Mlody_tm Zgłoś #101 Napisano 1 Grudnia 2016 Moj soft jest haslem zabezpieczony przez Aligatora niestety A kickdown - hmmm Noo jak do dechy dasz gazu to na koncu przy podlodze masz klikniecie - wtedy redukuje i na maxa przyspiesza auto. To wlasnie kickdown Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #102 Napisano 1 Grudnia 2016 (edytowane) ryger żebyśmy się źle nie zrozumieli, ja jestem bardzo zadowolony z Twojej mechatroniki o zawrót głowy przyprawia mnie tylko oryginalny soft do którego będzie się bardzo ciężko przyzwyczaić. Ja nie wątpie, że jesteś zadowolony, bo nie miałbyś powodu do niezadowolenia...chodziło mi o Twoje podejście po założeniu mechatroniki: bez urazy, ale olej wlany na pałe i brak adaptacji. Jeszcze może stary po przebiegu >60tys.? I jak to ma dobrze chodzic? Wysłane z mojego Nokia Talkman 320F przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Grudnia 2016 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #103 Napisano 1 Grudnia 2016 Kolego Lukaszu ryger, Wypowiesz sie w wątku o żeglowaniu ? Czyli biegu jałowym dsg ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #104 Napisano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Kolego Lukaszu ryger,Wypowiesz sie w wątku o żeglowaniu ? Czyli biegu jałowym dsg ? Kurde Tomek zapomnialem. Sory. Czekaj na Priv. P.S. Z tym kickdownem to sobie jaja robiłem a ty żeś nie załapał i naprodukował Wysłane z mojego Nokia Talkman 320F przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Grudnia 2016 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #105 Napisano 1 Grudnia 2016 O stary hehhe to przez taptalk Nie doczytalem Ze to Ty pytales o kickdown ) jakbym zobaczyl ze to Twoj post to bym śmiechnął ) hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #106 Napisano 1 Grudnia 2016 Ja nie wątpie, że jesteś zadowolony, bo nie miałbyś powodu do niezadowolenia...chodziło mi o Twoje podejście po założeniu mechatroniki: bez urazy, ale olej wlany na pałe i brak adaptacji. Jeszcze może stary po przebiegu >60tys.? I jak to ma dobrze chodzic? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka heh no ba ja lubie zrobić coś sam ale już widze, że to nie będzie działało po tych moich adaptacjach i niebawem zadzwonie z płaczem żebyś coś z tym zrobił :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #107 Napisano 1 Grudnia 2016 (edytowane) heh no ba ja lubie zrobić coś sam ale już widze, że to nie będzie działało po tych moich adaptacjach i niebawem zadzwonie z płaczem żebyś coś z tym zrobił :D:D Ja też wolę zrobić sam, mając świadomość jak działają warsztaty i serwisy...oczywiście są nieliczne wyjątki. Ale widać, że są duże rozbieżności między "sam" a sam. Nie chodzi tu o pieniądze aby zaoszczędzić, ani, że lubię, tylko w moim przypadku wolę SAM oznacza, że wiem jak i jestem pewien co robię, że w 100% dam radę zrobić to poprawnie i porządnie. Jeśli mam wątpliwości, nie jestem czegoś pewien, to nigdy się za to nie zabieram, bo z doświadczenia (nie swojego...) wiem, że nieudana próba aby zaoszczędzić może 2 razy więcej kosztować.... Edytowane 1 Grudnia 2016 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #108 Napisano 1 Grudnia 2016 Ja też wolę zrobić sam, mając świadomość jak działają warsztaty i serwisy...oczywiście są nieliczne wyjątki. Ale widać, że są duże rozbieżności między "sam" a sam. Nie chodzi tu o pieniądze aby zaoszczędzić, ani, że lubię, tylko w moim przypadku wolę SAM oznacza, że wiem jak i jestem pewien co robię, że w 100% dam radę zrobić to poprawnie i porządnie. Jeśli mam wątpliwości, nie jestem czegoś pewien, to nigdy się za to nie zabieram, bo z doświadczenia (nie swojego...) wiem, że nieudana próba aby zaoszczędzić może 2 razy więcej kosztować.... Chyba już niejednokrotnie zapłaciłem podwójną cenę za to że robiłem coś sam. Tu nie do końca idzie o kase, chodzi o satysfakcje i o drążenie do celu, nauczenie się czegoś, i poprostu lubie to robić. Nie mniej jednak nie ma co roztrząsać i kombinować skrzynia szarpie i już liczyłem jeszcze trochę na to co napisał atmosferyczny o adaptacji i że trochę to trwa. W moim przypadku zrobiłem już około 2000km wiec to trochę chyba już sie wyczerpało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #109 Napisano 2 Grudnia 2016 Poziom oleju i oczywiście jakość oleju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #110 Napisano 2 Grudnia 2016 Ja się naczytalem ze ten Motul do DSG to porażka.... a serio na olx oryginały za grosze... wynoszą gdzies z serwisow... szlag wie. ale oryginał to oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #111 Napisano 2 Grudnia 2016 ... wynoszą gdzies z serwisow... szlag wie.ale oryginał to oryginał. A myślisz, że skąd się biorą w ogłoszeniach za połowę ceny... dlatego na z daleka od serwisów. To już ostateczność... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #112 Napisano 2 Grudnia 2016 (edytowane) A skad macie pewność że warsztat w którym wymieniacie wlał wam właściwy olej?? Może wlał wam "szrot" a oryginał zabrał dala siebie. Skąd pewność że sprzedawany olej to jest właściwy olej anie chrzczony. Jednak serwis to serwis. tak mi się przynajmniej wydaje. Wszytko jest udokumentowane w razie jakiś niejasności. Sam jestem przed wymianą oleju w DSG i mam zagwozdkę gdzie oddać. Edytowane 2 Grudnia 2016 przez MaciejK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #113 Napisano 2 Grudnia 2016 Ryger przeciez sam wymienia ! i mi też wymienial i mogłem patrzec co i jak robi... nie wygonił mnie do Aso nigdy nie oddam.... coś w tym jest ze na OLX tyle tego i to same oryginały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #114 Napisano 2 Grudnia 2016 Ja się naczytalem ze ten Motul do DSG to porażka.... a serio na olx oryginały za grosze... wynoszą gdzies z serwisow... szlag wie.ale oryginał to oryginał. Pokaż źródło. Ja już dwie wymiany na motulu jeżdżę. Ok 80tys w sumie. I wszystko ok ze skrzynią. Dlatego jestem ciekaw Twoich źródeł skoro tak piszesz. - - - - - aktualizacja - - - - - Sam jestem przed wymianą oleju w DSG i mam zagwozdkę gdzie oddać. Dwa razy na Struga u Krotoskiego wymieniałem i nie mogę powiedzieć złego słowa jeśli chodzi o ten konkretny aspekt. O inne to już inna bajka Ewentualnie pytaj w Skodzie na Zielonogóskiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #115 Napisano 2 Grudnia 2016 (edytowane) A skad macie pewność że warsztat w którym wymieniacie wlał wam właściwy olej?? Może wlał wam "szrot" a oryginał zabrał dala siebie. Skąd pewność że sprzedawany olej to jest właściwy olej anie chrzczony. Jednak serwis to serwis. tak mi się przynajmniej wydaje. Wszytko jest udokumentowane w razie jakiś niejasności. 1. W moim przypadku Tomasz Ci napisał... 2. Bo masz butelki fabrycznie zakręcone 3. Wymianę zawieszenia, rozrządu i innych części mechanicznych podważysz, natomiast niewymienionych płynów za ch*ja: w razie zabrudzenia i awarii mechatroniki DSG nie udowodnisz, że to przez niewymieniony olej, Niewymieniony oleje silnikowym przekłada się na mniejszą żywotność silnika, po czasie jak podważysz? Płyn hamulcowy, olej w moście, haldexie...? NIE UDOWODNISZ ŻE CI NIE WYMIENILI CHOĆBYŚ.... A płynów eksploatacyjnych oryginalnych za połowę ceny w ogłoszeniach jest cała masa... To jest każdego z osobna wybór czy pojedzie do serwisu czy nie...ja wiem swoje. Wszystko jest udokumentowane? ... na papierze... a jak każdy wie papier wszystko przyjmie... Edytowane 2 Grudnia 2016 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #116 Napisano 2 Grudnia 2016 (edytowane) mam ciekawostke ryger, mam citroena c4 z 2009 z silnikiem 1.6 HDI przebieg dobija do 500kkm i od 200 tysi olej tylko dolewam, a nie wymieniam Mało tego, mam akurat syntetyk, leje syntetyk, jest mineralny, leje mineralny tak naprawde ciężko zarżnąć silnik o ile jest w nim chociaż 1 litr oleju Co racja to racja wymianę płynów jest ciężko udowodnić, ale np w DSG to czujesz odrazu, że skrzynia działa płynniej prawda? Ja już dwie wymiany na motulu jeżdżę. Ok 80tys w sumie. I wszystko ok ze skrzynią. czekałem, aż ktoś napisze coś o motulu bo troche bije sie z myślami czy dobrze zrobiłem. Edytowane 2 Grudnia 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #117 Napisano 2 Grudnia 2016 ryger mam citroena c4 z 2009 z silnikiem 1.6 HDI przebieg dobija do 500kkm i od 200 tysi olej tylko dolewam, a nie wymieniam Mało tego, mam akurat syntetyk, leje syntetyk, jest mineralny, leje mineralny tak naprawde ciężko zarżnąć silnik o ile jest w nim chociaż 1 litr oleju Co racja to racja wymianę płynów jest ciężko udowodnić, ale np w DSG to czujesz odrazu, że skrzynia działa płynniej prawda? Owszem, byle jakie smarowane lepsze niż żadne, ale jakość oleju zawsze wpływa na żywotność jednostki,, jeśli między planowanymi wymianami oleju dolewa się go sporo, to zawsze ten olej będzie świeższy. Co do DSG, to wszystko zależy od tego czy mechatronika niedomaga z powodu oleju...bo są jak najbardziej takie możliwości - o tym już było. P.S. Już mi się znudził ten wątek, bo w koło i to samo są klepane oczywiste rzeczy...zbędna gadka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #118 Napisano 2 Grudnia 2016 A ja czytalem na niemieckiej stronie ale za chiny nie znajde teraz tego..... i ufam slowom rygera, nigdy nie wleje do skrzyni innego jak oryginał. A do silnika tylko i wyłącznie Penrite ten olej czyni cuda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #119 Napisano 2 Grudnia 2016 Czytam też sporo na forum tourana. Ktoś tam pisze, że na pierwszy montaż idzie olej Pentosin. Do kupienia na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #120 Napisano 2 Grudnia 2016 Pento ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach