Jump to content
Archos

Końcówki drążków kierowniczych-jakie wybrac?

Recommended Posts

Witam ,

końcówki mi sie wybiły i przymierzam sie do wymiany.

Jakie wybrać ,których żywotność jest najdłuższa?

Jak ktoś wymieniał i ma jakieś doświadczenie z tym tematem to opinie i sugestie mile widziane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest skrzysiek

Wg opinii mojego mechanika najlepsze sa lemfoldery lub febi (chyba tak sie pisze obie firmy) :kwasny:

Ja z braku stanow magazynowych zalozylem jakiegos niemieckiego (tez 4 literowa nazwa, ale nie pamietam :zawstydzony: ) i mam luz na nowym drazku - nie moge polecic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podłączę się do tematu.

ja również muszę wymienić końcówki drążków (szczególnie prawa strona) i tu pytanie,

zmienić jeden czy oba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oba wymienic i najlepiej LEMFORDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

miesiąc temu wymieniałem tylko z jednej strony i dałem 90 zł na allegro za Lemforder od uzytkownika danielloss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam końcówki Lemfordera . Wymieniałem 2 razy z lewej strony . Musisz skalkulować , bo zawsze czeka Cię regulacja zbieżności po wymianie ( 50-65 zł lub więcej ).;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej wymienic obie koncowki i zrobic geometrie. wymienisz jedna koncowke zrobisz geometrie i za pare tygodni druga koncowka i znowu geometria! podwojne koszty;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Końcówki najlepiej LEMFORDER, TRW ew. FEBI Najlepiej trzymać się tych firm, wymienić obie, zrobić zbieżność i mieć z głowy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

potwierdzam Lemforder lecz jeśli nie masz luzów na obu to nie ma sensu wymieniać dwóch

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zakupiłem LEMFORDER-a i jestem zadowolony

cała zawiecha zmieniona na tą firmę i wszystko cacy.warto zainwestować troszkę kasy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwa tygodnie temu wymineiłem koncówke na urlopie teraz juz powoli zaczyna odzywac sie druga :( Wiec chyba lepiej wymienic obie odrazu Bartku :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest uki145

Witam! popieram , wymienic 2 na raz. osobiscie z Febi miałem pewne problemy: po 4 tys km od ząłożenia jedn padła . prawdopodobnie jakas wada fabryczna , wymienili na gwarancji . Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymieniłem 5 tyś temu tylko jedną - lewą. Zakupiłem Febi i jestem bardzo zadowolony. Nic się nie dzieje a co najlepsze z drugą (prawą) też nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja też na wiosnę wymieniłem jedną, druga nie miała luzu i nie ma w dalszym ciągu więc imho jak ktoś ma za dużo kasy to może wymieniać sobie komplet

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tez nie miala luzu (tak powiedział nadworny mechanik) ale okazało sie co innego jednak powoli zaczyna sie robic jakis, dodam jednak ze od wymiany jakis mieisac temu zrobilem juz 3000 km, a ma to chyba jakies znaczenie ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziś umówiłem się na wymianę w piątek, mój mechanior założy mi Febi. Zmieni obie, ustawi zbieżność i po sprawie.

Txs za pomoc, podpowiedz i wypowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie

 

Końcówka z lewej strony wymieniona (zdjecie nr 1) z prawej (zdjęcie nr 2) chyba do wymiany. Zaczyna sie odzywać przy nierównościach. Czy można już po tych zdjeciach wysnuć wniosek o wymianie końcówki. Z lewej wymieniłem jakies 1kkm temu na TRW,

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie

 

Końcówka z lewej strony wymieniona (zdjecie nr 1) z prawej (zdjęcie nr 2) chyba do wymiany. Zaczyna sie odzywać przy nierównościach. Czy można już po tych zdjeciach wysnuć wniosek o wymianie końcówki. Z lewej wymieniłem jakies 1kkm temu na TRW,

 

Pozdrawiam

 

Ręką przytrzymaj końcówkę ,a druga osoba niech porusza kierownicą prawo-lewo (krótkie ruchy) tak zdiagnozujesz ewentualne luzy w układzie.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ręką przytrzymaj końcówkę ,a druga osoba niech porusza kierownicą prawo-lewo (krótkie ruchy) tak zdiagnozujesz ewentualne luzy w układzie

Dzieki za sugestię. Jutro sprawdze i napisze co i jak. Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam b5 FL. Jakie koncowki polecacie? Tu widze duza poplularnosc Lemfordera. Moj mechanik doradza Matelli. Co sadzicie?

Edited by Lucky Luc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy