Jump to content
Archos

Końcówki drążków kierowniczych-jakie wybrac?

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Witam ,

    końcówki mi sie wybiły i przymierzam sie do wymiany.

    Jakie wybrać ,których żywotność jest najdłuższa?

    Jak ktoś wymieniał i ma jakieś doświadczenie z tym tematem to opinie i sugestie mile widziane.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest skrzysiek

    Wg opinii mojego mechanika najlepsze sa lemfoldery lub febi (chyba tak sie pisze obie firmy) :kwasny:

    Ja z braku stanow magazynowych zalozylem jakiegos niemieckiego (tez 4 literowa nazwa, ale nie pamietam :zawstydzony: ) i mam luz na nowym drazku - nie moge polecic.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    podłączę się do tematu.

    ja również muszę wymienić końcówki drążków (szczególnie prawa strona) i tu pytanie,

    zmienić jeden czy oba?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    oba wymienic i najlepiej LEMFORDER

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    miesiąc temu wymieniałem tylko z jednej strony i dałem 90 zł na allegro za Lemforder od uzytkownika danielloss

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012

    Polecam końcówki Lemfordera . Wymieniałem 2 razy z lewej strony . Musisz skalkulować , bo zawsze czeka Cię regulacja zbieżności po wymianie ( 50-65 zł lub więcej ).;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
    Rok prod: 1997

    najlepiej wymienic obie koncowki i zrobic geometrie. wymienisz jedna koncowke zrobisz geometrie i za pare tygodni druga koncowka i znowu geometria! podwojne koszty;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2006

    Końcówki najlepiej LEMFORDER, TRW ew. FEBI Najlepiej trzymać się tych firm, wymienić obie, zrobić zbieżność i mieć z głowy:)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    potwierdzam Lemforder lecz jeśli nie masz luzów na obu to nie ma sensu wymieniać dwóch

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
    Rok prod: 2011

    ja zakupiłem LEMFORDER-a i jestem zadowolony

    cała zawiecha zmieniona na tą firmę i wszystko cacy.warto zainwestować troszkę kasy

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
    Rok prod: 2009

    dwa tygodnie temu wymineiłem koncówke na urlopie teraz juz powoli zaczyna odzywac sie druga :( Wiec chyba lepiej wymienic obie odrazu Bartku :(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest uki145

    Witam! popieram , wymienic 2 na raz. osobiscie z Febi miałem pewne problemy: po 4 tys km od ząłożenia jedn padła . prawdopodobnie jakas wada fabryczna , wymienili na gwarancji . Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2002

    Ja wymieniłem 5 tyś temu tylko jedną - lewą. Zakupiłem Febi i jestem bardzo zadowolony. Nic się nie dzieje a co najlepsze z drugą (prawą) też nic.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    ja też na wiosnę wymieniłem jedną, druga nie miała luzu i nie ma w dalszym ciągu więc imho jak ktoś ma za dużo kasy to może wymieniać sobie komplet

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
    Rok prod: 2009

    u mnie tez nie miala luzu (tak powiedział nadworny mechanik) ale okazało sie co innego jednak powoli zaczyna sie robic jakis, dodam jednak ze od wymiany jakis mieisac temu zrobilem juz 3000 km, a ma to chyba jakies znaczenie ;(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    dziś umówiłem się na wymianę w piątek, mój mechanior założy mi Febi. Zmieni obie, ustawi zbieżność i po sprawie.

    Txs za pomoc, podpowiedz i wypowiedź.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
    Rok prod: 1999

    Panowie

     

    Końcówka z lewej strony wymieniona (zdjecie nr 1) z prawej (zdjęcie nr 2) chyba do wymiany. Zaczyna sie odzywać przy nierównościach. Czy można już po tych zdjeciach wysnuć wniosek o wymianie końcówki. Z lewej wymieniłem jakies 1kkm temu na TRW,

     

    Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012
    Panowie

     

    Końcówka z lewej strony wymieniona (zdjecie nr 1) z prawej (zdjęcie nr 2) chyba do wymiany. Zaczyna sie odzywać przy nierównościach. Czy można już po tych zdjeciach wysnuć wniosek o wymianie końcówki. Z lewej wymieniłem jakies 1kkm temu na TRW,

     

    Pozdrawiam

     

    Ręką przytrzymaj końcówkę ,a druga osoba niech porusza kierownicą prawo-lewo (krótkie ruchy) tak zdiagnozujesz ewentualne luzy w układzie.;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
    Rok prod: 1999
    Ręką przytrzymaj końcówkę ,a druga osoba niech porusza kierownicą prawo-lewo (krótkie ruchy) tak zdiagnozujesz ewentualne luzy w układzie

    Dzieki za sugestię. Jutro sprawdze i napisze co i jak. Pozdrowienia

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 2003

    Mam b5 FL. Jakie koncowki polecacie? Tu widze duza poplularnosc Lemfordera. Moj mechanik doradza Matelli. Co sadzicie?

    Edited by Lucky Luc

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy