Jericho Zgłoś #601 Napisano 17 Czerwca 2012 Mam AC R-01, a one bakow jak na razie nie puszczaly. W zbiorniczku nie czuc innego zapachu jak boryga. Kolor rozowy czysty, nie zmacony. Mozliwe, ze mi nakretka szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #602 Napisano 17 Czerwca 2012 Mozliwe, ze mi nakretka szwankuje. Też może być-uszkodzony zaworek. Warto wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #603 Napisano 18 Czerwca 2012 Też może być-uszkodzony zaworek. Warto wymienić. OK. Rozgladne sie za nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #604 Napisano 21 Czerwca 2012 Panowie, czy to normalne ,że silnik się nie nagrzewa do 90 stopni w chłodniejsze dni ? Nie normalne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #605 Napisano 21 Czerwca 2012 Wskazuje 80 stopni i do tych 80 zagrzewa się normalnie. Zastanawiam się czy 10-15 minut jazdy to nie za krótko aby się nagrzał do tych 90.A czytałeś ten wątek ? Jeśli tak to powinieneś wiedzieć, że :-temp. pokazana na desce nie jest tą rzeczywistą -do określenia rzeczywistej temp. chłodziwa trzeba posłużyć się programem diagnostycznym lub zwykłym termometrem wstawionym w zbiorniczek wyrównawczy(do odczytu dodając około 2-3 st.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lipa_ml Zgłoś #606 Napisano 23 Czerwca 2012 Witam. Wiem że to troszkę nie na temat ale sam nie mogę jeszcze zakładać tematu a nie mogę znaleźć podobnego. Mam dziwny problem a mianowicie wskazówka temperatury wody stoi w miejscu . Mechanik podłączył komputer i twierdzi że silnik rozgrzewa się do prawidłowej temperatury i wentylatory się włączają ale nie wie czemu wskazówka stoi. Twierdzi że może się popsuła i stoi zablokowana. I teraz nie wiem od czego zacząć , niby czujnik od temperatury jest ale chciał bym żeby mi ta wskazówka jednak działała . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slavomiro Zgłoś #607 Napisano 23 Czerwca 2012 Cieszę się swoim passkiem od dwóch tygodni i wszystko ok (może z wyjątkiem klimy i lewe lusterko) ale jedna rzecz mnie irytuje - praca wskaźnika temperatury. Po odpaleniu zimnego silnika przez pierwszy km stoi w miejscu (czyli standard). Następnie zaczyna się powoli podnosić zgodnie z rozgrzewaniem silnika lecz gdy dojdzie do połowy drogi między poziomem zero a prawidłową temperaturą pnie się do prawidłowej temperatury jakieś 3-4 sekundy zaledwie. Trochę to irytujące bo w sumie nie daję podglądu na rzeczywistą temperaturę. Macie też tak? Silnik AHU z myślę iż realnym przebiegiem 233K km (poprzedni właściciel sprowadził dwulatka z niemiec z przebiegiem 130Kkm. Od tego czasu przejechał do tych 233 i mu wierzę gdyż znam i wiem, że mało jeździ. Po kupnie prześcigałem go trochę i nawet zniknął mu objaw opisywany w innym wątku - lekkiego zakopcenia przy mocniejszym dodaniem gazu tak do minuty po odpaleniu. Teraz tylko po odpaleniu na zimno lekko czuć iż to ropniak ale to chyba norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #608 Napisano 23 Czerwca 2012 Macie też tak? Nie mamy Kolego,resztę masz w całym powyższym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirula Zgłoś #609 Napisano 28 Czerwca 2012 Wskazuje 80 stopni i do tych 80 zagrzewa się normalnie. Zastanawiam się czy 10-15 minut jazdy to nie za krótko aby się nagrzał do tych 90. no zdecydowani krótko jeśli chodzi o poranny wyjazd, sprawdź na panelu climatronik jeśli takową masz. ---------- Dodano o 15:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:11 ---------- Cieszę się swoim passkiem od dwóch tygodni i wszystko ok (może z wyjątkiem klimy i lewe lusterko) ale jedna rzecz mnie irytuje - praca wskaźnika temperatury. Po odpaleniu zimnego silnika przez pierwszy km stoi w miejscu (czyli standard). Następnie zaczyna się powoli podnosić zgodnie z rozgrzewaniem silnika lecz gdy dojdzie do połowy drogi między poziomem zero a prawidłową temperaturą pnie się do prawidłowej temperatury jakieś 3-4 sekundy zaledwie. Trochę to irytujące bo w sumie nie daję podglądu na rzeczywistą temperaturę. Macie też tak? Silnik AHU z myślę iż realnym przebiegiem 233K km (poprzedni właściciel sprowadził dwulatka z niemiec z przebiegiem 130Kkm. Od tego czasu przejechał do tych 233 i mu wierzę gdyż znam i wiem, że mało jeździ. Po kupnie prześcigałem go trochę i nawet zniknął mu objaw opisywany w innym wątku - lekkiego zakopcenia przy mocniejszym dodaniem gazu tak do minuty po odpaleniu. Teraz tylko po odpaleniu na zimno lekko czuć iż to ropniak ale to chyba norma. nie macie - sprawdzić rzeczywistą w panelu klimy!!może to uspokoi twoje oczekiwania co do temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam626GD Zgłoś #610 Napisano 28 Czerwca 2012 u mnie AWX nagrzewa się w moment, dosłownie 2-3km i jest już ciepły. Uwazam ze jak na diesla bardzo szybko. Jeśli chodzi o temperaturę roboczą to wskaźnik ustawia się na 90, a vag pokazuje 82 stopnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slavomiro Zgłoś #611 Napisano 29 Czerwca 2012 Chyba rzeczywiście muszę gdzieś podjechać to sprawdzić bo wydaje mi się iż chyba coś nie tak z tym autem. Moc jakby duża. Wczoraj mnie zatrzymano za przekroczenie prędkości (ruszyłem spod świateł jak poprzednim autem bez patrzenia na prędkość a to był błąd). W pogawędce z policjantem stwierdził iż muszę mieć moc znacznie podniesioną bo miał takie i nie potrafił tak przyspieszać. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Spalanie chyba niezbyt duże bo przy tym jak mocno wciskam gaz w zakorkowanym mieście to mieści się spokojnie w 8 litrach. Muszę kabelek i program dopaść to spróbuję sprawdzić co się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komisarz67 Zgłoś #612 Napisano 29 Czerwca 2012 Witam,u mnie po wymianie termostatu i czujnika temperatury przez 2 tygodnie było 90 stopni po 5 km.Teraz wskażnik nie pokazuje więcej niż 80 *C. Czyżby termostat się zawiesił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #613 Napisano 30 Czerwca 2012 Czyżby termostat się zawiesił? Sprawdź co pokazuje VAG i klimatronik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #614 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam. Wiem że to troszkę nie na temat ale sam nie mogę jeszcze zakładać tematu a nie mogę znaleźć podobnego. Mam dziwny problem a mianowicie wskazówka temperatury wody stoi w miejscu . Mechanik podłączył komputer i twierdzi że silnik rozgrzewa się do prawidłowej temperatury i wentylatory się włączają ale nie wie czemu wskazówka stoi. Twierdzi że może się popsuła i stoi zablokowana. I teraz nie wiem od czego zacząć , niby czujnik od temperatury jest ale chciał bym żeby mi ta wskazówka jednak działała .A robiliscie test zegarow? Nie wiem czy w twoin roczniku juz ta funkcja istniala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #615 Napisano 30 Czerwca 2012 Jeśli chodzi o temperaturę roboczą to wskaźnik ustawia się na 90, a vag pokazuje 82 stopnie termostat przepuszcza, do wymiany. ---------- Dodano o 18:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:35 ---------- Jeśli chodzi o temperaturę roboczą to wskaźnik ustawia się na 90, a vag pokazuje 82 stopnie termostat przepuszcza, do wymiany. Miałem identycznie, po wymianie termostatu 90 st wskazówka i 90st na vagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lipa_ml Zgłoś #616 Napisano 5 Lipca 2012 Więc tak podpiąłem kabel i w programie vag 4.9 polski po naciśnięciu przycisku liczniki cały czas mam okienko łączenie i leci od 0 do 2 i tak w kółko , jak kliknę na silnik to samo . Jak klikne na ABS do piszczy i pokazują sie kontrolki na desce rozdzielczej od ręcznego i abs ale też cały czas leci łączenie od 0 do 2 . Nie wiem czy tak ma być czy mi coś nie ta chodzi . Zczytać błędów się nie da bo to okienko cały czas jest na wierzchu. Mam win 7 64bit , który program jest najlepszy do takiej diagnozy mojego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #617 Napisano 5 Lipca 2012 który program jest najlepszy do takiej diagnozy mojego silnikaVAG-COM. Moze byc 3.11 lub 4.09. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #618 Napisano 5 Lipca 2012 VAG-COM. Moze byc 3.11 lub 4.09. http://forum.vw-passat.pl/threads/63921-vag-com-409-i-windows-7-64-bit-Problem-z-uruchomieniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komisarz67 Zgłoś #619 Napisano 19 Lipca 2012 Sprawdź co pokazuje VAG i klimatronik... Rzeczywiście,VAG pokazuje 82*C,a zegary 60*C.Także czujnik padł po miesiącu.DZĘKI Grucha za podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #620 Napisano 20 Lipca 2012 Także czujnik padł po miesiącuJakiej firmy i za ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach