maca1988 Zgłoś #261 Napisano 9 Października 2012 jak zmienić te osadzenie kółka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #262 Napisano 9 Października 2012 jak zmienić te osadzenie kółka? "Psikasz WD na ośkę, bierzesz 3 śruby(mogą być też dwie) i wkręcasz w osadzenie każdą po kolei aż "przystawi" do pompy. jak już przystawi to wtedy wkręcasz każdą po troszkę a osadzenie pójdzie do góry. Trzeba coś włożyć pomiędzy pompę a osadzenie aby nie zniszczyć obudowy pompy.. Ja wkładałem zużyty brzeszczot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #263 Napisano 11 Października 2012 mam problem z odkręceniem przewodu tego metalowego od pompy boję się aby go nie ukręcić bo już tak z jednym przewodem miałem że mi się ukręcił a wymian nie należała do najłatwiejszych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gedek Zgłoś #264 Napisano 22 Maja 2013 Witam. Płukałem układ wspomagania ze trzy razy ropą i olejem, po przepłukaniu zalałem świeżym olejem, odpowietrzyłem układ, odpaliłem silnik działało wszystko jak należy. Pompa trochę wyła przy skręcaniu w prawo i lewo, po dodaniu gazu wspomaganie przestało działać. Po rozebraniu pompy i wykręceniu zaworka okazało się, że zaworek się zaciął, jak może być tego przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #265 Napisano 22 Maja 2013 okazało się, że zaworek się zaciął Tzn.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #266 Napisano 27 Października 2013 A ja mam coś takiego że jak skręcam w prawo to bardzo ciężko chodzi kierownica. Przeczytałem już z ...... wątków ale nic takiego nie znalazłem. Czasem pojękuje sobie pompa nawet jak nie kręcę kierownicą. Czasem też przy skręcie w prawo idzie normalnie ale to rzadki przypadek. W lewo idzie dużo lżej. Czy to oznaka tego że pompa umiera. Czytałem o wymianie jakiegoś łożyska, że to może być jedna z przyczyn ale przeglądam allegro i nie widzę takiego do kupienia. Auto kupiłem nie dawno i nie wiem co było robione. A chciałbym aby to działało jak powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #267 Napisano 27 Października 2013 Czytałem o wymianie jakiegoś łożyska, że to może być jedna z przyczyn ale przeglądam allegro i nie widzę takiego do kupienia. Sprecyzuj o jakim łożysku czytałeś.. Czy o tym w pompie czy o tym w poduchach amorów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #268 Napisano 27 Października 2013 Gdzieś w którymś z wątków czytałem o tym że ktoś miał podobny objaw i wymieniał łożysko w wspomaganiu. Po co w poduchach amorów to raczej nie sprawi że lżej będzie się skręcać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #269 Napisano 27 Października 2013 miał podobny objaw i wymieniał łożysko w wspomaganiu. Jak pompa zaczyna wydawać dzwięki jak świerszcze to łożysko. Jedynie jego całkowite rozsypanie wpłynie na wydajność wspomagania. Po co w poduchach amorów to raczej nie sprawi że lżej będzie się skręcać. Tu się mylisz. Jeśli czujesz skokowe działanie wspomagania (pasek dobrze nacięgniety) to niestety posypało sie łożysko amortyzatora. Do '93 roku łożysko jest razem z poduchą i nietety musi dobrej firmy inaczej poducha sie "wyparskuje" zaraz po spuszczeniu z lewarka. Można kupić tania poduchę i wybić łozysko (da się) i wstawiś do obecnej poduchy, pod warunkiem ze stare łożysko nie poharatało jego styku z kielichem poduchy. Czyli jak nie zajrzysz to nic nie będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #270 Napisano 28 Października 2013 Do '93 roku łożysko jest razem z poduchą i nietety musi dobrej firmy inaczej poducha sie "wyparskuje" zaraz po spuszczeniu z lewarka.Święta prawda ,dwa lata temu wymieniałem łożysko razem z poduchą(Topran!),bo było rozwalone doszczętnie i po niecałym roku znowu musiałem wymieniać na nowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #271 Napisano 29 Października 2013 Skokowo nie działa. Działka ciężko, wyczuwalnie bardziej w prawo. Zobaczymy, w sobotę wejdę pod auto i zobaczę jak to tam wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #272 Napisano 30 Października 2013 Zobaczymy, w sobotę wejdę pod auto i zobaczę jak to tam wygląda. Nic tam nie zobaczysz.. Trzeba rozebrać pompę, wymienić łożysko, zalać nowy płyn... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #273 Napisano 30 Października 2013 łożysko ma jakieś oznaczenie? Żebym mógł sobie je kupić albo co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #274 Napisano 30 Października 2013 Numer to chyba 6203. Ale na bank nie jestem pewien.. Najlepiej to byłoby wyjąć łożysko a potem jechać z nim do sklepu.. Dasz radę je wymienić? Czujesz się na siłach? Nie jest to prosta sprawa.. A jak się łopatki rozsypią to może przestać pompa działać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #275 Napisano 30 Października 2013 Będzie chyba tak że po prostu kupię drugą pompę i tylko wymienię razem z płynem. Nie wiem tylko czy szukać używki czy brać te zamienniki z allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #276 Napisano 30 Października 2013 Jeżeli chodzi o zamienniki z allegro to ostatnio gdzieś czytałem że mają słabą jakość.. Jeśli zdecydujesz się na używkę to szukaj takiej aluminiowej z golfa 3 lub passata b4. Jest ona wydajniejsza = kierownica będzie chodziła lżej. Tylko musisz zwrócić uwagę żeby mocowania montażowe były w tych samych miejscach co u Ciebie. Rozsądna cena to 50 - 80 zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #277 Napisano 30 Października 2013 Szukaj z takim numerem 1J0422154D (najwydajniejsza 100 barów) używki chodzą już od 40 zł. Z tym numerem wychodziły audi i vw z końca 90 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #278 Napisano 30 Października 2013 Szukaj z takim numerem 1J0422154D Wkrótce planuję położyć się pod autem. Muszę sprawdzić co na mojej pisze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #279 Napisano 31 Października 2013 @up no widzę ceny zaczynają się od 40zł. Zaraz może sobie zamówię. Ale z tego co pamiętam u mnie jest wąski pasek a tu szeroki ale widzę że to koło pasowe można przełożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #280 Napisano 1 Grudnia 2013 Mała aktualizacja tematu co do wspomnianej w poście #277 pompy od nowszych modeli. Męczyło mnie to rzężenie mojej pompy winne jak zwykle łożysko, trzecie z kolei. Mając świadomość że czeka mnie kolejna wymiana łożyska poszłem dalej i zakupiłem pompę na 100 barów. Różnice są niewielkie ale są, koło pasowe to najmniejszy problem gorzej jest z zaworem który można śmiało przeszczepić do sojej pompy bez wymiany całości ale trzeba obciać brzeszczotem nakretkę zaworu o dwa milimetry (inny sposób mocowania węża). Po obcięciu wszystko gra, inna różnica to wyjście króćca na wąż z opaską, w oryginale jest on po skosie w nowszych jest on równoległy do osi pompy, ale idzie nasunać wąż. Wspomaganie się poprawiło ale d...y nie urwa. Ogólnie jestem zadowolony. Jest ciszej i lżej się kręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach