kucharz_86 Zgłoś #241 Napisano 26 Lipca 2014 ktoś przesadził z cena, ne teraz dużo potaniały, Przecież nie wyssałem sobie tych tentak o sobie:-) Dzwoniłem na serwis VW i tyle mi powiedzieli szok dosłownie:-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #242 Napisano 27 Lipca 2014 Przecież nie wyssałem sobie tych tentak o sobie:-) Dzwoniłem na serwis VW i tyle mi powiedzieli szok dosłownie a lto wsadza oryginalne szklanki?? kup firmy INA (to samo co w ASO kupisz) za praktycznie 1/4 ceny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucharz_86 Zgłoś #243 Napisano 27 Sierpnia 2014 Witam. Panowie zakupiłem głowicę z wałkiem ładną nie powiem udało mi się i mam kilka pytań jeszcze: 1. Czy panewki wałka muszę wymieniać na nowe czy wystarczy przełożyć z tej nowo zakupionej głowicy? Bo szczerze u mnie w jednym sklepie wołają aż 194zł za jakąś Glinkę czy coś takiego. 2. Te popychacze ina ulepszane są czarne z dwoch stron czy tylko od strony wałka? Bo w tym samym sklepie co się pytałem gostek mówił że ina osobiście nie widział wzmacnianych w ich paczkach tylko w opakowaniu swaga. Jak rozpakowali to na popychaczach byly znaki ina. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #244 Napisano 11 Września 2014 Witam, ostatnio w dziale dla nowych użytkowników opisywałem swoje przygody z niedawno nabytym Passatem B6 2.0 140KM BMP. Podczas rozbierania motoru wyszło, że wałek rozrządu również jest do wymiany - wytarta krzywka. Czy ktoś już przeprowadzał taką operację i może podzielić się wnioskami? Zastanawiam się czy szukać ori używki czy nowy zamiennik? Znalazłem na alledrogo coś takiego: http://allegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-vw-audi-skoda-1-9tdi-popycha-i4570270858.html Myślicie że warto w to brnąć? Co oprócz wałka, popychaczy powinienem wymienić? Zaznaczę jeszcze że aktualnie jest zrzucona głowica (pompowtryski wyrobiły gniazda w głowicy - daję ją do tulejowania). Trochę się już tego uzbierało ale wiadomo - skoro jest już rozgrzebane to chcę wymienić wszystko co należy aby zbyt szybko nei powracać do tematu. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #245 Napisano 11 Września 2014 Witam, ostatnio w dziale dla nowych użytkowników opisywałem swoje przygody z niedawno nabytym Passatem B6 2.0 140KM BMP. Podczas rozbierania motoru wyszło, że wałek rozrządu również jest do wymiany - wytarta krzywka. Czy ktoś już przeprowadzał taką operację i może podzielić się wnioskami? Zastanawiam się czy szukać ori używki czy nowy zamiennik? Znalazłem na alledrogo coś takiego: http://allegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-vw-audi-skoda-1-9tdi-popycha-i4570270858.html Myślicie że warto w to brnąć? Co oprócz wałka, popychaczy powinienem wymienić? Zaznaczę jeszcze że aktualnie jest zrzucona głowica (pompowtryski wyrobiły gniazda w głowicy - daję ją do tulejowania). Trochę się już tego uzbierało ale wiadomo - skoro jest już rozgrzebane to chcę wymienić wszystko co należy aby zbyt szybko nei powracać do tematu. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdr Ja bym tego wałka nie kupił. Po pierwsze jakiej jest firmy? Sama cena mówi za siebie. Myślę, że na nim długo nie pojeździsz. Do remontu głowicy dolicz jeszcze nowe szpilki wałka rozrządu, panewki wałka a o szpilkach głowicy nie wspomnę. Skoro jesteś z Zamościa to wybierz się do sklepu na ul. Lubelskiej w czyli do Niedizałka i tam sobie wszystko zamówisz. Mają dostęp do ETKI i innych katalogów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #246 Napisano 11 Września 2014 Ja bym tego wałka nie kupił. Po pierwsze jakiej jest firmy? Sama cena mówi za siebie. Myślę, że na nim długo nie pojeździsz. Do remontu głowicy dolicz jeszcze nowe szpilki wałka rozrządu, panewki wałka a o szpilkach głowicy nie wspomnę. Skoro jesteś z Zamościa to wybierz się do sklepu na ul. Lubelskiej w czyli do Niedizałka i tam sobie wszystko zamówisz. Mają dostęp do ETKI i innych katalogów. Rozmawiałem ze sprzedającym, jest to angielski zamiennik firmy Euro Car czy jakoś tak. W niedziałku często bywam, ale teraz mieszkam w Krakowie. Problem w tym że nowy wałek w sklepie to wydatek rzędu 1000zł, do tego popychacze, panewki... Chyba nie dam rady finansowo tym bardziej że już się trochę tego nazbierało... Z tego co patrzyłem w Inter Carsie to chyba mają taki sam - producent jest podany EC - (Euro Car???) Ciekawe co ma niedziałek, jutro zadzwonię i zapytam co maja i za ile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #247 Napisano 11 Września 2014 Ciekawe co ma niedziałek, jutro zadzwonię i zapytam co maja i za ile. Inter Cars ma dużą marżę i to normalne u nich. Przed Niedziałkiem około 100m jest sklep "Passat" tam też zadzwoń będziesz miał porównanie cenowe. Wracając ceny części oraz ich jakości możesz się rozczarować jak za kilka tyś km zacznie Ci znowu wałek dawać znaki zużycia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #248 Napisano 11 Września 2014 Inter Cars ma dużą marżę i to normalne u nich. Przed Niedziałkiem około 100m jest sklep "Passat" tam też zadzwoń będziesz miał porównanie cenowe. Wracając ceny części oraz ich jakości możesz się rozczarować jak za kilka tyś km zacznie Ci znowu wałek dawać znaki zużycia. A jak się ma kwestia używek? Warto o tym myśleć czy olać temat na starcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #249 Napisano 12 Września 2014 A jak się ma kwestia używek? A no tak się ma jak h...j do du...py. Jak stać Cie na B6 to i na jego utrzymanie także. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #250 Napisano 12 Września 2014 A no tak się ma jak h...j do du...py. Jak stać Cie na B6 to i na jego utrzymanie także. Sam pomysł używek poddałem wielkim wątpliwościom w swoim poście, ale od tego właśnie jest to forum żeby zapytać, poznać opinie i doświadczenia innych użytkowników. Nie chodzi tu o to czy mnie stać na B6 czy nie oraz na jego utrzymanie. Chodzi o to aby usterkę usunąć jak najlepiej, ale z głową w kwestii finansów. Twoim tokiem rozumowania nie powinienem tu o nic pytać tylko pojechać do ASO, tam zakupić części oraz zapłacić za wymianę. Bo skoro mnie stać na B6 to stać mnie na serwis. Mam płacić 3 razy tyle za te same części tylko dlatego że pochodzą z ASO i są zapakowane w ładną folię ze znaczkiem? Myślę że Twoja ostatnia wypowiedź jest trochę nie ma miejscu i nie ma sensu - nie o to w tym wszystkim chodzi. Dla kolejnych użytkowników którzy spotkają się z takim problemem: Ceny z ASO: Wałek rozrządu - 2630 zł Panewki - 36 zł/szt. Popychacze - 150zł/ szt. Ceny które udało mi się namierzyć: Wałek 694 zł - Producent - AE - podobno pierwszy montaż ? Panewki 140 zł - komplet Popychacze - 31,25 zł/szt. Jeszcze decyzji ostatecznej nie podjąłem, póki co czekam na wstępne podsumowanie dotychczasowych kosztów operacji passata, ale myślę że kupie nowy zestaw (oczywiście nie w ASO pomimo że stać mnie na B6). Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #251 Napisano 12 Września 2014 Rozmawiałem ze sprzedającym, jest to angielski zamiennik firmy Euro Car czy jakoś tak. . Wałki tej firmy to naprawdę nędza. Miałem z nimi do czynienia. Są one produkowane w Anglii sprzedaje je tutaj sklep Euro Car Parts i GSF. To bardzo tani zamiennik i co trzeci wałek nie trzyma wymiarów. Uwierz na słowo. Jest kilka dobrych zamienników o Kolbenschmidt nie wspomnę bo sam taki zamontowałem w tamtym roku i mam spokuj. Oglądałem sporo wałków, nie wiem jak teraz ale wcześniej Febi miał dobre zamienniki i AMC również Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #252 Napisano 12 Września 2014 Używka w bardzo dobrym stanie ale oryginalna to też dobry pomysł. Według mnie lepszy od większości zamienników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #253 Napisano 16 Września 2014 Okazało się że te wałki również można regenerować. Dzisiaj podjadę do gościa niech rzuci na to okiem ale obawiam się że nic z tego nie będzie. Przez telefon mówił że regeneracja jest możliwa tylko w przypadku niewielkiego zużycia. A czy to prawda że te wałki AE były pchane na pierwszy montaż? Ten Euro parts odpuszczam na 100%, a ktoś miał styczność z tym AE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #254 Napisano 16 Września 2014 Miałem w rękach kilka wałków AE. Są zdecydowanie lepsze od tych euro cam ale do Febi czy innych im daleko. Dziwią mnie jednak tak znaczne różnice w cenach widziałem w Polsce wałki febi za 450 zł a są i za 900 zł .. Mam tu znajomego który pracuje w potężnej firmie taxi jeżdżą tylko vagami. Puki co najlepiej sprawdzały się wałki Febi jak i z ASO gdyż Kolbenschmidt i amc są w cenie oryginału. Euro cams w większości szły do reklamacjia z AE różnie bywało- jak się udał. Nie polecam równiez wałków BGA u mnie wytarł i przypalił panewki po 15 min pracy silnika ,panewki zawsze oryginalne. Dużo wałków nie trzyma wymiarów. Piszę na podstawie wymian i oględzin kilkudziesięciu wałków. Rada jedna dobry wałek i częsta wymiana oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruski007 Zgłoś #255 Napisano 17 Września 2014 Byłem wczoraj w firmie Rewar, Pan stwierdził że nie ma źle i wałek jak najbardziej nadaje się do przeszlifowania. Zdecydowałem się na to rozwiązanie nie tylko ze względów finansowych ale chyba lepszy oryginał po regeneracji niż jakiś gówniany zamiennik a nigdy nie wiadomo na co się trafi. Postanowiłem zaryzykować i założę swój. Zaufam firmie Rewar, gość sprawia wrażenie jakby na prawdę wiedział co mówi z resztą w internecie nie trzeba długo szukać pozytywnych opinii o tym zakładzie. Za jakiś czas po prostu trzeba będzie do tego wałka zajrzeć i zobaczyć jak się miewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #256 Napisano 27 Września 2014 panowie mnie tez dopadło wytarty wałek przymierzam sie do wymiany co sadzicie o tym zestawie.. http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-vw-passat-3c-1-9-tdi-i4631354109.html mechanik ca wymianę tego wszystkiego powiedział mi 500zł duzo??ile was to kosztowało!! - - - - - aktualizacja - - - - - aha zapomniałem dodac auto to passat b6 1.9 na pompo wtryskach bxe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #257 Napisano 27 Września 2014 A watek ktorego modelu dotyczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #258 Napisano 27 Września 2014 panowie mnie tez dopadło wytarty wałek przymierzam sie do wymiany co sadzicie o tym zestawie..http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-vw-passat-3c-1-9-tdi-i4631354109.html mechanik ca wymianę tego wszystkiego powiedział mi 500zł duzo??ile was to kosztowało!! - - - - - aktualizacja - - - - - aha zapomniałem dodac auto to passat b6 1.9 na pompo wtryskach bxe Do tego zestawu kupiłbym oryginalne panewki wałka No i stówę śruby mocujące wałek. Wątek powinien być w innym dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_23 Zgłoś #259 Napisano 27 Września 2014 czyli wałek ok co?jezeli chodzi o firme..reszta tez.?no a jak cena robocizny ile was to wyszło...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #260 Napisano 27 Września 2014 czyli wałek ok co?jezeli chodzi o firme..reszta tez.?no a jak cena robocizny ile was to wyszło...?? Do tego zestawu dokup nową uszczelkę pompy wacum. Olej filtry to wiadomo wszystko nowe. Polecam też sprawdzić panewki wału korobowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach