XXGustawXX Zgłoś #521 Napisano 10 Sierpnia 2020 Witam mam na imię Marcin jestem posiadaczem Passata B5fl 2002r 130km i mam problem z ABSem, sprawa wygląda następująco oddałem paska do mechanika na wymianę sprzęgła, dwuch wachaczy górnych od strony kierowcy i przegóbu również od strony lewej. Po odbiorze nie świeci się żadna kontrolka ABS ani ESP A na pedalehamulca czuć jak by auto wpadałow poślizg, jest to odczuwalne tylko przy zatrzymaniu auta. Oddałem więc auto do mechanika ponownie że by sprawdził czy nie uszkodził czujnika jak wymieniał przegób, twierdzi że wszystko jest ok przegób jest identyczny jak stary i nie wie co to może być ? ja tym bardziej bo nie jestem mechanikiem ? czy miał ktoś taka sytuację? Będę wdzięczny za pomoc . Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swoboda78 Zgłoś #522 Napisano 20 Grudnia 2020 Mam pytanko. Mam do wymiany pompę ABS, znalazłem identycznie oznaczoną na aluminiowym korpusie. Pytanie takie - czy oznaczenie na sterownikach również musi się zgadzać oraz czy da się sprawdzić oznaczenia sterowników bez demontażu pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kerimacho Zgłoś #523 Napisano 20 Grudnia 2020 Witam, po wymianie tasmy kierownicy w moim passacie pojawila sie choinka z ABS, ESP, hamulcem recznym migajacym oraz 3 krotnonym dzwiekiem. Elektryk nie moze zrobic adaptacji esp poniewaz wywala go pompa abs i twierdzi ze jest ona do wymiany natomiast mechanik twierdzi ze pompa jest dobra, juz nie mam pojecia co mam na to zaradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #524 Napisano 26 Stycznia 2021 Musi zakodować VCDS-em. Jak ma zwykły tester do odpytania błędów to nic nie zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kandziak Zgłoś #525 Napisano 7 Kwietnia 2021 Podzielę się moim problemem. Passat b5 fl 2004r 1.9 tdi 130 km Zmieniłem sterownik pompy ABS. Świecące się ABS, ESP oraz wykrzyknik 3 razy sygnał dźwiękowy. Przeprowadziłem logowanie następnie kodowanie. Wszystko po kolei jak w instrukcji Stary sterownik był zakodowany na 04155 logowałem się 09655 przyjęło. W bloku pomiarowym 005 kąt skrętu 0 przy kreceniu kierownica czy to w lewo czy w prawo wciąż 0. Zalogowalem sie następnie 40168 wszystko ok. Błędy wciąż bez zmian. BRAK BŁEDOW W SILNIKU, ABS CZY LICZNIKU. Próbna jazda przeprowadzona. Zalogowałem się 09555 kodowanie 04255 przyjęło. Blok 005 kat skrętu zmienia sie w zależności od ruszania kiero. Ustawiłem 0 następnie wszystko według instrukcji. Błędy pozostały. Świeci się ABS, ESP, ! z dźwiękiem. Mam przy tym kodowaniu błędy w silniku nie widzi ABS błędy w liczniku nie widzi ABS. Również pokazuje się G85 Prawdopodobnie jest to wina błędnego logowania się. Przy logowaniu 09655 czujnik skrętu wyłącza się. Wciąż pokazuje 0 Czy ktoś przerabiał temat i wie jakie powinno być logowanie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #526 Napisano 23 Kwietnia 2021 Podłącze się pod temat. Błąd 00778 Steering angle sensor, 49-00 no communications. Błąd występuje w grupie 3 (abs) oraz w grupie 19 (can gateway). W bloku 4 cały czas pokazuje wartość 0. Zasilanie stałe dochodzi, zasilanie po stacyjce również, masa także jest. Czujnik wymieniony na inny i dalej to samo. Co jeszcze można sprawdzić? Akurat ESP nie jest mi szczególnie potrzebne ale paląca się kontrolka od ESP na liczniku jest denerwująca i chciałbym to ogarnąć. Czy może to być wina sterownika pompy? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur_S Zgłoś #527 Napisano 20 Maja 2021 (edytowane) Cześć wszystkim. Mam dziwny problem z abs-em. Po wymianie zawieszenia przedniego kompletnego razem z amorkami i łożyskami do nich świeci się kontrolka od grubości klocków i przy bardzo wolnej jeździe i delikatnym hamowaniu załąncza się abs jakbym hamował na lodzie - VCDS podał sporadyczny brak odczytu z prawego czujnika abs warsztat gdzie było robione zawieszenie twierdzi że z lewego. Klocki mają może 10 tys. przebiegu sprawdzałem wyglądają jak nówki. Czy możlwe jest świecenie się kontrolki zużycia klocków przy awarii czujnika? Ewentualnie czy jest możliwe "przyciśnięcie" przewodu czujnika podczas wymiany zawieszenia i amortyzatorów? Jaką rezystancję powinien mieć sprawny czujnik abs 8D0927803D? Czy po odpięciu czujnika grubości klocków układ abs powinien działać poprawnie? I jak się dostać do kostek od czujnika - gdzie one są podłączone? Passat B5 FL Variant 1.9 tdi 130KM manual. PS. Temat ogarnięty. Wysunięty czujnik abs-u w lewym kole - wystarczyło lekko dobić. Oraz brak styku w kostce czujnika grubości z prawej strony, ale w tej w nadkolu, po oczyszczeniu wszystko gra. Edytowane 26 Maja 2021 przez Artur_S Problem rozwiazany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach