Skocz do zawartości
Gość lukaskowal

lampy soczewkowe - zamiana

Rekomendowane odpowiedzi

Czarownik3, co Ty przerabiałeś w elektryce? Zakładasz soczewki, podpinasz i już świecą. Nic nie trzeba przerabiać. Ja na swoje soczewki polowałem prawie dwa lata, ale jak są to są.

Czarne z krzyżem na długich światłach, a obudowa pomalowana w kolor samochodu, do tego grill ABT. Mi się podoba ;););)

 

A no to, żeby na długich paliły się razem długie i krótkie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, nie przeczytałem dokładnie, ja mam normalnie, czyli jak włączę długie to to nie palą się mijania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie kolego Wufa

 

ktoś władał już do nich hidy ?? Jak tak można prosić zdjęcia ? Jakie hidy wybrać, najtańsze czy coś lepszego ? A możne nie warto wkładać hidów tylko jakieś lepsze żarówki ?

Edytowane przez kazio
scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na pewno będę wkładał HID-y, jako że są to soczewki to nie powinno być problemów z ośplepianiem, itp. A widoczność i tak będzie 3x lepsza od najlepszych żarówek... Tylko trzeba wziąść te najbielsze (4300K) najmocniej świecą i czysto na biało więc "miśki" się nie zorientują, co inego jak wrzucisz z lekką poświatą niebieskiego, wtedy może któremuś coś zaświtać w tej łepetynce i bliżej się przyjrzeć światełkom. Znajomy ma w innym aucie już dłuższy czas chińskie HID-y i nie narzeka. Fakt, że zakłócają radio, ale od czego ma się radio z MP3 ? :D. Na allegro większość aukcji jest opisana jako, że te zestawy już nie zakłócają radia, ale ile w tym prawdy to kto wie, a nawet jeśli to które rzeczywiście ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzialem w niemczech w komisie stal passat z soczewkami helli chcialem je kupic ale helmut sie nie zgodzil mowi ze albo caly passat albo nic. cena paska 400 euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990

Właśnie założyłem lampki helli soczewkowe i jest problem tego typu że gdy włączę długie światła to gasną krótkie i świeci sam postój....co tam trzeba zrobić żeby po włączeniu długich lamp świeciły się też krótkie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuje i podpinam się pod pytanie kolegi wyżej :) I dokładam pytanko jakie żarówki polecacie na mijania?

 

No i czy jak się będą świecić długie i mijania czy to nie przeciąży instalacji lub coś w tym stylu....?

Edytowane przez pawelr34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkopuje i podpinam się pod pytanie kolegi wyżej

http://forum.vw-passat.pl/threads/118155-montaz-projektorow-w-B3?p=1641486&viewfull=1#post1641486

 

 

I dokładam pytanko jakie żarówki polecacie na mijania?

 

No i czy jak się będą świecić długie i mijania czy to nie przeciąży instalacji lub coś w tym stylu....?

renomowanych firm, osram, tungsram czy philips.

pytasz czy nie przeciąży instalacji.. wsadź sobie przekaźniki bo widziałem że Ci te hellenki słabo świecą..

 

EDIT: mijania h1 a drogowe h3. masz lampy na aucie to dlaczego sobie nie sprawdzisz?? :P

Edytowane przez Qdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wsadź sobie przekaźniki bo widziałem że Ci te hellenki słabo świecą..

 

no właśnie przekaźniki do świateł są zrobione... poprzedni właściciel je zrobił... i myślę, że świecą tak bo są tam chyba jakieś marketowe znicze włożone...

 

 

masz lampy na aucie to dlaczego sobie nie sprawdzisz??

 

^^między innymi dlatego pytam jakie powinny być

 

 

 

a widzisz kurka... tego tematu nie znalazłem... :)

 

 

postaram się cyknąć jeszcze dzisiaj fotke jak to tam jest zrobione z tymi przekaźnikami.... bo ja na elektryce kompletnie się nie znam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
postaram się cyknąć jeszcze dzisiaj fotke jak to tam jest zrobione z tymi przekaźnikami.... bo ja na elektryce kompletnie się nie znam

bierz miernik w łapy odepnij kostkę od lampy i pomierz napięcie jakie jest na przewodzie żółtym czy tam żółto czarnym (zależy do której lampy podejdziesz), potem zmierz napięcie na aku (oczywiście odpalony samochód) i porównaj wyniki. wtedy będziesz wiedział czy modernizować przekaźniki czy co tam się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok to na jutro mam misję ;) O ile nie będzie znowu prażyć z niebios bo garaż zajęty...

 

Niestety brak miernika bo się zepsuł, ekranik wpadł do środka..... Ale sprawdziłem żarówki i tak jak mówiłem, że jakieś badziewie. Są tam włożone żarówki firmy Narva...

Edytowane przez pawelr34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety brak miernika bo się zepsuł
Więc odpalasz silnik, włączasz światła i kawałkiem kabla podajesz plus bezpośrednio z aku na nóżkę żarówki. Żarówka po podaniu plusa bezpośrednio z aku (z pominięciem ori instalacji) zaświeci jaśniej, czyli tak jak po dołożeniu przekaźników. Jeśli różnica w świeceniu na ori instalacji i na dołożonym kabelku będzie duża to warto montować porządne przekaźniki.

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności