jorg27 Zgłoś #381 Napisano 23 Sierpnia 2016 To jest wałek firmy krzak:dodupy daj sobie spokój z nim.Pozdr. Tak też myślalem ale chciałem sie upewnić. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebekgolf Zgłoś #382 Napisano 23 Sierpnia 2016 To jest wałek firmy krzak:dodupy daj sobie spokój z nim.Pozdr. Jesteś pewien ? Miesiąc temu wymieniałem w jednym z moich aut wałek na nowy fabryczny. Kupiłem osobiście w ASO VW w Regensburgu. Wałek miał w ten sposób wybite oznaczenie i również był kod QR. Dodatkowo wałek nie posiadał fazowań na krzywkach ( to o co pyta kolega fajfun211). Co ciekawe, wałek nie był wypolerowany na lustro, był raczej matowy. Po przejechaniu 200km zdjąłem pokrywę i wałek jest już świecący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tajfun211 Zgłoś #383 Napisano 23 Sierpnia 2016 Jak Myslicie jest to ori walek o takim oznaczeniu? Albo jakiś tani zamiennik?[ATTACH=CONFIG]147674[/ATTACH] Podobno wszystkie krzywki igla po 61.7mm Ten drugi co dostałem po reklamacji ma podobne oznaczenie: photo sharing sites temp image upload Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebekgolf Zgłoś #384 Napisano 24 Sierpnia 2016 Jak pisałem, mój nowy kupiony w ASO w DE miał w ten sposób bite oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #385 Napisano 24 Sierpnia 2016 Czyli możliwe ze to jakis oryginał jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #386 Napisano 24 Sierpnia 2016 witam , czy buczenie - dudnienie z rury powietrza to oznka ze walek sie konczy? przy obrotach rzedu 1600-1800 silnik buczy drga przy kazdym biegu i na luzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #387 Napisano 24 Sierpnia 2016 Dudnienie i buczenie z okolicy puszki filtra powietrza to możliwa jedna z oznak kończącego się wałka nierządu lub uszkodzonych popychaczy zaworowych. Najprościej zdjąć dekiel zaworów i obejrzeć krzywki wałka oraz jak wyglądają dekielki popychaczy (tam gdzie krzywka naciska popychacz) Miałem już pacjenta 1.9 AWX z dziurą w popychaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #388 Napisano 25 Września 2016 (edytowane) Siemka Panowie.Ja prawdopodbnie tez bede mial walek wymieniany (AWX). Nie pomierzylem go, ale pod palcem na jednej krzywce czuc juz wglebienie/splaszczenie, mam troszke objawow sugerujacych klopoty i przebieg bedzie ok 240 kkm. Mam tylko pytanko-Czy zawsze trzeba wymieniac olej po takiej operacji. Rozumiem, ze mus jest kiedy jest dziura w szklance albo widac wiory golym okiem. Ale nawet nowy walek bedzie sie wycieral a to nie znaczy chyba, ze co tydzien wymieniamy olej...Sam nie wiem pozdrawiam Edytowane 25 Września 2016 przez emt81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #389 Napisano 26 Września 2016 Kolego olej to nie majątek w porównaniu do ceny wałka i szklanek. Wymień również go i będziesz spokojny, takie jest moje zdanie. Nie róbmy koledzy druciarstwa. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #390 Napisano 26 Września 2016 Skoro wymieniamy olej to wypadałoby te wyczyścić miske olejowa? Bo większość tych opilkow właśnie tam się pewnie znajduje, mylę się? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #391 Napisano 26 Września 2016 Z druciarstwem to bylaby lekka przesada. Prawdopodobnie zrobie plukanke +zmiana oleju ale chodzi mi o zdrowy rozsadek i przeslanki. JEsli na bagnecie nie widac opilkow i regularnie zmieniamy olej to filtr cos tam powinien wylapac i nie wiem czy korek spustu oleju nie powinien byc namagnesowany (...?). A druciarstwo by bylo gdybym sam napawal walek i kontowka obrobil Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #392 Napisano 26 Września 2016 Prawda jest taka ze ten wałek nie wytarl się w ciągu ostatniego 100 km czy 1000 km tylko od dluzszego czasu. Te opilki są tam od dawna i to czy wymienisz teraz olej czy trochę później nic nie zmieni ale powinno się to zrobić. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #393 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Pany, czy jest możliwe że ori wałek z silnika AXR 1.9PD Z anglika może mieć takie oznaczenie? G 6145sbn 1R mam zdjęcie ale słabo widać. Według etki z tego silnika też pasuje do AVF. Kumpel szuka czegoś dla siebie bo mu się skończył... Edytowane 15 Lutego 2017 przez jorg27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob075 Zgłoś #394 Napisano 7 Marca 2017 (edytowane) Witam Jak odróżnić wałek z dpf od wałka bez dpf,kupiłem w tamtym roku wałek i sprzedawca twierdził że jest od galaxy 116km . Zanotowano go w grudniu i wszystko byłoby ok tylko wzrosło mi spalani do ok 10litrów,myślałem z może to w skutek mrozów i jazdy tylko po mieście e na plusowych temp jest to samo czuć bardziej z wydechu nie spalone paliwo i nie odpala tak jak kiedyś od.strzała tylko trzeba podkręcić dłużej obrót albo dwa Jakieś sugestie Edytowane 7 Marca 2017 przez rob075 Opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol84 Zgłoś #395 Napisano 7 Marca 2017 Witam mam provlem w sobote wtmiebilem przegub prawy przejechalem moze 1.5km i na nowo zaczelo strzelac tyle ze lzej jaki moze byc powod przegob wewn? Proszs o rade dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #396 Napisano 7 Marca 2017 nie ten watek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob075 Zgłoś #397 Napisano 7 Marca 2017 Kilka stron wstecz podałem wymiary krzywek wałka i zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #398 Napisano 25 Lipca 2017 Witam Jak odróznić wałek do DPF i bez DPF ? oba maja krzywki 61,7 mm ? Z tego co wyczytałem oryginały były z fazą na rancie jak i bez. A co z oznaczeniami? Bo nie ma w tym watku jednoznacznej odpowiedzi jak poznac oryginał po oznaczeniach. Pozdrawiam Strokers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach