Gość przemeku Zgłoś #1 Napisano 18 Kwietnia 2006 Cześć, Na jaką moc można zrobic 130 konnego paska TDI? oczywiście w granicach bezpieczenistwa dla silnika - czy wzrasta zużycie paliwa? - o ile? thx za info pozdrawiam przemeku Sory, pomylilem dział proszę o przeniesienie [przeniosłem Marek] wow jak szybko, THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 18 Kwietnia 2006 Przemek - trochę informacji już mamy zobacz w tym topicu: Chip-Tuning - podkrecanie mocy w pasku Chip - 130 = 165 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku Zgłoś #3 Napisano 18 Kwietnia 2006 Przemek - trochę informacji już mamy zobacz w tym topicu: Chip-Tuning - podkrecanie mocy w pasku Chip - 130 = 165 wszytsko jasne - len ze mnie... nie chcialo mi sie poszukac - sorki :-) temat mozna usunac zeby nie zasmiecal thx pozdro przemeku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 18 Kwietnia 2006 Panowie jedna gorąca prośba !!! Proszę promujcie dla wszystkich użytkowników tego forum i każdego innego nie żaden chiptuning tylko modyfikacje oprogramowania czyli potoczne "wirusowanie". Chiptuning był modny i dobry 4 lata temu ale teraz technika poszła nieco do przodu i lepiej jest zmieniać lub modyfikować oprogramowanie w sterowniku silnika. Modyfikacja oprogramowania jest znacznie zdrowsza dla silnika niż maskowanie parametrów czujników jakimś chipem. Naprawdę polecam modyfikacje softu w sterownikach niż ładowanie pod maskę jakichś cipków czy innych oporniczków z piekła rodem :619: HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2006 coś kolego jakies bzdury piszesz,chiptuning to własnie modyfikacja oprogramowania ! z tego passata 130km mozna spokojnie zrobic 170km pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2006 Ja mam 180KM i 400Nm. :616: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chemik Zgłoś #7 Napisano 23 Kwietnia 2006 Ja mam 180KM i 400Nm. :616: Napisz lepiej gdzie to zrobiles... I czy tylko zmiana oprogramowania ECU czy tez modyfikacje mechaniczne (np. dolot, wydech, glowica, rozrzad itp.)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2006 W diagtroniku,tylko zmiana oprogramowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chemik Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2006 To ladny wynik jak na sama zmiane oprogramowania... Masz moze wykres z hamowni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2006 http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=2413 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #11 Napisano 1 Maja 2006 Wszystko zależy od stanu silnika i jego "chęci" na podniesienie mocy. W jednym aucie te same parametry (tak samo zmodyfikowane mapy) będą dawały 160km a w innym 170km. Inną sprawą jest, że kolega mógł mieć lepsze pompki (inna seria) albo udało mu się namówić ToraNage na mocniejszy program :611: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimilii Zgłoś #12 Napisano 19 Sierpnia 2016 Jakie to koszta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkkostel Zgłoś #13 Napisano 19 Sierpnia 2016 kolego według moich obserwacji to od 400 zł (bez hamowni) do 1300 zł (z hamownią) każde robione w zakładzie którym się tym zajmuję sam się zastanawiam czy nie podnieść moich 130 km o więcej zawsze to większa frajda i teoretycznie mniejsze spalanie ok 1 litra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach