Gość said Zgłoś #61 Napisano 9 Maja 2009 u mnie w pasku migała czerwona kontrolka (!) i świeciła od abs-u okazało się że kabel od czujnika przy kole przetarł się o felge. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablowroclaw Zgłoś #62 Napisano 20 Lipca 2009 Witam Mam dokładnie ten sam problem. Tylko jeszcze jedno pytanie- czy dokładnie tak samo sie to koduje w tiptronicu? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Janek_87 Zgłoś #63 Napisano 8 Września 2009 Koledzy, mam ten sam problem (niepotrzebnie opisałem go godfzine temu w nowym wątku). I zastanawiam się co robić, bo: 1. jedna żarówka z tyłu (mijania) nie pali się. 2. akumulator miałem totalnie rozładowany, a dziś odpaliłem na klemy - przejechałem z 7, może 8 km, ale nadal się świeciły lampki. 3. A może to jednak ten czujnik? Myślicie, że jest sens podpinać do kopmpa samochód, czy wpierw raczej podładować akumulator na prostowniku i wymienić żarówkę z tyłu (świateł mijania)? Czy to możliwe, aby padnięcie akumulatora zbiegło się akurat z usterką czujnika ABS? Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pomoc, Janek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #64 Napisano 11 Września 2009 Janek_87 było pare razy na forum ze gdy przepali sie zarówka to może się świecić kontrolka ABS albo ESP podładuj akuś zmień zarówkę i powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #65 Napisano 11 Września 2009 mi ostatnio walnol aku ale zadnych problemow z abs i esp nie miale aku byl w takim stanie ze ledwo krecil ale po chwili i tak zapalal ale zadnych kontrolek mi nie wywalalo na blacie ale za to poszed sie walic czujnik stopu ten pod pedalem to wtedy wyskoczyly kontrolki od abs-u esp i swiece zarowe ale na szczscie udalo mi sie go naprawic i jest wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wali2 Zgłoś #66 Napisano 12 Września 2009 u mnie bylo to samo,zaraz po wlaczeniu zaplonu migaly te kontrolki i byl trzykrotny sygnal. po wymianie sterownika abs'u,wszystko wróciło do normy.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #67 Napisano 13 Września 2009 czy ktoś może ma adres do rosyjskiej strony gdzie jest pokazane jak naprawić układ zasilający sterownik pompy ABS dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #68 Napisano 14 Września 2009 ok dzieki za brak odpowiedzi mam juz ten link wklejam moze ktos bedzie chcial sam naprawic pompe abs - u http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 dzisiaj jade do tescia moze faktycznie da sie naprawic :0 jesli tak to nie bedziemy kasowac wiecej niz 100 zł tak jak na allegro ponad 160 zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris71 Zgłoś #69 Napisano 14 Września 2009 Witajcie. Mam taki problem, po włączeniu zapłonu słychać u mnie potrójny sygnał dzwiękowy i chyba zapala mi się kontorlka ABS-u. Dlatego chyba bo swieci sie ona bardzo słabo, w słoneczy dzien nie widac nawet zeby sie swiecila, dopiero wieczorem widac słabe swiecenie. Dodam tylko ze nie miga mi kontorlka (!). Nie wiem co to moze byc... Zabardzo nie mam również możliwości podłączenia Paska pod VAG-a wiec tym bardziej nie zlokalizuje problemu... Myslalem ze to moze ktorys czujnik, ale nie mam pojecia w ktorym miejscu go szukac i co przy nim sprawdzic...Proszę o jakies wskazówki lub pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #70 Napisano 14 Września 2009 Witajcie . Ja mialem sytuacje gdy po wlączeniu zaplonu zapalala mi sie kontrolka ( ! ) i trzy pikniecia . Przyczyna byl slaby aku , wyjąlem go i uzupelnilem wodą destylowana , naładowałem i mam spokój . Powodzenia. A tak na marginesie to dobrze że nie macie ABH !!! . Czyli Absolutny Brak Hamulców . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #71 Napisano 14 Września 2009 no ja juz po lutowaniu ... powiem szczerze ze te ułamane przewody (druciki) to jakieś takie dziwnie miękkie i cyny się nie trzymają .... daliśmy zamienniki jutro test ... czy się udało oby:)) bo mojego modelu pompy nie są chodliwe niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #72 Napisano 15 Września 2009 no to kolejny raz ... musze sie wyżalić zamontowałem sterownik .. bez zdejmowania pojemnika spryskiwaczy zajęło mi to jakies 40 minut... zgasla kontrolka break jednak ABS został i dodatkowo trójkąt z wykrzyknikiem od trakcji.,... VAG nic nie pokazuje bo mam tani kabel i nie moge się połączyć z magistralą CAN ... co dalej ?? jakieś pomysły ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #73 Napisano 15 Września 2009 Jak miałem uwalony czujnik stop to abs i esp mi świeciło ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #74 Napisano 15 Września 2009 (edytowane) Jak miałem uwalony czujnik stop to abs i esp mi świeciło ....... ale.... stop mi działa jak należy ... hmmm czy to możliwe a na marginesie wykrzyknik z trójkątem to raczej wyłączanie ASR. ESP kontrolkę mam na obrotomierzu z napisem ESP Edytowane 15 Września 2009 przez lofi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek782 Zgłoś #75 Napisano 19 Września 2009 Swieci kontrolka ABS i hamulca recznego , na panelu pokazuje sie ostrzezenie STOP.Nie moge uruchomic auta,a za chwile jak wylacze "z klucza" i jeszcze raz odpalam wszystko wraca do normy,co to moze byc? Plyn jest,akumulator podladowalem bo wiem ze jak za male napiecie przy starcie to moga byc podobne objawy.Co to moze jeszcze byc? Moze ktos ma jakis pomysl . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy Zgłoś #76 Napisano 8 Października 2009 :638:witam. Gdzie mogę znaleźć jakieś fotki jak ustawić tą taśmę zwijacza kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #77 Napisano 9 Października 2009 witam. Gdzie mogę znaleźć jakieś fotki jak ustawić tą taśmę zwijacza kierownicy Dla potomnych .... Można wykonać te czynności nie zdejmując taśmy z kolumny i nie rozpinając od wiązki przy kolumnie. Jeżeli zostanie ona rozpięta, będzie się to wiązać z ponownym kodowaniem i adaptacją czujnika kata skrętu. Koła do jazdy na wprost !!! jeśli ktoś się zdecyduje na demontaż taśmy to warto ją otworzyć i przeczyścić czujnik kata skrętu, np. „sprężonym powietrzem sprayu”, oczywiście z umiarem najpierw wykręcamy śrubki, następnie zaczepy: miłej zabawy Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #78 Napisano 9 Października 2009 Dla potomnych ....Można wykonać te czynności nie zdejmując taśmy z kolumny i nie rozpinając od wiązki przy kolumnie. Jeżeli zostanie ona rozpięta, będzie się to wiązać z ponownym kodowaniem i adaptacją czujnika kata skrętu. Koła do jazdy na wprost !!! jeśli ktoś się zdecyduje na demontaż taśmy to warto ją otworzyć i przeczyścić czujnik kata skrętu, np. „sprężonym powietrzem sprayu”, oczywiście z umiarem najpierw wykręcamy śrubki, następnie zaczepy: miłej zabawy Pozdrawiam kurcze umnie od kupna auta niedziała klakson podejrzewam ze to moze byc ta tasma bo gdy zewrze kable przy przekazniku to dzwiek jest ,to tak jakby kabel miedzy kier a przekaznikiem nieistniał czy jest jakas sznsa na naprawe tej tasmy czy pozostaje tylko wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #79 Napisano 9 Października 2009 czy jest jakas sznsa na naprawe tej tasmy czy pozostaje tylko wymiana musisz zdjąć poduszkę, a wtedy dopiero stwierdzać, czy to taśma, czy styki klaksonu pod poduchą Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #80 Napisano 10 Października 2009 musisz zdjąć poduszkę, a wtedy dopiero stwierdzać, czy to taśma, czy styki klaksonu pod poduchą Pozdrawiam styki napewno sa ok ostatnio zdejmowałem tasme bo zmieniałem manetke tempomatu ale nierozbierałem tasmy z obawy ze przestana mi działac abs-y a nieznam nikogo co umiał by mi nanowa ja zakodowac, wiec ja tylko delikatnie zdiełem ,zaznaczajac jej połozenie markerem ,nastempnie wszystko zamontowałem i gra a z rozbieraniem .to wole najpierw popytac jak to zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach