Skocz do zawartości
Gość Frytek

[B5] Problem z ABS i ESP

Rekomendowane odpowiedzi

Gość said

u mnie w pasku migała czerwona kontrolka (!) i świeciła od abs-u okazało się że kabel od czujnika przy kole przetarł się o felge. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam dokładnie ten sam problem. Tylko jeszcze jedno pytanie- czy dokładnie tak samo sie to koduje w tiptronicu?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Janek_87

Koledzy, mam ten sam problem (niepotrzebnie opisałem go godfzine temu w nowym wątku). I zastanawiam się co robić, bo:

1. jedna żarówka z tyłu (mijania) nie pali się.

2. akumulator miałem totalnie rozładowany, a dziś odpaliłem na klemy - przejechałem z 7, może 8 km, ale nadal się świeciły lampki.

3. A może to jednak ten czujnik? Myślicie, że jest sens podpinać do kopmpa samochód, czy wpierw raczej podładować akumulator na prostowniku i wymienić żarówkę z tyłu (świateł mijania)? Czy to możliwe, aby padnięcie akumulatora zbiegło się akurat z usterką czujnika ABS?

 

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pomoc,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Janek_87 było pare razy na forum ze gdy przepali sie zarówka to może się świecić kontrolka ABS albo ESP :) podładuj akuś zmień zarówkę i powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio walnol aku ale zadnych problemow z abs i esp nie miale aku byl w takim stanie ze ledwo krecil ale po chwili i tak zapalal ale zadnych kontrolek mi nie wywalalo na blacie ale za to poszed sie walic czujnik stopu ten pod pedalem to wtedy wyskoczyly kontrolki od abs-u esp i swiece zarowe ale na szczscie udalo mi sie go naprawic i jest wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo to samo,zaraz po wlaczeniu zaplonu migaly te kontrolki i byl trzykrotny sygnal. po wymianie sterownika abs'u,wszystko wróciło do normy.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może ma adres do rosyjskiej strony gdzie jest pokazane jak naprawić układ zasilający sterownik pompy ABS

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za brak odpowiedzi mam juz ten link wklejam moze ktos bedzie chcial sam naprawic pompe abs - u

http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57

 

dzisiaj jade do tescia moze faktycznie da sie naprawic :0 jesli tak to nie bedziemy kasowac wiecej niz 100 zł :) tak jak na allegro ponad 160 zł :)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam taki problem, po włączeniu zapłonu słychać u mnie potrójny sygnał dzwiękowy i chyba zapala mi się kontorlka ABS-u. Dlatego chyba bo swieci sie ona bardzo słabo, w słoneczy dzien nie widac nawet zeby sie swiecila, dopiero wieczorem widac słabe swiecenie. Dodam tylko ze nie miga mi kontorlka (!). Nie wiem co to moze byc... Zabardzo nie mam również możliwości podłączenia Paska pod VAG-a wiec tym bardziej nie zlokalizuje problemu... Myslalem ze to moze ktorys czujnik, ale nie mam pojecia w ktorym miejscu go szukac i co przy nim sprawdzic...Proszę o jakies wskazówki lub pomoc. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie . Ja mialem sytuacje gdy po wlączeniu zaplonu zapalala mi sie kontrolka ( ! ) i trzy pikniecia . Przyczyna byl slaby aku , wyjąlem go i uzupelnilem wodą destylowana , naładowałem i mam spokój . Powodzenia.

A tak na marginesie to dobrze że nie macie ABH !!! . Czyli Absolutny Brak Hamulców .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja juz po lutowaniu ... powiem szczerze ze te ułamane przewody (druciki) to jakieś takie dziwnie miękkie i cyny się nie trzymają .... daliśmy zamienniki jutro test ... czy się udało oby:)) bo mojego modelu pompy nie są chodliwe niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to kolejny raz ... musze sie wyżalić zamontowałem sterownik .. bez zdejmowania pojemnika spryskiwaczy :) zajęło mi to jakies 40 minut...

zgasla kontrolka break jednak ABS został i dodatkowo trójkąt z wykrzyknikiem od trakcji.,...

VAG nic nie pokazuje bo mam tani kabel i nie moge się połączyć z magistralą CAN ...

co dalej ?? jakieś pomysły ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem uwalony czujnik stop to abs i esp mi świeciło .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak miałem uwalony czujnik stop to abs i esp mi świeciło .......

ale.... stop mi działa jak należy ... hmmm czy to możliwe

 

a na marginesie wykrzyknik z trójkątem to raczej wyłączanie ASR. ESP kontrolkę mam na obrotomierzu z napisem ESP

Edytowane przez lofi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swieci kontrolka ABS i hamulca recznego , na panelu pokazuje sie ostrzezenie STOP.Nie moge uruchomic auta,a za chwile jak wylacze "z klucza" i jeszcze raz odpalam wszystko wraca do normy,co to moze byc? Plyn jest,akumulator podladowalem bo wiem ze jak za male napiecie przy starcie to moga byc podobne objawy.Co to moze jeszcze byc? Moze ktos ma jakis pomysl .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:638:witam. Gdzie mogę znaleźć jakieś fotki jak ustawić tą taśmę zwijacza kierownicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Gdzie mogę znaleźć jakieś fotki jak ustawić tą taśmę zwijacza kierownicy

Dla potomnych ....

Można wykonać te czynności nie zdejmując taśmy z kolumny i nie rozpinając od wiązki przy kolumnie.

Jeżeli zostanie ona rozpięta, będzie się to wiązać z ponownym kodowaniem i adaptacją czujnika kata skrętu.

wtyk.th.jpg

 

Koła do jazdy na wprost !!!

 

tama1d.th.jpg

 

tama2.th.jpg

 

tama3.th.jpg

 

tama4.th.jpg

 

tama5.th.jpg

 

jeśli ktoś się zdecyduje na demontaż taśmy to warto ją otworzyć i przeczyścić czujnik kata skrętu, np. „sprężonym powietrzem sprayu”, oczywiście z umiarem ;)

najpierw wykręcamy śrubki, następnie zaczepy:

demonta.th.jpg

 

czujnikkata1.th.jpg

 

czujnikkata.th.jpg

 

miłej zabawy ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla potomnych ....

Można wykonać te czynności nie zdejmując taśmy z kolumny i nie rozpinając od wiązki przy kolumnie.

Jeżeli zostanie ona rozpięta, będzie się to wiązać z ponownym kodowaniem i adaptacją czujnika kata skrętu.

wtyk.th.jpg

 

Koła do jazdy na wprost !!!

 

tama1d.th.jpg

 

tama2.th.jpg

 

tama3.th.jpg

 

tama4.th.jpg

 

tama5.th.jpg

 

jeśli ktoś się zdecyduje na demontaż taśmy to warto ją otworzyć i przeczyścić czujnik kata skrętu, np. „sprężonym powietrzem sprayu”, oczywiście z umiarem ;)

najpierw wykręcamy śrubki, następnie zaczepy:

demonta.th.jpg

 

czujnikkata1.th.jpg

 

czujnikkata.th.jpg

 

miłej zabawy ;)

Pozdrawiam

kurcze umnie od kupna auta niedziała klakson podejrzewam ze to moze byc ta tasma bo gdy zewrze kable przy przekazniku to dzwiek jest ,to tak jakby kabel miedzy kier a przekaznikiem nieistniał czy jest jakas sznsa na naprawe tej tasmy czy pozostaje tylko wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jest jakas sznsa na naprawe tej tasmy czy pozostaje tylko wymiana
musisz zdjąć poduszkę, a wtedy dopiero stwierdzać, czy to taśma, czy styki klaksonu pod poduchą ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musisz zdjąć poduszkę, a wtedy dopiero stwierdzać, czy to taśma, czy styki klaksonu pod poduchą ;)

Pozdrawiam

styki napewno sa ok ostatnio zdejmowałem tasme bo zmieniałem manetke tempomatu ale nierozbierałem tasmy z obawy ze przestana mi działac abs-y a nieznam nikogo co umiał by mi nanowa ja zakodowac, wiec ja tylko delikatnie zdiełem ,zaznaczajac jej połozenie markerem ,nastempnie wszystko zamontowałem i gra a z rozbieraniem .to wole najpierw popytac jak to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności