Skocz do zawartości
lysy777

dioda i uzbrojenie alarmu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wcześniej pisałem, u mnie dioda jest w drzwiach kierowcy, ale nie miga.

Nie ważne czy zamknę drzwi kluczykiem czy pilotem. Nie ważne czy zamykanie na pilocie przycisnę jeszcze raz. Nie miga i już.

Jedno co zauważyłem to, to że ten bolec od zamka który chowa się lub pokazuje przy zamykaniu i otwieraniu, u mnie w drzwiach kierowcy jest jakby dłuższy. Przy zamknięciu nie chowa się cały jak w pozostałych drzwiach, ale do połowy.

W innym pasku, w którym dioda migała, bolec w drzwiach kierowcy był schowany cały.

 

Jedyna dioda jaka miga to dioda w radiu od immobilajzera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wez ten bolec zwany ryglem sobie dokrecm bedzie sie chowal caly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wcześniej pisałem, u mnie dioda jest w drzwiach kierowcy, ale nie miga.

Nie ważne czy zamknę drzwi kluczykiem czy pilotem. Nie ważne czy zamykanie na pilocie przycisnę jeszcze raz. Nie miga i już.

Jedno co zauważyłem to, to że ten bolec od zamka który chowa się lub pokazuje przy zamykaniu i otwieraniu, u mnie w drzwiach kierowcy jest jakby dłuższy. Przy zamknięciu nie chowa się cały jak w pozostałych drzwiach, ale do połowy.

W innym pasku, w którym dioda migała, bolec w drzwiach kierowcy był schowany cały.

 

Jedyna dioda jaka miga to dioda w radiu od immobilajzera.

 

Skoro nie miga to znaczy że możesz mieć uszkodzoną krańcówkę w którychś drzwiach. Wszystkie zamki powinny zamykać się na dwa razy-z zaryglowaniem, wtedy dioda miga. Jeżeli któryś zamyka się tylko na raz to dioda nie będzie migać. Możesz się wsłuchać w pracę każdego zamka to usłyszysz czy zamyka się na dwa razy czy na raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro nie miga to znaczy że możesz mieć uszkodzoną krańcówkę w którychś drzwiach.

 

Jak poznać czy któraś jest uszkodzona:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np. zobacz czy świecą Ci się lampki pod drzwiami we wszystkich drzwiach. Możesz też posłuchać czy wszystkie zamki zamykają się "na dwa razy".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz 76

Dioda mruga tylko wtedy gdy drzwi są zaryglowane tzn. nie można ich otworzyć od wewnątrz np. po wybiciu szyby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi przestala sie swiecic od czasu montazu centralki. wczesniej jak z kluczyka zamknij.otworz to swiecila po zamknieciu a teraz nie swieci:( nie zaleznie czy kluczyk czy pilot troche szkoda:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to wez ten bolec zwany ryglem sobie dokrecm bedzie sie chowal caly

Sprawdzałem. Nie da się do dokręcić.

 

Np. zobacz czy świecą Ci się lampki pod drzwiami we wszystkich drzwiach. Możesz też posłuchać czy wszystkie zamki zamykają się "na dwa razy".

 

Wszystkie lampki pod drzwiami się świecą.

Zamki w drzwiach też zamykają się na dwa razy. Nie można ich też po zamknięciu czy to kluczem, czy pilotem otworzyć od środka.

Tylko mam wrażenie że klapa bagażnika zamyka się na raz.

 

mi przestala sie swiecic od czasu montazu centralki. wczesniej jak z kluczyka zamknij.otworz to swiecila po zamknieciu a teraz nie swieci:-( nie zaleznie czy kluczyk czy pilot troche szkoda:-(

 

Ja też mam chyba nie oryginalnego pilota. Przynajmniej wygląda inaczej niż w instrukcji od paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl

Ja dzisiaj sprawdzałem i mam tak:

 

Nacisniecie 1 raz na pilocie zamyka wszystkie dzwi z ryglowaniem czyli nie idzie otworzyc od srodka, dioda przy dzwiach kierowcy nie mróga auto daje znak kierunkowskazami ze alarm właczony.

 

Nascisniecie drugi raz zamki puszczaja rygiel auto jest zamkniete ale da sie otworzyc od srodka, dioda nie mróga.

 

To samo jest przy zamykaniu kluczykiem.

 

Jak sprawdzic czy dioda niejest spalona, idzie ja wyciagnac bez rozbierania drzwi??.

 

Czy macie w swoich pasatach domykanie szyb jezeli tak to jak je zaprogramowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknij dzwi z kluczyka od strony pasażera. Jak bedzie spalona to nie zaświeci. Mi tylko przy takim zamknięciu mruga, a tak to nie. Spróbuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl

Od strony pasażera nie idzie zamknac bo niema tam zamka :-]

 

 

Jaki bezpiecznik odpowiada za ta lampke ??

 

A i jeszcze pytanko przy włacznikach szyb jest taki przycisk z przekreslona szyba do czego on słuzy ??. Domyslam sie ze do blokowania otwarcia szyb ale niedziała, ewentualnie który bezpiecznik to obsługuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten przycisk jest do blokowania szyb z tyłu, takie zabezpieczenie przed dziećmi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po zamknieciu sie w srodku i odczekaniu ok 1min wlozylem kluczyk do stacyjki i przekrecilem a tu...nic oprucz tego, ze sie z tylu drzwi otworzyly!!! co ta ma byc?;) nie kumam :583: chcialem sprobowac otworzyc klape , ale to nic nie dalo bo mam urwany kabel od cypla maski i nie wiem ktory jak podpiac (jest czerwony i czarny?nie pamietam)

Edytowane przez szynder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcinoo

Witam moim problemem jest dioda w drzwiach która mruga!mam paska ok. 2 lata i podobno nie ma alarmu!a co dziwne to dziś zaświeciła się poraz pierwszy i tu pytanie o co kaman?Mam alarm czy to poprostu jest od centralki tylko dla czego dopiero teraz zaczeła swiecić?heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam moim problemem jest dioda w drzwiach która mruga!mam paska ok. 2 lata i podobno nie ma alarmu!a co dziwne to dziś zaświeciła się poraz pierwszy i tu pytanie o co kaman?Mam alarm czy to poprostu jest od centralki tylko dla czego dopiero teraz zaczeła swiecić?heh

 

czy masz alarm to nie wiem, dioda w drzwiach mryga gdy drzwi są zaryglowane, czyli zamknięte z kluczyka, lub z pilota, a nie z wewnątrz samochodu. Jak zamykasz z pilota to silniczki w zamku załączają sie dwa razy w odstępie około 1 sekundy, to drugie załączenie to ryglowanie drzwi :)

 

wejdź do samochodu, zamknij drzwi z pilota poczekaj ze 30 sekund i wsadź kluczyk do stacyjki i spóbuj odpalić, jak zacznie wyć, albo mrygać kierunkowskazami i nie da się odpalić, znaczy, że masz alarm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy masz alarm to nie wiem, dioda w drzwiach mryga gdy drzwi są zaryglowane, czyli zamknięte z kluczyka, lub z pilota, a nie z wewnątrz samochodu. Jak zamykasz z pilota to silniczki w zamku załączają sie dwa razy w odstępie około 1 sekundy, to drugie załączenie to ryglowanie drzwi :)

 

wejdź do samochodu, zamknij drzwi z pilota poczekaj ze 30 sekund i wsadź kluczyk do stacyjki i spóbuj odpalić, jak zacznie wyć, albo mrygać kierunkowskazami i nie da się odpalić, znaczy, że masz alarm :)

 

Może nie mieć alarmu ( w co wątpię) a i tak nie odpali-immo nie puści.Zresztą i tak kierunki i syrenkę da się wyłączyć.Ale system sprawdzania który opisałeś jest poprawny.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie mieć alarmu ( w co wątpię) a i tak nie odpali-immo nie puści

Mówisz, że po zaryglowaniu drzwi, odcina immo i nawet orginalnym kluczykiem się nie odpali?? Aż sprawdzę u siebie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój Problem Jest Taki. Mój samochód Nie obsługuje zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Dlatego musze sie męczyć Kluczykiem. Kiedy zamykam drzwi od Strony Kierowcy Zamykaja sie wszystkie drzwi, tak samo z otwarciem. Natomiast jeśli chce otworzyć czy też zamknąć od strony pasażera nie reaguje centralny tylko te jedne drzwi. Czerwona dioda nie mruga wogóle. Od dłuższego czasu wiedziałem że z tymi dzwiami jest coś nie tak bo moduł komfortu wywala błąd na nich. Chyba nie widzi ich ale nie pamietam dobrze. Zresztą nie zapalają sie lampki wewnetrzne w aucie gdy się otwiera drzwi pasażera. Przy pozostałych drzwiach nie ma żadnego problemu. Sprawdziłem już lampkę od spodu drzwi, i o dziwo wcale jej tam nie ma. Więc przełożyłem działająca lampke z drzwi kierowcy do drzwi pasażera i nie działa. Mało tego zamek w drzwiach pasażera rygluje sie tylko raz czyli od środka da sie je otworzyć. Znam już przyczynę dlaczego nie uzbraja mi alarmu i owa dioda nie mruga. Tylko domyślam sie że zamek może być pieprznięty. Ale zanim będe wymieniał zamek (nie interesuje mnie jego naprawa) to co moge jeszcze sprawdzić na zapas żeby nie okazało sie że mój zamek jednak był dobry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie mieć alarmu ( w co wątpię) a i tak nie odpali-immo nie puści.Zresztą i tak kierunki i syrenkę da się wyłączyć.Ale system sprawdzania który opisałeś jest poprawny.Pozdrawiam

Przy fabrycznym alarmie bez problemu odpalisz auto, bo IMMO wtedy nie działa. Bo niby jak ma działać, skoro orginalny klucz jest w stacyjce. Sprawdzałem u siebie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mój Problem Jest Taki. Mój samochód Nie obsługuje zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Dlatego musze sie męczyć Kluczykiem. Kiedy zamykam drzwi od Strony Kierowcy Zamykaja sie wszystkie drzwi, tak samo z otwarciem. Natomiast jeśli chce otworzyć czy też zamknąć od strony pasażera nie reaguje centralny tylko te jedne drzwi. Czerwona dioda nie mruga wogóle. Od dłuższego czasu wiedziałem że z tymi dzwiami jest coś nie tak bo moduł komfortu wywala błąd na nich. Chyba nie widzi ich ale nie pamietam dobrze. Zresztą nie zapalają sie lampki wewnetrzne w aucie gdy się otwiera drzwi pasażera. Przy pozostałych drzwiach nie ma żadnego problemu. Sprawdziłem już lampkę od spodu drzwi, i o dziwo wcale jej tam nie ma. Więc przełożyłem działająca lampke z drzwi kierowcy do drzwi pasażera i nie działa. Mało tego zamek w drzwiach pasażera rygluje sie tylko raz czyli od środka da sie je otworzyć. Znam już przyczynę dlaczego nie uzbraja mi alarmu i owa dioda nie mruga. Tylko domyślam sie że zamek może być pieprznięty. Ale zanim będe wymieniał zamek (nie interesuje mnie jego naprawa) to co moge jeszcze sprawdzić na zapas żeby nie okazało sie że mój zamek jednak był dobry?

 

Przewody w gumowej osłonie pomiedzy karoserią i drzwiami :) Mogą być pęknięte przewody.Ale na 99% to jednak zamek według tych objawów co napisałeś.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności