Gość Frytek Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2006 (edytowane) 1.8 t 20v wersja ameryka na poczatku zapalaly mi sie te dwie kontrolki po jakims czasie jazdy ABS I RECZNY ,a teraz odrazu po odpaleniu auta,i zauwazylem tez ze nie dziala mi system SRS. CZY KTOS WIE CO JEST GRANE? DZIEKI. Edytowane 1 Maja 2014 przez rainman777 Poprawiony tytuł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2006 A czy na pewno zapaliła ci sie kontrolka od recznego? A to nie jest przypadkiem ta kontrolka z wykrzyknikiem? I jak odpalisz auto, to słychać trzykrotny dźwięk ostrzegawczy i ta czerweona kontrolka z wykrzyknikiem mruga? Jesli jest tak jak piszę, to masz "walnięty" ABS (tzn którys czujnik najprawdopodobiniej) - miałem coś takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2006 Prawdopodobnie jakiś czujnik przy kole ,ale musisz podłączyć kompa bo inaczej to trudno teoretycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Frytek Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2006 Danek75, ile to Cie kosztowalo i jak najlepiej to sprawdzic? pawelb6, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Frytek Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2006 Jak sprawdzic czy to nie jest czasem pomka ABS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2006 koszt pewnie nie wielki,myśle że 300zł,musisz podpiąć komputer z programem Vag i on wykarze błędy jakie masz w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Frytek Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2006 gdzie dostac taki komputer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 22 Października 2006 W serwisie mają taki komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 22 Października 2006 Frytek - powiem ci to tak: u mnie na szczęscie niedokładnie wpięli wtyczkę od ABS-u i był taki przypadek. Pojechałem na kompa i wykazało ze czujnik przy lewym kole padł. No i czujnik to około 230 zeta (po znajomości), bo normalnie 400 stoi i plus robota (około 50 zeta). i na szczęście okazało się , ze to tylko wtyka była, ale nie zrazaj się, ze u mnie schrzanili robotę, nieodpowiednio wtyczkę wkładając. Bo czy tak czy tak, to sygnalizacja jest identyczna. A wyszło na wtyczkę, jak do gości pojchałem i powiedziałem, ze mi zepsuli ABS, to ktoś tam od nich podszedł i sprawdził, a ze kompa nie mieli to jeździłem gdzie indziej sprawdzic i potem miałem przyjechac i zakomunikować, ze jak sami tego nie zrobią, to wiszą mi po cenie ASO około 600 złotych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość v64motion Zgłoś #10 Napisano 29 Stycznia 2007 Witam wszystkich.mam problem.od niedawna zaczyna mi migac kontrolka ! i rowno z nia swieci kontrolka abs.nie posiadam instrukcji i nie wiem co to znaczy.sprawdzilem poziom plynu ham,wszystko ok.nie wiem gdzie szukac.czy to wina abs.prosze o jakies wskazowki.[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2007 Jeśli kontrolka od ABSu, i dodatkowo kontrolka (!)-zwykłego układu hamulcowego palą się razem oznacza to poważniejszą usterkę układu hamulcowego. Czy pojawia się również sygnał ostrzegawczy? Czy te kontrolki pojawiają się w czasie jazdy czy zaraz po włączeniu zapłonu? Stawiał bym na ubytek płynu hamulcowego ale jeżeli mówisz że jest w normie...zrób diagnozę, na pewno jest zarejestrowany błąd, może czujnik przekłamuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #12 Napisano 29 Stycznia 2007 prawdo podobnie moze ci siadac jede nz czujniku ABS jedz na komputer to ci wykarze co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #13 Napisano 29 Stycznia 2007 prawdo podobnie moze ci siadac jede nz czujniku ABS jedz na komputer to ci wykarze co i jak Przy uszkodzonym czujniku świeci się tylko kontrolka ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #14 Napisano 29 Stycznia 2007 Masz prawdopodobnie uszkodzony system ABS-może to tylko czujnik. Sprawdzałeś go czy poprawnie działa?? Podepnij także pod Vag'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość v64motion Zgłoś #15 Napisano 29 Stycznia 2007 nie ma reguly.raz wlacza sie w czasie jazdy raz zaraz po wlaczeniu zaplonu.a co ciekawe na poczatku migako i piszczalo krotko i przestawalo w czasie jazdy.minelo jakies 4dni i czas tej emisji sukcesywnie sie wydluza i na chwile znowu gasnie.narazie nie testowalem bo nie wiedzialem co to oznacza.jesli to jedyne wyjscie to tak zrobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #16 Napisano 30 Września 2007 po dołożeniu do Passata B5 z roku 2001 tempomatu pojawiły się następujące problemy: na desce palą się czały czas kontrolki ABS i ESP oraz mruga kontrolka ręcznego a po przekręceniu zapłonu 3 razy zapiszczy w zegarach, oraz w związku z powyższym nie działa klawisz ESP na VAGu wyświetla błędy: 01044 oraz 00778 (prawdopodobnie czujnik położenia kierownicy ma związek z powyższymi) próbowaliśmy kodować sterownik ABS lecz nie przyniosło to żadnych skutków mam do Was następujące pytanie czy posiada ktoś schemat instalacji ABS/ESP w Passacie rok 2001 kod silnika AVF oraz co mogło się stać bo jeśli przez przypadek urwał się jakiś kabelek to jak mam go znaleźć (wizualnie wszystkie kable są OK) z góry dziękuję za wszelkie sugestie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #17 Napisano 1 Października 2007 01044- Niewłaściwie zakodowany (uszkodz.) komputer/!!! -diagnozowany moduł sterujący 00778-Czujnik kąta sterowania(skrętu) – G85 (uszkodzony/lub złe położenie taśmy kier.) a nie zdejmowałeś lub rozpinałeś przypadkiem taśmy ?? ja miałem to samo ... aby zakodować taśmę musisz się odpowiednio zalogować: STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen STG Login/Codierung II Funktion 11 AFN/AVG/AVB/AFN/AVG/AJM/ATJ/AVF/AFB/AKN/AWX (Schaltgetriebe) 09555 wtedy: STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen STG Codierung Funktion 07 AFN/AVG/AVB/AFN/AVG/AJM/ATJ/AVF/AFB/AKN/AWX (Schaltgetriebe) 04255 i na koniec jeśli czujnik skrętu jest prawidłowo ustawiony (żółty punkt w oczku) STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen STG Login Funktion 11 Logincode: 40168 STG Grundeinstellung Funktion 04 Hinweis: Drehen Sie das Lenkrad ca. 30 Grad nach links oder rechts und wieder zurück, bis die Vorderräder in Geradeausfahrt und das Lenkrad waagrecht stehen (Toleranz +/- 4,5 Grad) Messwertgruppe 001 (Geber für Lenkwinkel -G85-) u mnie to pomogło ale ja wyciągałem taśmę i w ten sposób została rozkodowana ,nie zakodujesz w przypadku uszkodzenia. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #18 Napisano 1 Października 2007 a nie zdejmowałeś lub rozpinałeś przypadkiem taśmy ?? tak kierownca oraz taśma była odpinana gdyż montowałem manetkę tempomatu ja miałem to samo ... miałeś problem z czujnikiem położenia kierownicy czy również z ABS/ESP??? czujnik skrętu jest ustawiony OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #19 Napisano 1 Października 2007 miałem dokładnie to samo ...jeszcze po tym zabiegu wyżej będziesz musiał wykonać test hamulców. zgaśnie kontrolka "wykrzyknik" ale będą się świecić ABS i ESP wtedy przejedziesz się wcale nie szybko nawet na dwójeczce naciśniesz hamulec ,zgaśnie ABS po czym na skręconych kołach przyhamujesz i zgaśnie ESP. i to wszystko, będzie działać. pozdrawiam leć do garażu i heja ps.jak znasz numer WSC shop to możesz przy kodowaniu go wpisać, jeśli nie to nie szkodzi, będzie działać bez niego. VAG-COM Version: Release 607.3-UD Address 03: ABS Brakes Part No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 a miałem: VAG-COM Version: Release 607.3-UD Control Module Part Number: 4B0 614 517 G Component and/or Version: ABS/ESP front 1728 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #20 Napisano 1 Października 2007 miałem dokładnie to samo czyli to normalny objaw po podłączeniu tempomatu??? dziwne, że nikt nie dodał tej uwagi w poradzie odnośnie montażu tempomatu w każdym razie dzięki za pomoc mam nadzieje, że wszystko zabangla pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach