Skocz do zawartości
Gość grubson

przydusza się i szarpie - 2,0 2E

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście nie testowałem, ale z mojej wiedzy na temat tego silnika tak. Aczkolwiek nie polecam jeździć tak długo, aż się pasek zerwie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2E jest silnikiem kolizyjnym! Niestety przeżyłem to na własnej skórze: rolka napinająca rozleciała się i miałem do roboty zawory na pierwszym i trzecim cylindrze. Polecam pilnować wymiany rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również miałem przygodę z rolką napinacza , bezkolizyjnie się skończyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena paska i rolki to śmiech w tych silnikach wiec lepiej jednak nie liczyć na bezkolizyjność tego silnika.

Jak sprzedawałem moja betrójkę to poszła z nowym rozrządem.....

....co jakiś czas mignie mi na mieście....:rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączę sie tematu dławienia się paska z silnikiem 2E.
Miałem taką przypadłość, że dławił się jak rozgrzany został wyłaczony po czym po paru minutach ponowna jazda.
Najpierw myślałem, że to coś z LPG, ale kompletnie wyłączyłem LPG i okazało się, że
czujnik temperatury  - nie zgadzają się rezystacje jak pomiar przy ciepłym - wymieniony
-->> zaniżone wskazania na zegarach naprawione i auto jedzie poprawnie na PB ale ... tylko kilka dni.

Teraz odpalam zimne  - odpala - ale dławi się - choć czasem nie - nawet teraz jak rozgrzałem je to też ciepłe potrafi się dławić - tak jakby zapłon nie ustawiał się jak trzeba przez komputer.
Co w pierwszej linii warto sprawdzić?
(autem ostatnio mało jeżdżę, i takie rzeczy jak świece / kopułka / palec / przewody zapłonowe były zmieniane w przeciągu 1,5 roku.)
Auto miało lekką kolizję - pytanie czy terapia wstrząsowa nie zaszkodziła przepływomierzowi?
jakieś sugestie?
Dziękuję z góry
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@robertk2 Może i prozaiczne ale nic nie napisałeś o tym - filtry wymienione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki - jakiś czas tu nie wchodziłem. Dam mój przypadek dla potomnych.
Przyczyną był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Auto się dławiło nawet przy odpalaniu bo było zalewane!
Jak to stwierdzić?
Przeglądając filtr powietrza i badając wnętrze puchy przepływomierza - zauważyłem, że w przezroczystych przewodach podciśnieniowych co idą do puchy przepływomierza z okolic przepustnicy jest jakaś ciecz. Co to może być? Benzyna (Auto się zalewało).
Przyczyną pojawienia się beny w nich był właśnie regulator ciśnienia paliwa na listwie. Chyba jakaś membrana w nim poszła i do układu podciśnienia wchodziło paliwo. regulacja ciśnienia paliwa pewnie też nie działa tylko lat na potęgę.
Po wymianie regulatora na inny (miałem zapasowy z innej listwy) problem rozwiązany.
Zawsze inspekcja wzrokowa wskazana!
Filtr paliwa oczywiście też wymieniony.

Edytowane przez robertk2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności