Jump to content
forsius

Montaż webasto

    Recommended Posts

    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    Co prawda ja mam zamiar montować w golfie 4 ale ponieważ szukałem instrukcji montażu to znalazłem na tej stronie instrukcję mokntażu do Passata B5 - hydronic - może komuś się przyda a tu termotop

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2004

    Orientujesz się za ile można takie Webasto albo Eberspachera kupić. Na allegro bywają ale w różnym stanie...interesuje mnie coś pewnego...niekoniecznie nowego.

    Jaki koszt montażu ?

     

    Pozdrawiam

    CODI

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    jak szukałem dla siebie to koszt takiego cuda wachał się od 3,5 - 7 tys PLN :dobani:

    ale szukałem tylko w nowych.

    http://www.eberspaecher.pl

    http://www.webasto.pl

     

    tam są kalkulatory i sieć montażu. może u któregoś z montażystów znajdziesz używke albo dadzą ci namiar na "dealera" używanych

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    wiec tak - zanim zamontujecie należy sprawdzić czy jest to sprawne. Najlepiej jeśli kupujesz na allegro (niższa cena zakupu) to przy odbiorze - podpinasz na chwilę do aku, podajesz napięcie, + do tego bańka z paliwem + do tego do węży wlać wody i test - jak odpali i pompuje wodę to można spokojnie brać. Montaż nie jest trudny pod jednym warunkiem ze niczego nei brakuje (np trójników do paliwa)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2003

    Odświeżę temat,

    Chciałbym przed zimą wstawić webasto do silnika AWX 130KM (1.9TDI) może ktoś przerabiał temat i pomoże w doborze odpowiedniego modelu, bo na allegro jest kilka różnych. Zależy mi na ogrzewaniu postojowym a nie na dogrzewaniu.

    Będę wdzięczny za każdą radę i pomoc... pzdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2003

    Dzięki za szybką odpowiedź, może orientujesz się co jeszcze potrzebuję poza tym co widnieje na aukcji? na pewno okablowanie i teraz czy to będzie na zasadzie plug&play czy trzeba przerabiać instalację? i dalej sterownik który widzę na aukcji wygląda jak zwykły climatronic.... posiada od możliwość sterowania webasto? czy trzeba dokupić sterownik t90, t91?

    pzdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: ---

    Okablowanie (z tym jest najtrudniej), węże wodne, pompka paliwa, filtr powietrza, wydech.

    Ten panel na aukcji to pomyłka. Do sterowania najlepiej poszukać jakiś telestart , np. T91 - pilotów jest dużo na allegro 40zł, do tego odbiornik za ok 100zł.

    pozdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2003

    Czy okablowanie to tego typu http://allegro.pl/wiazka-elektryczna-thermo-top-nowa-c-e-p-z-i1186128604.html? Czy części typu węże, pompa paliwa, filtr powietrza dostanę w serwisie vw?

    Naczytałem się też o dwóch rodzajach analogowych i sterowanych cyfrowo po Can-ie.. tylko nie wiem czy to różnica w samym urządzeniu czy w okablowaniu, jakiej szukać i jak poznać różnice.... a może to co piszę to głupoty?;)

    Edited by adriang24

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: ---

    W serwisie jak i u przedstawicieli Webasto ceny zestawów są raczej zaporowe:

    http://ebac.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=185&Itemid=16

     

    O nowe części do webasto można pytać np. tu : http://skylark.pl/

     

    Używany komplet odpowiednio tańszy: http://allegro.pl/caly-zestaw-pilot-webasto-thermo-top-c-sterowanie-i1193214725.html

     

    Do passata B5 trzeba szukać "analogowe" piece. Te z CAN są dedykowane do konkretnych modeli aut i nie będą działały w B5.

    Poznać "na oko" jaki to model jest raczej trudno.

    pozdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
    Rok prod: 2003

    Witam. Mam krótkie pytanie chcę się tylko upewnić odnośnie montażu Webasto. Bo jak wiadomo webasto podłączamy pod trójniki pod wlot i wylot do nagrzewnicy ale tak właśnie mam podłączony reduktor gazu. I teraz moje pytanie czy wystarczą przy reduktorze kolejne dwa trójniki pod które podłączę reduktor i webasto wejście i wyjście??

    Edited by rainman777
    Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2002
    Witam. Mam krótkie pytanie chcę się tylko upewnić odnośnie montażu Webasto. Bo jak wiadomo webasto podłączamy pod trójniki pod wlot i wylot do nagrzewnicy ale tak właśnie mam podłączony reduktor gazu. I teraz moje pytanie czy wystarczą przy reduktorze kolejne dwa trójniki pod które podłączę reduktor i webasto wejście i wyjście??

     

    Nie zakładasz trójników tylko wąż który teraz idzie z głowicy do nagrzewnicy ma iść do webasta, a z webasta dopiero do nagrzewnicy.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
    Rok prod: 2000

    witam

    Chciałbym się dowiedziec jak rozwiązaliście problem z zasilaniem pompy paliwa w paliwo (diesel) do Webasta

    Ja mam auto przel FL 1999 rok produkcji.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2002
    witam

    Chciałbym się dowiedziec jak rozwiązaliście problem z zasilaniem pompy paliwa w paliwo (diesel) do Webasta

    Ja mam auto przel FL 1999 rok produkcji.

     

    Ja miałem trojnik na przewodzie od filtra paliwa do pompy wtryskowej (silnik AHU ) trzeba tylko pamiętać o wcześniejszym tankowaniu bo webasto może wyssać resztki z baku.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1999

    ja wprowadzilem tekelan w smoka a wiec mam odrazu z ziornika pociagniete,pompka zaraz przy zbiorniku zamontowalem

    nie zaleca sie montowac zasilanie webasta na przewodach przy filtrze

    a na powrocie wogole bo z powietrzem idzie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
    Rok prod: 2000

    SŁuchajcie a ja patrzylem nad takim rozwiązaniem

    http://allegro.pl/webasto-eberspacher-ujecie-paliwa-rurka-igla-i5103860049.html

     

    Czy coś takiego będzie dobre, oczywiscie pompa paliwa przy baku zaraz a dalej dodatkowy przewód paliwowy do webasta.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
    Rok prod: 1999

    tez bedzie ok

    ale po co wydawac dutki jak mozna dziure wywiercic i wpuscic na wcisk tekelan

    ja jeszcze dodatkowo filterek zalozylem co by syfu nie ciaglo

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
    Rok prod: 2000

    A powiedz gdzie dziure wierciłeś na tego tekelana??? i czym go uszczelniłeś żeby nie było czuć zapachu diesla???

    Ten tekelan to jest wąż pneumatyczny jak kojarze.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
    Rok prod: 2004

    Tak, róbcie na wcisk, a później płacz, że śmierdzi, że coś tam.

     

    http://allegro.pl/ujecie-paliwa-igla-czerpak-webasto-eberspacher-i5092340909.html

     

    Ja sobie to będę na dniach zakładał, montaż na powrocie to nieporozumienie...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
    Rok prod: 2002

    Ja sobie to będę na dniach zakładał, montaż na powrocie to nieporozumienie...

     

    A kto pisał o montażu na powrocie?

    Ja miałem podłączone do zasilania pompy wtryskowej i działa tak do dzisiaj bez problemu, żadnego wiercenia w zbiorniku ani targania kabli i przewodu paliwowego przez całe auto.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy