devil-80 Zgłoś #61 Napisano 13 Lutego 2011 No właśnie też mi to nie wygląda na pompowtryski skoro zgasło po wyłączniu silnika. Zobaczymy czy ten problem się powtórzy. Narazie był to pierwszy raz, a wczoraj tylko zamigała może poprostu coś się wypieło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawel25 Zgłoś #62 Napisano 20 Lutego 2011 witam! mam problem zapala mi sie kontrolka esp i silnik nie równo pracuje.. bylem na komputerze i pokazalo ze pierwszy pompowtryskiwacz ma slabsze cisnienie... czy moze byc przyczyna ze te wtyczki sa luzne czy raczej siadl pompowtryskiwacz... takie objawy sa nie kiedy... czekam na info pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #63 Napisano 20 Lutego 2011 witam! mam problem zapala mi sie kontrolka esp i silnik nie równo pracuje.. bylem na komputerze i pokazalo ze pierwszy pompowtryskiwacz ma slabsze cisnienie... czy moze byc przyczyna ze te wtyczki sa luzne czy raczej siadl pompowtryskiwacz... takie objawy sa nie kiedy... czekam na info pozdrawiam sprawdź faktyczne ciśnienie na pompkach i będziesz wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #64 Napisano 20 Lutego 2011 witam! mam problem zapala mi sie kontrolka esp i silnik nie równo pracuje.. bylem na komputerze i pokazalo ze pierwszy pompowtryskiwacz ma slabsze cisnienie... czy moze byc przyczyna ze te wtyczki sa luzne czy raczej siadl pompowtryskiwacz... takie objawy sa nie kiedy... czekam na info pozdrawiam Zdejmij pokrywę zaworów, po doginaj konektorki we wtyczce, na 99% pomoże. Można to zrobić samemu, nic nie będzie kosztowało a wyeliminujesz bardzo częstą usterkę. A jeśli dalej będzie podobnie to wtedy będziesz martwił pompowtryskiwaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peq Zgłoś #65 Napisano 20 Lutego 2011 Wtyczki wcale nie muszą być luźne. Tylko zaśniedziałe. Mój pasio też zaczynał od pojedyńczych szarpnięć a skończyło się na tym że ledwo do domu dojechałem. Na szczęście jest to forum. Poczytałem i poradziłem sobie sam... Przy pomocy WD40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #66 Napisano 21 Lutego 2011 U mnie Vag pokazał, że to był czujnik esp pod kanapą.Zdjąłem kanapę i docisnąłem wtyczkę od niego choć nie wyglądała na luźną i narazie kontrolka nie pojawiła się ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti13 Zgłoś #67 Napisano 25 Lutego 2011 Wiem, że czujnik ESP znajduje się pod tylną kanapą. Namierzyłem go, sprawdziłem połączenie z wtyczką. Wtyczka i styki wyglądają jak nowe. Chciałbym jeszcze sprawdzić wiązkę, która wychodzi z czujnika. Nie wiem natomiast dokąd ona idzie. Na pewno nie bezpośrednio do sterownika na pompie. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawel25 Zgłoś #68 Napisano 27 Lutego 2011 dzieki gural mialem problem z kontrolką esp... zrobiłem tak jak mówiłeś i jest git... fura chodzi tak jak powinna... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroh78 Zgłoś #69 Napisano 6 Listopada 2011 (edytowane) Witam mam problem z ESP zapala sie w czasie jazdy na kompie pokazuje czujnik stopu czy ktos wie co to moze byc z gory dziekuje. Edytowane 7 Listopada 2011 przez daroh78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #70 Napisano 7 Listopada 2011 Kupilem paska tydzien temu i esp dzialalo...po dwoch dniach na trasie po 20 km wlaczylo sie esp, zgasilem silnik i zgasło...kilka razy sie powtorzylo, na miescie nie ma raczej tego problemu...teraz probowalem esp i nie dziala, dalem mu d kość i esp nie wlaczalo sie , nie mrugało...jaki moze byc powod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #71 Napisano 7 Listopada 2011 jednak esp działa... włączała się kontrolka przez zbyt niskie ciśnienie w kole...mialem 1,3 cisnienia w prawym przednim kole az sciagalo...po napompowaniu kontrolka nie zapala sie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #72 Napisano 8 Listopada 2011 Witam, u mnie wygląda to tak: wszystko szło dobrze, zarówno latem, jak i zimą. Jakiś miesiąc temu wymieniałem końcówki drążków kierowniczych, także wszystko po tym zabiegu było jak najbardziej w porządku. Dzisiaj udałem się na zbieżność kół do naprawdę dobrego fachowca z świetnym sprzętem. Zrobił to jak należy, nie dość, że widziałem to na własne oczy, to jeszcze opinię ma fachowca Podczas przejażdżki na zakrętach zaczęło mrugać ESP, jednak auto w ogóle nie traci swojej przyczepności. Czasami nawet na prostej zamruganie. Sprawdził opony, i faktycznie, lewa strona była bardziej zdarta od prawej. Mówił, że przez to koła z jednej strony mają więcej obrotów, i tak się dzieje. Kazał wymienić na zimówki. Tak więc też tak zrobiłem, przed dosłanie 10min wymieniłem na idealne zimówki, równiutko napompowane. Dalej to samo.. Przy czym także kierownica jest delikatnie odchylona w prawą stronę podczas jazdy prosto, jednak auto nie ściąga raczej. Jutro znów do niego jadę, czego mogę się spodziewać, do mu doradzić? Bowiem przyznał się, że jeszcze takiego przypadku nie miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #73 Napisano 17 Grudnia 2011 witam wszytkich.jestem nowym uzytkownikiem i mam pytanie odnosnie pompowtryskow.jakie wartosci powinny miec pompowtryski i w jakich kanalach.prosze o wiadomosc na priwa.kiedy znalzlem na foru a,a teraz nie moge.pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz1607 Zgłoś #74 Napisano 7 Czerwca 2012 Witam,no i dopadło to mnie także :fuj Ale po przeczytaniu kilku tematów na forum, uporałem się z tym bardzo szybciutko :roll:papa objawy to po odpaleniu zapala się ESP i silniczek chodzi jak ruski traktorek , a cały problem jest w tych cholernych złączach do pompek, a piszę to aby nikt nie dał się nabić w buteleczkę pseudo mechanikom, bo oni żerują na tym jak stado rekinów:mlotkiem: byłem specjalnie u kolegi mechanika który po podpięciu podrapał się po peruce i werdykt : wymiana pompo-wtrysku :hehe no i wyśmiałem go , tak więc piszę to jako przestrogę dla innych posiadaczy pasków , pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek5611 Zgłoś #75 Napisano 23 Listopada 2013 witam mam problem kiedy spokojnie ruszam zapala mi sie kontrolka esp przy predkosci okolo 30km gasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #76 Napisano 23 Listopada 2013 witam mam problem kiedy spokojnie ruszam zapala mi sie kontrolka esp przy predkosci okolo 30km gasnie A silnik normalnie chodzi czy jadł traktor ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #77 Napisano 23 Listopada 2013 witam mam problem kiedy spokojnie ruszam zapala mi sie kontrolka esp przy predkosci okolo 30km gasnie Jakie błędy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #78 Napisano 14 Października 2015 Witam , zapala mi sie kontrolka ESP podczas jazdy , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znika i pojawie sie po przejechaniu parunastu kilometrow . Mechanik doszedl do tego co jest tego przyczyna . Jakis czas temu spalil mi sie alternator i przepalilo jakis kabalek , ktory idzie do sterownika i daje malo pradu na czujnik co sprawia ze zapala sie ten komunikat . Mechanik nie mial czasu teraz sie przy tym bawic wiec moze mi ktos podpowie jak znalezc ten kabelek i czy moge sprobowac usunac usterke sam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #79 Napisano 14 Października 2015 (edytowane) Witam , mam taki problem ze zapal mi sie kontrolka ESP i to jak sie jej uwidzi ..wymienilem czujnik stopu bo byl blad jego ( zreszta po wymianie dalej jest , jak wykasuje to pojawi sie dopiero po zapaleniu ESP ) czasami dochodziu swieca zarowa.. i tylko ten blad ..alternator zregenerowany..czasami nie zapala sie pare dni a czasami co chwile. nie wyswietla sie ABS. Aku nowe. sorry za orty nie mam polskiej klawiatury. Edytowane 14 Października 2015 przez krojcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron712 Zgłoś #80 Napisano 20 Grudnia 2015 Witam wszystkich, Mam następujący problem z moim passatem, a raczej z czujnikiem esp. Ostatnio wymieniałem czujnik wałka rozrządu, bo wyskakiwały mi dwie kontrolki esp i check engine. Po wymianie już mi nie piszczy i nie zapala się kontrolka od silnika, a tylko i wyłącznie od esp. Kontrolka zapala się tylko w czasie jazdy na trasie i już nie znika. Po ponownym uruchomieniu problem znika. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach