Gość stardast Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2006 Witam, i odrazu proszę o pomoc. Zastanawiam się nad kupnem Passata GLX VR6 1996r w amerykańskiej wersji. Ostatnio dowiedziałem się o możliwości pojawienia się kłopotów w przypadku remontu, gdyż amerykańskie wersje VW posiadają znaczne róznice i części trzeba sprowadzać. Nie wiem na ile informacja ta jest prawdziwa i w związku z tym proszę was o opinie. Z góry dziękuję i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #2 Napisano 14 Kwietnia 2006 Moim zdaniem każdy samochód w amerykańskiej wersji trzeba omijać szerokim łukiem. Przecież jest VR6 w wersji europejskiej do oporu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2006 Ale w VR-ku w wersji amerykanskiej chyba nic nie mogli nakombinowac. Napewno jest tam automat i full opcja.Jedynie chyba tyl sie troszke rozni mocowaniem rejestracji i silniki byly 2.9 ale nie jestem pewien Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2006 stardast amerykaniec bedzie sie wyrozniac paroma szczegolami wewnatrz auta, oraz minimalnie silnikiem. Prawdopodobnie passat GLX (zalezy na jakiego trafisz) moze miec taka sama moc, lub mniejsza od wersji EU, z tego wzgledu ze w USA normy spalin wchodzily wczesniej i VR6 ma juz tam EGR, a co za tym idzie, wczesniejsze wersje mialy troszku mniej jak 174ps, dopiero te pozniejsze zrownali moc. Ale tym nie ma co sie przejmowac bo EGR mozna zaslepic i po klopocie, a tak pozatym to wersja USA od EU niczym sie nie rozni !! Wersja USA ma fajne sidemarkery zamiast blend ... aha, no i na usa wychodzily tylko 2.8 !!! nawet corrado jak szlo na USA to mialo silnik 2.8 ! 2.9 nie byl oferowany na tamten rynek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2006 2.9 nie byl oferowany na tamten rynek. ups.... Wersja USA ma fajne sidemarkery zamiast blend ... o to mi chodzilo..... :611: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2006 No i automatyczne pasy mi padł lewy kupilem wiec cały środek z europejczyka i wyp ..... te wszystkie amerykańskie wynalazki czyli pasy brak schowków tylko odboje na nogi. Kupiłem środek czarny bo u mnie wszystko beżowe i juz mnie to wqxx... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2006 A dodam że pas automatyczny lewy używany prawie nie osiągalny a cena w serwisie to 4203,00 zł moga dać ew 5% upustu :609: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2006 odboje na nogi. wlasnie o tych "drobiazgach" pisalem ze wyrozniaja srodek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2006 Jeżeli myślałeś, że wersja amerykańska różni się od europejskiej tak jak to ma miejsce w wypadku Forda Escorta, to odpowiedź brzmi NIE. Passat europejski i amerykański to ta sama konstrukcja z małymi zmianami dostosowującymi do danego rynku. W przeciwieństwie do Forda, gdzie Escort amerykański to amerykańska wersja Mazdy 323. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stardast Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2006 A więc czy uważacie, że nie powinno być problemów z wymiana części w amerykańcu w razie jakiś problemów i nie ma różnic w standardach dostępnych dla wersji euro? Zaznaczam, że chodzi mi tutaj przedewszystkim o częsci związane z silnikiem, automatyczną skrzynią, zawieszeniem itp. Wnętrze jest spox a pasy auto ma tradycyjnie zawieszane :614: Jeśli ktoś z was wie jak i gdzie mógłbym się upewnić i sprawdzić występowanie ewentualnych różnic to bardzo proszę o informacje. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2006 Wejdz na http://www.intercars.pl tam w sklepie jest tylko jeden rodzaj czesci !!!! DO PASSATA !!!! i nieważne gdzie i na jaki rynek go zrobili. Podobnie sprawa wygląda z mazdą audi itp. Mechanicznie sa takie same a wizualnie nieznacznie sie różnią, amerykanie mają z deka jeb... gust np. wiśniową tapicerkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2006 tylko ze ten link to jakas firma przewoznicza i mozna tam kupic tylko bilet np do.....fabryki vw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 14 Kwietnia 2006 http://www.intercars.com.pl/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2006 kuczlaw, właściwy link: http://sklep.intercars.com.pl/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość remix Zgłoś #15 Napisano 30 Kwietnia 2007 co to z alink. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemniem Zgłoś #16 Napisano 30 Kwietnia 2007 gdzieś wcześniej czytałem niedawno że części np. kable do świec w wersji usa są 3 razy droższe i czasem występują problemy ze znalezieniem jakiejś duperelki .... tak jak mówił poprzednik najlepiej kup wersje EU gdzie części jest multum i niebędzie problemów - taka mała rada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość remix Zgłoś #17 Napisano 3 Maja 2007 Co europa to europa lepiej kupić typowego passka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #18 Napisano 4 Maja 2007 gdzieś wcześniej czytałem niedawno że części np. kable do świec w wersji usa są 3 razy droższe i czasem występują problemy ze znalezieniem jakiejś duperelki .... tak jak mówił poprzednik najlepiej kup wersje EU gdzie części jest multum i niebędzie problemów - taka mała rada "bezedura" USA i EU w pasku B4 moze w silniku sie tylko jeszcze jedna rzecza roznic, na USA wczesniej wychodzily silniki z EGR (recylkulacja spalin) i tak np. VR6 juz moze byc w takie ustrojstwo wyposazone, a kable sa TAKIE SAME !!! pamietajcie ze dyskusja dotyczy PASSATA B4 (93-96rok), wiec nie odnoscie tego do ogółu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #19 Napisano 4 Maja 2007 gdzieś wcześniej czytałem niedawno że części np. kable do świec w wersji usa są 3 razy droższe To kolego, albo źle przeczytałeś, albo ktoś napisał wierutne bzdury. Tak jak napisał wcześniej shade wersje europejska i tzw. amerykańska praktycznie niczym się nie różnią, a jeżeli już to są to nieistotne elementy wyposażenia wnętrza polepszające bezpieczeństwo (jak np. wymagane w USA automatyczne pasy bezpieczeństwa z przodu). pamietajcie ze dyskusja dotyczy PASSATA B4 (93-96rok), wiec nie odnoscie tego do ogółu Ten brak różnic obu wersji dotyczy również innych modeli i roczników Passata. Osobiście jeżdżę Passatem przywiezionym z Kanady i nie raz dokładnie oglądałem auto Jędrusia (wersja na USA) jak i inne Passaty kupowane w Polsce czy Niemczech (nie tylko), więc wydaje mi się, że chyba trochę wiem "co w trawie piszczy". Dlatego też prosiłbym w przyszłości (jeżeli nie ma się na to dowodów) o niewprowadzanie w błąd innych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #20 Napisano 4 Maja 2007 Tak jak napisał wcześniej shade wersje europejska i tzw. amerykańska praktycznie niczym się nie różnią, dokładnie - jedynie automatyczne pasy są genialnym bajerem prawdę mówiąc jedyna różnica to troszkę inne końcówki drążków i łącznika stabilizatora - są krótsze/dłuższe cieńsze/grubsze o kilkanaście mm (doświadczyłem przy wymianie) ale z ich dostępnością nie ma najmniejszego problemu. Nie bój się auta z ameryki - to nie chevrolet czy ford amerykański... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach