Gość man33 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2007 od dwóch dni gdy odpalam diesla, zanim złapie temperature to chodzi jak traktor i tak jedzie i zapala mi sie kontrolka ESP, gdy troche sie zagrzeje , po ponownym uruchomieniu problem znika ......... co to może być ???? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eMKo Zgłoś #2 Napisano 8 Października 2007 Witam Mi zapalał się ESP podczas jazdy. Po ponownym odpaleniu było ok. VAG pokazywał pracę pompowtryskiwacza poza zakresem regulacji. Pomogło sprawdzenie wtyczek na pompowtryskiwaczach. Na dwóch pompowtryskiwaczach wtyczki były tak luźne, że bez żadnego oporu można było je zdjąć. Malutkim śrubokrętem "zacieśniłem" żeńskie koncówki we wtyczkach i jest OK. Żebyś nie musiał pytać i szukać gdzie te PD, to już opisuje. Musisz zdjąć tą ozdobną osłonę z silnika, a pod nią jest plastikowy dekiel na silniku, w którym jest korek od oleju. Jak to zdejmiesz to sprawdź czy wtyczki na PD siedzą ciasno, jak nie to popraw. Teraz czasami też się zapala ESP ale z powodu wykończonego przepływomierza. Jak robiłem test jego sprawności dzięki diodzie, to jak ją za słabo wpiąłem, to ESP zapalilo się od razu po rozruchu. Zacznij od tych wtyczek i jeśli masz VAG to sprawdź jakie dawki podają PD (byle w normie) Pozdrawiam eMKo jakby co to GG 7791457 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość martini-vip Zgłoś #3 Napisano 8 Października 2007 Witam też miałem taką sytuację ESP zapalało się mi w czasie jazdy, okazało się że wtyczka do alternatora była niedociśnięta, może to być to lub po prostu sprawdź wszystkie inne złączki, wtyczki czy wszystko masz dobrze dociśnięte mogło się coś poluzować Pozdrawiam i daj znać co jest .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość man33 Zgłoś #4 Napisano 1 Grudnia 2007 miałem uszkodzoną wiązkę elektryczną ... teraz juz jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatar Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2008 A u mnie jest tak:Jak włączę przyciskiem, to kontrolka pali się cały czas (czy jadę, czy nie). Przy wyłączonym przycisku jak na razie jeszcze nigdy się nie zapaliła. Czy to jest wszystko O.K.? Passka mam od miesiąca-B5 1,9 TDI Może ktoś mi podpowie? Pozdrawiam Tatar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancio123 Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2008 A u mnie jest tak:Jak włączę przyciskiem, to kontrolka pali się cały czas (czy jadę, czy nie). Przy wyłączonym przycisku jak na razie jeszcze nigdy się nie zapaliła. Czy to jest wszystko O.K.?Passka mam od miesiąca-B5 1,9 TDI Może ktoś mi podpowie? Pozdrawiam Tatar wszystko jest ok jak sie nie pali. jak chcesz sprawdzic czy działa to daj mu w kape tak zeby koła zaczeły buksowac(powinna zaczac migac kontrolka od ESP). jesli miga w takiej sytułacji to znaczy ze jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2008 A u mnie jest tak:Jak włączę przyciskiem, to kontrolka pali się cały czas (czy jadę, czy nie). Przy wyłączonym przycisku jak na razie jeszcze nigdy się nie zapaliła. Czy to jest wszystko O.K.?Passka mam od miesiąca-B5 1,9 TDI Może ktoś mi podpowie? Pozdrawiam Tatar wsio ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filo Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2008 Witam też miałem taką sytuację ESP zapalało się mi w czasie jazdy, okazało się że wtyczka do alternatora była niedociśnięta, może to być to lub po prostu sprawdź wszystkie inne złączki, wtyczki czy wszystko masz dobrze dociśnięte mogło się coś poluzować Pozdrawiam i daj znać co jest .. mam taką samą sytuacje z esp, panowie czy w 2.5 v6 jest dobre dojście do alternatora ??? ewentualnie żeby sprawdzić czy wszystkie wtyczki są dobrze dopięte. Aha i druga rzecz po odpaleniu auta pali mi się kontrolka akumulatora, jak tylko dodam lekko gazu to oczywiście gaśnie, czy to też wina alternatora ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #9 Napisano 29 Kwietnia 2008 na 99.9% masz założony alternator od innego typu vw np. t4.wizualnie te alternatory niczym się nie różnią,a jednak się różnią prądem wzbudzenia.masz ładowanie ale po lekkim dodaniu gazu. jeśli chodzi o kontrolkę ESP to może swiecić po zdjęciu tylnego zderzaka i odpięciu wtyczki od oryginalnego parktronika wiem z praktyki,trzeba się trochę porozglądać ew. co ostatnio było robione przy aucie i w tym rejonie posprawdzać wtyczki.życzę sukcesów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filo Zgłoś #10 Napisano 29 Kwietnia 2008 własnie wróciłem z testu na komputerze, więc rozpoznano usterke : 01117 027 Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF Niedopuszczalna wartość sygnału Usterka występująca sporadycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #11 Napisano 29 Kwietnia 2008 czyli wtyczka nie dopięta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filo Zgłoś #12 Napisano 29 Kwietnia 2008 dobrze chłopaki a jak jest z tym dostepem do tej wtyczki ??? czy trzeba dużo rozbierać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #13 Napisano 29 Kwietnia 2008 u mnie też był ten problem z ESP, nie dopięli fachowcy wtyczki i sie zapalało dociśniecie wtyczki trwało 5 minut z tym że ja mam 1.9 ale myślę że w 2.5 to też da się szybko załatwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filo Zgłoś #14 Napisano 29 Kwietnia 2008 dzięki za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sikor Zgłoś #15 Napisano 1 Czerwca 2008 u mnie też kontrolka ESP zapalała się sporadycznie. Po teście w ASO wyszło coś takiego: 01542 027 czujnik przyspieszenia kątowego -G202- niewiarygodny sygnał 03-elektronika hamulców 4B06114517G ABS/ESP front 3428 kod 4255 numer serwisu 00028 Już przed testem zauwżyłem przy wymianie kół (z zimowych na letnie), że z przodu jeden z czujników jest owinięty izolacją. Dopiero kiedy ESP zaczęło się palić ciągle zdjąłem koło odwinąłem tą izolację z czujnika ale optycznie nie zauważyłem żadnych uszkodzeń.Profilaktyczne odczysciłem go z kurzy i ponownie zawinąłem. O dziwo ESP przez kilka dni się nie zapalało ale teraz znowu pali się światłem ciągłym. Jak myślicie czy to ten czujnik przedzie kwalifikował się do wymiany. Nie jestem dobry w te klocki bo paska mam od kilku miesięcy. Nie wiem czy ten czujnik (czyba ABS) jest ściśle powiązany z ESP. Będę wdzięczny za wszelki rady POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #16 Napisano 1 Czerwca 2008 sikor Tak ESP korzysta z czujek ABS-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #17 Napisano 2 Czerwca 2008 ponownie zawinąłem Po co ?? odwiń go czujniki nie mają być w nic zawinięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mackoMM Zgłoś #18 Napisano 10 Stycznia 2009 witajcie po pierwsze Otóz ja tez mam problem nastepujacy Otoz najpierw w jednym z pierwszych dni mrozu w trakcie wracania z pracy (rano bylo wsio ok) autko jakby tracilo moc najpierw - pojawily sie dziury w trakcie przyspieszania, po czym po chwili zaczal ejchac jak traktor trzeslo jak diabli nie baqrdzo moglem przyspieszac. No i swiecil sie ESP. Gaszenie i zapalanie jakby mogalo na chwilke...ale z casem nawet odpalenie i bez gazowania po chwili na luzie tanai traktor i szarpanie Jadac tak szarpanie dojechalem do warsztatu gdzie zostawilem autko Tam wymienili pompowtryskiwacz - podbno komputer to pokazal. Tzn nie do konca wiem czy wymienili czy zregenerowali bo dosc tanio wyszlo ...700 wiec chyba zregenerowali.. No i oderbalem autko - jazda bez problemow.... Ale nastepnego ranko odpalam (dosc ciezko) i trzesie i ESP sie swieci... jako ze musialem syna odwiezc przejechalem kawalek i.. po ponownym odpaleniu...wszystko OK!!! Umowilem sie juz na poniedzialek ale moze cos doradzicie??? DZisiaj tez jak odpalilem najpierw cuda czyli trzesie i warczy i swieci ESP a po chwili i zgaszeniu i zapaleniu juz bylo OK. i przez reszte dnia mimo 2 godzinnych przestojow zawsze odpalal dobrze. Z gory dzieki za wasze opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario535 Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2009 Bardzo możliwe,że naciągneli ciebie na niepotrzebny wydatek najpierw sprawdz połączenie wiązki zasilającej pompowtryski.Przeczytaj od początku ten wątek tam zmajdziesz odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mackoMM Zgłoś #20 Napisano 10 Stycznia 2009 raczej chyba nie bo na kompie bylo info o tym pompowtryskiwaczu.. poza tym jak byla ta awaria to juz ciagle nie mial mocy.. nie zdarzalo si eby nawet chwile bylo ok... ciagle trzeslo i bylo ESP - zupelnie inaczej niz teraz ale wlasnie doczytalem o tym zasilaniu pomp oby to to.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach