Skocz do zawartości
Gość gryncol76

Wyświetlacz między zegarami nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gryncol76

Pare dni temu nabylem B5 2,5TDI v6 1999. Wszystko śmiga ok oprócz śrdkowego wyświetlacza, ktory współpracuje z nawigacją. Objawy: przy zapłonie nie pokazują się żadne kontrolne lampki, w czasie jazdy nie pokazuje biegów tiptronica. Natomist w zegarach wszystke kontrolki świecą. Nie działa również zmiana wyświetlania komunikatów o spalaniu itd.. Nie wiem, czy mają się wyświetlać w środkowym wyświetlaczu czy w wyświetlaczach zegarowych? Bylem u elektronika i wykryl mi na tiptronicu 2 bledy, ktore skasowal. Skrzynia działała na trybie awaryjnym i teraz chodzi płynnie. Czy moze miec, to jakies powiazanie z brakiem informacji na środkowym panelu LCD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:614: Nie wykrył żadnych błedów związanych z zegarami (brakiem połaczenia - komunikacji itp.) - to trochę dziwne :?: w VAG-u jest właśnie opcja diagnostyki zegarów [17] instruments.

 

- trzeba by sprawdzić czy aby wszystkie wtyczki od zegarów są podłączone,

- czy zegary i nawigacja są zgodne z datą produkcji samochodu.

- podłączyć VAG i wykonać diagnostykę zegarów

 

:643: Tak mi się coś wydaję że ktoś wyciągał zegary - tylko po co :614: kręcił szafą ??

Chyba że zegary nie są od tego modelu ?? lub nawigacja jest dokładana :?:

Ale jeśli to jest model V6 i to z tiptronikiem to raczej bogato wyposażona wersja

i navigacja MFD to nie jest zaskoczenie.

 

Bład skrzyni biegów - brak wyświetlania na zegarach - na pewno było coś dłubane :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gryncol76

Dzieki za odpowiedz. Po swietach jade do elektronika na rozbiorke zegarow. Wesolych Swiat. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko niech ci nie połamie plastików przy rozbieraniu. Bo już nie raz widziałem jak to robią na siłę (w pośpiechu). Przy wyjmowaniu zegarów należy zachować odpowiednią kolejność demontażu.

 

Zegary trzymają się na tych dwóch wkrętach (foto1 są przykręcone)

Te dwie jasne wsuwki (od zewnętrznej) są do przykręcenia obudowy żaluzyjki (foto2)

img78199xw.th.jpg img79177mo.th.jpg img78318ln.th.jpg

 

Aby odkręcić obudowę żaluzyjki trzeba zdemontować kierownicę i obudowę stacyjki

Demontaż kierownicy - jak zdjąć kierownicę - opis czynności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gryncol76

Jezeli sie okaze, ze licznik nie jest od tego modelu? Czy bedzie kompatybilny z zamontowanym w tym aucie komputerem? Czy chodzi o kwestie softu? Manetka tez nie chodzi, a nawet nie wiem w ktorym wyswietlaczu ma przelaczac dane spalania itd.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności