzelił termostat i pojechałem do mechaniora, który mi go wymienił na nowy. Niestety silnik nadal słabo się nagrzewa, ale zdecydowanie szybciej łapie temperaturę. Mój mechanik stwierdził, że diesel tak ma. Tylko, że wcześniej było wszystko ok. Jakieś sugestię? Zaznaczam, że płyn G12 ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #927 Napisano 9 Stycznia 2017 Czujnik temperatury ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duszek261126 Zgłoś #928 Napisano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Witam wszystkich , samochod to passat b5 1999r ,ajm 115 km , po wymianie uszczelki pod glowica ( wywalalo plyn) przy -8 po 10 km osiaga 90 C .. Dodam ze termostat wymieniony na wahlera,czujnik temperatury cieczy nowy febiego, wraz z plynem. Niestety to moja pierwsza zima z tym autem wiec nie wiem jak bylo przed. Wszystkie swiece od podgrzewacza wymienione,dzialaja bo sprawdzalem juz po przejechaniu 4 km wskazowka sie podnosi ale do 90 dochodzi wolno, na chwile przed 90 jeszcze stanie na 2 min. Gdzies doczytalem ze podgrzewacz grzeje do 60 C to by sie zgadzalo bo do 60 idzie dosc szybko. Dodam ze posiadam rowniez seata toledo 2001 r , 1.9 ALH ktory tez posiada identyczny podgrzewacz i przy -8 temperature 90 C osiaga po przejechaniu 5km.. teraz nie wiem czy termostat wadliwy, dolny waz zimny, czy poprostu pompowtryski grzeja sie wolniej niz samochody ze zwykla pompa wtryskowa , Edytowane 9 Stycznia 2017 przez duszek261126 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #929 Napisano 9 Stycznia 2017 passat b5 AFN bez dolnej osłony silnika, nowy termostat ori, nowy ori czujnik - przy -6*C i spokojnej jeździe na tempomacie, bez podgrzewacza - 11km seat ibiza BMT z kompletem osłon, stary termostat i czujnik (ale sprawne), bez podgrzewacza, przy -6*C - 10-11km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #930 Napisano 17 Lutego 2017 u mnie też wolno się nagrzewa. po 9km mam ledwo 70 stopni. Z webastem po tym samym dystansie ledwo 90 bo jeszcze termostat sie nie otworzył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #931 Napisano 20 Listopada 2017 witam. w moim pasku przy aktualnych temperaturach w dzień ok. 4-5 stopni na plusie silnik nagrzewa się do 90* po przejechaniu ok 7km ( średnia prędkość ok 70 km/h) a mój znajomy ma fl-a i u niego po przejechaniu ok 4 km na blacie ma już 90* i ciepło w aucie. co może być powodem takiej różnicy?? termostat i czujnik wymieniany w tamtym roku Cytuj By marcin_pesel, 20 Listopada 2017 temat przeniesiony/połączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach