polonez15 Zgłoś #621 Napisano 28 Października 2014 A jakie obciążenie altka z grupy 16? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #622 Napisano 29 Października 2014 Altek ma obciążenie 45% .Parę postów wyżej jest zdjęcie z grupy 016 i 007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #623 Napisano 29 Października 2014 Witam. Sorki że tak bez opatrzenia tego tematu ale to przez brak czasu. Jak najlepiej sprawdzić czy dochodzi do tych świeczek napięcie? Chodzi mi czy jak tylko temperatura poniżej zera to wszystkie 3 powinny grzać? I jakie świece najlepiej kupić? Do Passata b5 kombi AJM. Chodzi mi o firmę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #624 Napisano 29 Października 2014 Witam, te świece grzeją na zmianę dwie i jedna i znów dwie i jedna. Sprawdzić najlepiej albo miernikiem, albo podłączyć pod każdą żarówkę, ale sprawdzisz, to tylko wtedy jak spadnie temperatura, chyba po niżej 5stopni i po odpaleniu samochodu zimnego. Jeśli np. wyjedziesz z garażu wyłączysz silnik i następnie załączysz świece już nie będą grzać. Po pierwszym odpaleniu grzeją niby aż silnik osiągnie 60 stopni. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #625 Napisano 2 Listopada 2014 Po pierwsze świece grzeją też w trybie Hi i Lo, czyli wszystkie 3 jednocześnie. Po drugie temp zasysanego powietrza ma wielkie znaczenie. po trzecie tak wygląda seryjna mapa podgrzewacza dla silnik AHU i ALH (takie miałem pod ręką): http://wrzucaj.net/images/2014/11/01/pogrzewacze.png Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilu8 Zgłoś #626 Napisano 4 Lutego 2015 Niewiem moze głupie pytanie ale czy gdy są spalone świece to sterownik ich nie załancza ? Ktos wie co oznaczaja te cyfry z grupy 16 poz 2 u mnie jest 1000001 ale nie zawsze rano na zimnym sprawdzałem na silniku ok 7 stopnia i na chwile w środkowej czesci zera zmieniały sie na 11 potem dalej tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #627 Napisano 4 Lutego 2015 Niewiem moze głupie pytanie ale czy gdy są spalone świece to sterownik ich nie załancza ? Załącza, ich uszkodzenie czy fizyczna nieobecność nie jest sprawdzana przez ECU. Nie masz samych zer wiec warunek załączenia nie jest spełniony. Swego czasu tutaj się doktoryzowaliśmy na ten temat, jest też w środku wątku wyjaśnione za co odpowiadają poszczególne zera: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=263558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #628 Napisano 5 Lutego 2015 Dopiero EDC16 testuje świece żarowe i w razie niesprawności wyrzuci błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #629 Napisano 6 Lutego 2015 z góry przeproszę ze nie przeczytałem 32 stron tego tematu , chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić czy mam u siebie takie świece i jak sprawdzić czy są sprawne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #630 Napisano 6 Lutego 2015 Witam, pomiędzy ścianą grodziowa, a silnikiem powinno być takie coś http://allegro.pl/golf-4-iv-1-9-tdi-podgrzewacz-wody-plynu-i5019448311.html Czy grzeje, to najlepiej na vagu, lub podłączyć żarówki pod te świece, jeśli będą spełnione powyższe wymagania, temperatura, nie za bardzo obciążony alternator itd. To żarówki będą świecić na przemian. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #631 Napisano 7 Lutego 2015 a czy ktoś się orientuje czy w AHU był taki podgrzewacz ? bo jakoś nie pamiętam czegoś takiego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #632 Napisano 7 Lutego 2015 Były montowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #633 Napisano 8 Lutego 2015 a czy ktoś mógłby dać fotkę gdzie dokładnie tego szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #634 Napisano 8 Lutego 2015 http://obrazki.elektroda.net/43_1232523203.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #635 Napisano 8 Lutego 2015 a czy ktoś mógłby dać fotkę gdzie dokładnie tego szukać ? Witam, przecież napisałem, że jeśli jest to między silnikiem, a ścianą grodziową, w samochodach passat b5 i audi a4. Darek zrobił to dokładniej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #636 Napisano 9 Lutego 2015 witam niestety w moim passacie b5 tez mnia dotkna ten sam problem niespelnionego warunku temperatury cieczy<70° i temperatury zasysanego powietrza <5° przyczym siudmy kanal pokazywal temperatury <3° moze mial ktos podobny objaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #637 Napisano 10 Lutego 2015 http://obrazki.elektroda.net/43_1232523203.jpg trochę smutno, a może jestem ślepy ale stałem dzisiaj z 30 minut i tego szukałem. Przeleciałem chyba wszystkie węże i rurki i nic, nie znalazłem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #638 Napisano 10 Lutego 2015 Witam, jeśli nie znalazłeś, to znaczy, że podgrzewacz płynu u ciebie nie występuje. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #639 Napisano 10 Lutego 2015 Z tego co ja pamiętam, to albo były świece układu chłodzenia, albo 'farelka' w nagrzewnicy. Może masz to drugie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #640 Napisano 10 Lutego 2015 (edytowane) co do farelki to raczej nie ma opcji, aktualnie walcze z kiepskim ogrzewaniem nagrzewnicy. Więc wiedziałbym że dmucha coś ciepłego. Chyba że mam jakiś walnięty bezpiecznik ? Edit, Znalazłem taki post http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grza%C5%82ka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1811154&viewfull=1#post1811154 A według mnie odpowiedź jest prosta-każde TDI w B5FL wyprodukowane na Europę, gdzie występują zimy, ma tę grzałkę, pod warunkiem, że nie ma jeszcze dogrzewacza na świecach żarowych, lub nie jest w automacie, bo wtedy rolę dogrzewacza pełni chłodnica egr (słabo przy zaślepionym egr).A na wlepce oczywiście jest tylko część kodów, bo wszystkie by się tam nie zmieściły. Co prawda ja mam pasiaka z przed lifta ale u mnie siedzi automat. Czy ktoś się orientuje czy to info to cos pewnego ? Edytowane 12 Lutego 2015 przez Kuj0n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach