Skocz do zawartości
Navkol

falująca temperatura ?

Rekomendowane odpowiedzi

normalnie pokazuje mi temperature po chwili wskazowka spada do 50 i jak sie jes zaczce niezawsze to znowu zachwile pokazuje ok. i tak w kolo

No jeśli to są zmiany w bardzo krótkim okresie czasu to tak. W sumie to musisz popatrzeć, kiedy ta wskazówka spada a kiedy się podnosi? Czy w trakcie jazdy bądź zatrzymania - co się wtedy dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

falowanie odbywa sie w czasie jazdy . Jak spadnie na 50stopni to czasem sie zawiesza. zgasze auto i nic dalej jest zle . ale jak ostygnie to wskazania wracajja i jest ok. a pochwili ja wiem po 5 minutach znowu pada :(. Ruznie bo czasem wskazania faluja nawet kilka razy na 10 min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ci wskazania falują w trakcie jazdy - bez zatrzymywania - to raczej czujnik. A jeśli jedziesz, gdzieś na chwilę się zatrzymasz, postoisz i dalej jedziesz - to termostat. No nie wiem jak inaczej ci to wytłumaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

Podczas jazdy zdecydowanie tak tylko teraz kwestia czujnika ktury to ma byc. mam passata b5 fl z 2002 roku w tdi czy to ten co jest tutaj na zdieciu kolegi?

 

Tak wyglada czujnik.

http://www.passatplus.de/arbeitshilf...9919501A-1.jpg

tak zawleczka

http://www.passatplus.de/arbeitshilf.../032121142.jpg

tak oring

http://www.passatplus.de/arbeitshilf.../N90316802.jpg

 

http://www.passatplus.de/arbeitshilf...ren/G2_G62.jpg

 

 

Nizej masz fotke i opis poszczegolnych numerkow.

 

http://img508.imageshack.us/img508/1863/czujnikiqm9.jpg

 

 

1. zawór EGR

2. czujnik temperatury G62 / G2

3. złaczka dla litwy sterującej PD1-4

4. czujnik temperatury paliwa G81

5. czujnik cisnienia powietrza dolotowego G71, czujnik temperatury powietrza dolotowego G72

6. złączka czujnika obrotów wału korbowego G28

7. złączka czujnika Halla G40 pozycji wałka rozrządu

8. ECU J248, czujnik wysokości F96

9. czujnik obrotów wału korbowego G28

10. czujnik Halla G40 pozycji wałka rozrządu

11. zawór magnetyczny regulujący cisnienie doładowania N75

12. regulator podciśnieniowy kierownic turbiny

13. zawór klapy gaszącej N239

14. zawór sterujący zaworem recyrkulacji spalin (EGR) N18

15. miernik masy powietrza G70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te linki mi się nie otwierają. Ale skoro to ma być czujnik, to G62 - co siedzi w króćcu za silnikiem i jest na 4-o pinową kostkę. No i oczywiscie mocowany jest zawleczką w kształcie litery "U".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem czujnik ale problem wyżej opisywany u mnie nie znikł, jutro wymieniam termostat i mam nadzieję,że zamknę już ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wdzieczny bym byl:)

 

do wawrzon5 tobie tesz tak faluje jak zalatwisz problem daj znac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

Podczas jazdy zdecydowanie tak tylko teraz kwestia czujnika ktury to ma byc. mam passata b5 fl z 2002 roku w tdi czy to ten co jest tutaj na zdieciu kolegi?

 

Rzuć okiem na wtyczkę czujnika bo spotkałem półokrągłe oraz kwadratowe. W Twoim roczniku powinien być taki: http://www.allegro.pl/item801330898_czujnik_temperatury_skoda_octavia_vw_golf_iv_audi.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie może nie tyle faluje wskazówka temperatury co poprostu podczas jazdy spada do 70 stopni , a na postoju podbija do 90stopni. Przeczytaj moje wcześniejsze posty i porównaj czy masz taki sam problem . Ale jutro jak tylko wymienie termostat to odrazu napisze czy problem jeszcze występuje. Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie może nie tyle faluje wskazówka temperatury co poprostu podczas jazdy spada do 70 stopni , a na postoju podbija do 90stopni. Przeczytaj moje wcześniejsze posty i porównaj czy masz taki sam problem . Ale jutro jak tylko wymienie termostat to odrazu napisze czy problem jeszcze występuje. Pzdr.

 

Wymienisz termostat to się unormuje. U kolegi wyżej wskazówka na desce wariuje, to typowy przypadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czujnik G62 (059 919 501A (zielony 4-pin)) wymieniałem właśnie tydzień temu cena w VW osiemdziesiąt parę zł a ja kupiłem w sklepie z częściami do Skody oryginał Audi VW Made in luxemburg cena 30 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

dysponuje ktos opisem jak taki czujnik odnales i jak go wypiac z tej wtyczki?

Bardzo bym byl wdzieczny za ta pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

dysponuje ktos opisem jak taki czujnik odnales i jak go wypiac z tej wtyczki?

Bardzo bym byl wdzieczny za ta pomoc

 

Ja Cię proszę :) Znajdziesz go z tyłu silnika przy ścianie grodziowej, poniżej pompki vaccu. Wtyczkę po prostu naciskasz i wyjmujesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczas jazdy zdecydowanie tak tylko teraz kwestia czujnika ktury to ma byc. mam passata b5 fl z 2002 roku w tdi czy to ten co jest tutaj na zdieciu kolegi?

 

masz taki sam czujnik, w sumie to dwa w jednym a więc g2/g62 ;)

 

obstawiam że u Ciebie problem stanowi czujnik nie termostat. Na zegarach temp pokazuje już 90 przy temp ok 65 stopni jak się nie mylę, a nie możliwe jest żeby płyn w układzie nagle się schłodził o przynajmniej te 15 stopni i spadł do 50 a potem znowu wskazówka powędrowała na 90...to niemożliwe fizycznie!

 

jeśli masz vaga to sprawdź rozbieżności temp na kanałach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. tez mi sie tak zdaje

Raz sprawdzilem jak mi tak spadlo na 50 to po paluchu dawalo w plynie ostro:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. tez mi sie tak zdaje

 

Jak pisałem- 100 proc. czujnik, to typowa usterka. U kolegi wawrzona natomiast mamy do czynienia z innym przypadkiem i tu radziłbym wymienić termostat po czym cieszyć się autem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a dysponuje pan jakim schematem i lakalizajcja tego czujnika w aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik masz z tyłu silnika przy ścianie grodziowej. Zaraz za korpusem masz taki czarny łącznik i tam go szukaj. 4-o pinowa wtyczka i mocowany jest na zawleczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po kłopocie termostat wymieniony i problem znikł, autko grzeje się pięknie do 90 stopni i trzyma temperaturę.

1982tomek info dla Ciebie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1982tomek info dla Ciebie.

 

Kolego, 1982tomek ma inne objawy, u niego problem NIE leży po stronie termostatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności