Jump to content
lysy777

dioda i uzbrojenie alarmu

Recommended Posts

szukałem długo używając funkcji szukaj i niestety nie znalazłem jaka może być przyczyna że jak zamykam moją perełkę to alarm sie nie uzbraja zamki się zamykają a dioda nie mruga zauważyłem że jak kilka razy naciskam zamykanie w kluczyku to za którymś razem zatrybi ale jest to kłopotliwe jak by ktoś miał jakieś pomysły to proszę o jakieś podpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam te same objawy, zamki sie zamykaja ale dioda sygnalizacyjna nie mruga. Skoro nie mruga to alarm sie nie uzbraja ( sprawdzilem ).

Zeby tego bylo malo, dziwnie zachowuja sie lampki oswietlenia wnetrza i sterowanie polozeniem lusterek. Diagnoza po przegrzebaniu forum prosta - moduł komfortu. Sprawdzilem, ale wyglada OK ( suchy, styki czyste )

Podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wisza na module komfortu. U mnie jest ich cala lista :mur: jednak zaden szpec jak do tej pory sie z tym nie uporal a kazdy "kasuje" za probe naprawy dosc solidnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podpiołem dziś vaga bo dziś go zdobyłem i mój problem leży w " Mechanizm zamka centralnego, drzwi kierowcy - F220" dziś rozbiore i oglądne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sam problem. Pierwsze naciśnięcie - zamknięcie wszystkich drzwi, dioda nie mruga, brak sygnalizacji światłami awaryjnymi.

 

Ponownie naciśnięcie po ok 2s, słychać tylko pracę siłownika drzwi kierowcy (uzbrojone podwójne ryglowanie?), sygnalizacja awaryjnymi i dioda mruga.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem identyczny problem. Rozebrałem zamek, który wg VAG-a był felerny, ścieżki na płytce drukowanej nie wyglądały dobrze, częściowo wyparowały, trochę zaśniedziały, przelutowałem mikrostyki i wyczyściłem ale to nie pomogło. Wnerwiłem się i kupiłem cały zamek na Alledrogo i chodzi jak fabryka chciała :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Może taki temat juz był ale nie mogę znaleśc konkretnej odpowiedzi na moje pytanie.Do czego służy czerwona dioda w drzwiach kierowcy i z czym ona jest powiazana?I co moze byc powodem że czasami swieci a czasami nie?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta dioda jak sie nie mylę to jest od alarmu, służy do pokazywania kiedy jest uzbrojony alarm (pewnie chodzi o tą w ryglu drzwi) ,czasami może nie świeci bo nie załącza sie alarm lub coś jest poluzowane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta dioda jak sie nie mylę to jest od alarmu, służy do pokazywania kiedy jest uzbrojony alarm (pewnie chodzi o tą w ryglu drzwi) ,czasami może nie świeci bo nie załącza sie alarm lub coś jest poluzowane

 

Ja alarmu nie mam, a dioda jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja alarmu nie mam, a dioda jest.

 

 

mi sie wydaje ze ona nie mruga wtedy kiedy jakies drzwi są niedomknięte - kiedy wszystko jest ok - mruga sobie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja alarmu nie mam, a dioda jest.

 

Napewno masz alarm fabryczny- pewnie o tym nie wiesz. Dioda moze nie swiecic wtedy gdy ktores z dzwi nie sa domkniete (bagaznik i maska tez). Lub gdy po zamknieciu centralnym nacisniesz jeszcze raz zamykanie centralnego to wtedy zamki sie doryglowuja (cos takiego) i wtedy dioda przestaje migac. Tak jest przynajmniej u mnie.

 

Pozdrawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u mnie jest tak, że nawet jak 2 razy naciśniesz pilot lub przekręcisz zamek 2 razy to dalej mruga, jakby nie było takiej opcji że można zamknąć bez alarmu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś specjalnie patrzyłem po zamknięciu drzwi. Ona nigdy nie miga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mi sie wydaje ze ona nie mruga wtedy kiedy jakies drzwi są niedomknięte - kiedy wszystko jest ok - mruga sobie

 

nie wiem jak jest u Ciebie, ale u mnie jest tak, że jak któreś drzwi są nie domknięte to w ogóle nie zamyka samochodu, trzeba domknąć i wtedy dopiero zamyka

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie wiem jak jest u Ciebie, ale u mnie jest tak, że jak któreś drzwi są nie domknięte to w ogóle nie zamyka samochodu, trzeba domknąć i wtedy dopiero zamyka

 

 

powiem tak, u mnie alarmu nie ma - tylko centralny (paski byly z alarmami i bez) jak nie domkne jakis drzwi to dodatkowo po kilku sekundach brzeczy klakson

to jaest tak jak ktos wczesniej pisal - doryglowywanie drzwi - taki system

kiedys próbowalismy otworzyc vento -tez ma taka kontrolke -kumpel zatrzasnal w srodku kluczyk - tylko tam te cyngielki nie wchodza na maksa w drzwi- wiec przez okna probowalismy odciagnac rygiel - a on caly czas dociskal się z powrotem

Share this post


Link to post
Share on other sites
powiem tak, u mnie alarmu nie ma - tylko centralny (paski byly z alarmami i bez) jak nie domkne jakis drzwi to dodatkowo po kilku sekundach brzeczy klakson

to jaest tak jak ktos wczesniej pisal - doryglowywanie drzwi - taki system

kiedys próbowalismy otworzyc vento -tez ma taka kontrolke -kumpel zatrzasnal w srodku kluczyk - tylko tam te cyngielki nie wchodza na maksa w drzwi- wiec przez okna probowalismy odciagnac rygiel - a on caly czas dociskal się z powrotem

 

Własnie to jest ten "alarm" popatrz za tylną kanapą , po prawej stronie - masz syrenę od niego...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Własnie to jest ten "alarm" popatrz za tylną kanapą , po prawej stronie - masz syrenę od niego...

 

 

co to za alarm ....

auto otwierasz kluczykiem(czy pilotem) i sie rozbraja tak?? no tak - wiec jak go srubokretem otworze czy innym ustrojstwem to tez sie otworzy i rozbroi..

wiec to lipa

 

wlasnie zamontowalem alarmik z czujkami ultra i innymi pierdolami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam centralny zamek "bez pilota" i jak zamknę drzwi to zaczyna mrugać ta czerwona dioda i zawsze tak jest!

 

Moim zdaniem to tylko " jakiś odstraszasz" :D Czytałem gdzieś kiedyś o tym ale głowy sobie urwać nie dam;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest dioda od dead locka( nie mozna otworzyc drzwi od srodka po zamknieciu). Jesli szybko przekreci sie kluczyk dwa razy, badz dwa razy wdusi pilota wtedy rozbrajamy dead locka i mozna otwierac drzwi od srodka, dioda nie mruga. Tak samo jak ktores drzwi sa niedomnkniete nie uzbroi sie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hipek

jak dioda mruga to znaczy że są zaryglowane drzwi, czyli jak ktoś wybije Ci szybę nie otworzy drzwi od środka nawet. Wejdź do auta, pilotem zamknij drzwi aż dioda się zapali, i spróbuj klamką otworzyć drzwi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy