Gość podlasiak_vw Zgłoś #21 Napisano 8 Marca 2008 technika jest taka ze drzwi są podwójnie ryglowane, jezeli zamkiniesz od srodka to dioda migac nie bedzie a drzwi są nie otwierallne od zewnatrz ale od srodka tak, jeżeli zas zamkniesz z pilota i miga dioda to drzwi są podwojnie zaryglowane i chocbys sie modlil zawziecie to od srodka szarpiac za uchwyt jakkolwiek-> nie otworza sie. to jest utrudnienie dla złodzieja tego typu ze nawet jak szybe ktos wybije to drzwi nie otworzy. ps: jak zamkniesz partnerke w aucie z pilota to ci nie ucieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #22 Napisano 8 Marca 2008 no to u mnie się ryglują podwójnie tak czy owak ... czy kluczykiem czy przyciskiem w drzwiach ... chyba, że jakaś blokada "rodzicielska" jest gdzieś aktywowana - w lagunie tak ma ojczulek, że może blokować otwieranie drzwi od środka lub odblokowywać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 8 Marca 2008 Ja pierniczę Ale dyskusje tu prowadzicie. Dioda jest od immobilisera. Jeśli komuś nie miga, to oznacza, ze albo diode szlag trafił albo nie dostaje napięcia, lub tez coś jest nie tak w sieci zabezpieczajacej auto. No i jeśli chodzi o fabryczny alarm, to jest uzbrajany i rozbrajany ryglowaniem zamka, czyli jak to ktoś wcześniej pisał - nawet śrubokrętem jak wyłamiesz wkładkę i rygiel odskoczy, to alarm się rozbroi. I miganie diody nie zależy też od tego, w jaki sposób się kluczem kręci i ile razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #24 Napisano 8 Marca 2008 Ja pierniczę Ale dyskusje tu prowadzicie. Dioda jest od immobilisera. Jeśli komuś nie miga, to oznacza, ze albo diode szlag trafił albo nie dostaje napięcia, lub tez coś jest nie tak w sieci zabezpieczajacej auto. No i jeśli chodzi o fabryczny alarm, to jest uzbrajany i rozbrajany ryglowaniem zamka, czyli jak to ktoś wcześniej pisał - nawet śrubokrętem jak wyłamiesz wkładkę i rygiel odskoczy, to alarm się rozbroi. I miganie diody nie zależy też od tego, w jaki sposób się kluczem kręci i ile razy. No niestety ale mylisz sie kolego bo ta dioda nie ma nic wspolnego z imo. Sprawdz tak jak napisalem powyzej i zobaczysz ze raz bedzie migac, a w drugim przypadku nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przybora Zgłoś #25 Napisano 9 Marca 2008 Witam @ll Temat diody w drzwiach przerabiałem w swoim samochodzie. Jak zamykałem samochód z pilota to czasem świeciła mi się dioda a czasem nie. Nie wiedziałem dla czego, ale przy tym, jak dioda się nie zapalała pojawiało się więcej objawów np. kiedy dioda nie działała po otwarciu już ponownie drzwi a światła mijania były zapalone nie było buzera świateł, nie było podświetlania ziemi pod drzwiami. Natomiast kiedy zamykałem i zaczynała mrugać dioda to po otwarciu wszystko działało. Okazało się, że mam już walnięte czujniki/mikrowłączniki/sensor w zamku kierowcy. Kiedy wymieniłem zamek wszystko wróciło do normy, dioda za każdym razem miga i uzbraja się alarm, ponadto za każdym razem po otwarciu drzwi z pilota czy z kluczyka czy w końcu wysiadając z wnętrza pojazdu wszystkie funkcje działają z podświetlaniem ziemi pod drzwiami i buzerem od świateł. Winą nie odpalania się za każdym razem jest czujnik w zamku drzwi. Co moge z cała pewnością powiedzieć ponieważ doświadczyłem to na sobie. Koszt zamka na Litwie 10 euro w Polsce niestety ponad 100zl. Na tej stronie jest opisane krok po kroku jak wymienić zamek lub go naprawić: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #26 Napisano 9 Marca 2008 Okazało się, że mam już walnięte czujniki/mikrowłączniki/sensor w zamku kierowcy. Kiedy wymieniłem zamek wszystko wróciło do normy, dioda za każdym razem miga i uzbraja się alarm, ponadto za każdym razem po otwarciu drzwi z pilota czy z kluczyka czy w końcu wysiadając z wnętrza pojazdu wszystkie funkcje działają z podświetlaniem ziemi pod drzwiami i buzerem od świateł. Winą nie odpalania się za każdym razem jest czujnik w zamku drzwi. Bo zamek w drzwiach kierowcy jest (jakby to nazwać) MASTER-em. Gdyby taką przypadłość miał któryś z pozostałych zamków - takiego problemu by nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #27 Napisano 9 Marca 2008 Zarówno Pasat z alarmem jak i bez posiada taką diodę. W przypadku braku alarmu, dioda mruga po zamknięciu drzwi c-zamkiem. Imituje alarm i nic więcej nie robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej70GK Zgłoś #28 Napisano 9 Marca 2008 Zarówno Pasat z alarmem jak i bez posiada taką diodę.W przypadku braku alarmu, dioda mruga po zamknięciu drzwi c-zamkiem. Imituje alarm i nic więcej nie robi. Też tak myślę,nie mam alarmu,a diody w drzwiach i na konsoli środkowej po zamknięciu auta migają. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #29 Napisano 10 Marca 2008 jezu ludzie sprawdzie opcje ze przekrecicie zamek w kierunku zamkniecia normalnie 2x na bank wam nie bedzie mrugac. tak trudno jest czytac ze zrozumieniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #30 Napisano 10 Marca 2008 Mam nadzieje ze sie nie wyglupie ale dla tych ktorzy nie wiedza jak sprawdzic czy maja fabryczny alarm czy nie: Otworzcie szybe przednia od kierowcy. Zamknijcie drzwi centralnym zamkiem i odczekajcie okolo minuty. Nastepnie wlozcie reke do srodka auta i pociagnijcie za mechanizm otwierania przedniej maski. Jesli wtedy zacznie wam wyc taki smieszny alarmik dochodzacy spod bagaznika auta to wtedy wiecie ze taki fabryczny macie!! Takie zabezpieczenia byly w kazym Pasku (tak mi sie wydaje). Tylko nie krzyczcie!! P.S. Jesli ktorys moderator uwaza to za nie warte do opublikowania prosze o usuniecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marian.m Zgłoś #31 Napisano 10 Marca 2008 witam a ja cały czas żyję w przekonaniu że dioda jest od systemu SAFE (PODWÓJNEGO ZAMYKANIA - NIE MA MOŻLIWOŚCI OTWORZYĆ SAM. OD ŚRODKA) , tak też jestem przekonany - przerabiałem to w swoim pooprzednim samochodzie Skodzie . Drzwi zamknięte raz bez safe - dioda nie mruga , podwójnie - mruga. W moim pasku alarmu na pewno nie było ( fabrycznego) tylko centralny. Diody były 2 jedna w drzwiach a druda mruga w radiu (fabrycznym). pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #32 Napisano 10 Marca 2008 jezu ludzie sprawdzie opcje ze przekrecicie zamek w kierunku zamkniecia normalnie 2x na bank wam nie bedzie mrugac. tak trudno jest czytac ze zrozumieniem?? Masz racje!! Pisalem to na poczatku tego tematu. Mam identycznie jak opisujesz. Pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej70GK Zgłoś #33 Napisano 10 Marca 2008 Mam nadzieje ze sie nie wyglupie ale dla tych ktorzy nie wiedza jak sprawdzic czy maja fabryczny alarm czy nie:Otworzcie szybe przednia od kierowcy. Zamknijcie drzwi centralnym zamkiem i odczekajcie okolo minuty. Nastepnie wlozcie reke do srodka auta i pociagnijcie za mechanizm otwierania przedniej maski. Jesli wtedy zacznie wam wyc taki smieszny alarmik dochodzacy spod bagaznika auta to wtedy wiecie ze taki fabryczny macie!! Takie zabezpieczenia byly w kazym Pasku (tak mi sie wydaje). Tylko nie krzyczcie!! P.S. Jesli ktorys moderator uwaza to za nie warte do opublikowania prosze o usuniecie. Potwierdzam postąpiłem w powyższy sposób i odezwał się klakson:D ,ale czy można to nazywać alarmem:confused: prędzej czujnikiem ryglowania zamków,potwierdzam również to o czym pisał Wazzi:podwójne naciśnięcie pilota nie załącza czujnika ryglowania(diody) sprawdziłem,więc mam "alarm";) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #34 Napisano 10 Marca 2008 u mnie jak przekręcisz 2x kluczykiem to także miga dioda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #35 Napisano 10 Marca 2008 Ja mam inaczej. Alarm jest (wyje np. po zamknięciu samochodu siedząc w środku, wystarczy że włożę tylko kluczyk do stacyjki), natomiast sytuacja wygląda następująco: - jedno naciśnięcie zamykania - ryglowanie drzwi, brak podwójnego ryglowania, dioda w drzwiach nie mruga, brak sygnalizacji awaryjnymi. - drugie naciśnięcie zamykania po ok 2s - podwójne ryglowanie drzwi, dioda w drzwiach mruga, sygnalizacja awaryjnymi, alarm na pewno działa. Dodam że mam problem z mikro stykami w drzwiach kierowcy - ani zamykanie centralnego z kluczyka, ani oświetlenie wnętrza nie reaguje - podobnie drzwi pasażera, te jednak czasami "ożywają". Dodatkowo ryglując zamki od środka włącznikiem, wszystkie wskakują a po chwili drzwi kierowcy odbijają i muszę domknąć ręcznie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #36 Napisano 10 Marca 2008 Potwierdzam postąpiłem w powyższy sposób i odezwał się klakson:D ,ale czy można to nazywać alarmem:confused: prędzej czujnikiem ryglowania zamków,potwierdzam również to o czym pisał Wazzi:podwójne naciśnięcie pilota nie załącza czujnika ryglowania(diody) sprawdziłem,więc mam "alarm";) Pozdrawiam. Cieszy mnie to ze moja uwaga sie przydala!! Z pewnoscia fabryczny alarm nie mozna nazwac prawdziwym alarmem ktory posiada mase innych dodatkowych zabezpieczen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #37 Napisano 10 Marca 2008 Nie wiem od czego to u was zależy. Ja mam "fabrykę", zamykam poprzez jedno nacisniecie na pilocie i dioda mi zawsze mruga. A ze przy włączonym alarmie można spokojnie odpalic i odjechac samochodem, to już inna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jazzoley Zgłoś #38 Napisano 10 Marca 2008 U mnie jest tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #39 Napisano 10 Marca 2008 Dzisiaj zrobiłem tak jak kolega wyżej pisał. Uchyliłem szybę kierowcy, zamknąłem auto i otworzyłem maskę. Alarm zaczął wyć. Po zamknięciu poczekałem 3 min i pomachałem ręką w środku, ale nie zawył. Może ma to związek z niedziałającym oświetleniem wnętrza. Bo te lampki co oświetlają podłoże, to w każdych drzwiach czyta tylko oświetlenia wnętrza nie, to i może czujek alarmu także nie czyta. Lecz muszę przyznać, że czasem jak włożę rękę to zawyje. Zamykam ciągle z pilota, poprzez jedno naciśnięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #40 Napisano 10 Marca 2008 U mnie jeszcze inny patent. Zamyka drzwi pilotem, uzbrajając alarm (niefabryczny) i dioda nie mruga. Aby zaczeła mrugać, muszę poprawić zamknięcie wciskając zamykanie przyciskiem w kluczyku. Mimo, ze juz wcześniej auto było zamknięte, dopiero po poprawieniu guzikiem ORI z kluczyka zaczyna mrugać Poza kolejną mrugającą w aucie diodą nic mi to nie daje ( przynajmniej tak mi się wydaje ) Swoją drogą, jak juz wiele osob na forum pisało, fabryczny alarm to żaden alarm, wiec nie czekajcie z instalacjami zabezpieczen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach