Skocz do zawartości
Gość PAWCIO

układ kierownicy-WSPOMAGANIE

Rekomendowane odpowiedzi

Przesadzacie, da się to zrobić bez opuszczania sanek...chyba nie widzieliście gorszych przypadków.

ja nie napisałem że trzeba puścić sanki. odkręcałem oba węże i przykręcałem bez puszczania sanek, pomimo iż znajomy mechanik mówił że muszę je popuścić i bez kanału. pytanie brzmiało czy jest dużo roboty, więc pisząc że jest trochę napisałem prawdę. nikt o szczegóły nie pytał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przeczytałem cały temat i aż oczy bolą mnie od pytań typu "coś tam piszczy...co to może być?" choć pytanie posty wyżej wręcz identyczne...

 

Mój przypadek...

 

Pompa wspomagania blokuje się podczas nie poruszania kierownicą co skutkuje paleniem paska i końcowym jego zrywaniem.

Sprawdzane na 2ch pompach :identycznie...

-układ szczelny nie mam wycieków

-układ przeczyszczony, przedmuchany, zalany czystym odpowiednim płynem

 

Po przeczytaniu postów zastanawiałem się czy to nie wina zaworków wewnątrz pompy, jednak nie możliwe aby 2 pompy identyczny problem miały, mimo to przeczyściłem.

 

 

Przygotowany jestem na druga maglownice bo nie ma co gdybać, tylko jest jakiś sposób na sprawdzenie samego układu zaworu w maglownicy?

 

Bo u mnie usterka stała się z minuty na minuty dosłownie, jadę normalnie ze wspomaganiem i tu bum pompa zblokowana dym z paska i dziękuję brzdęk po pasku. Dobrze, że blisko byłem domu to jako tako bez pompy dojechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest jakiś sposób na sprawdzenie samego układu zaworu w maglownicy?

Jak wymieniałem płyn to siłą płuc wydmuchiwałem płyn z magla ,dość lekko sie przewentylował, zawartości samego tłoczyska raczej nie wydmuchałem ale "zaworki" na kolumnie wchodzącej do magla jakoś nie stawiały oporu.....zatem właśnie rozdzielacz na maglu może Ci dławić przepływ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.....zatem właśnie rozdzielacz na maglu może Ci dławić przepływ.

Rozumiem, że element samego zaworu jest niewymienny...tzn chyba wszystko jest jednolitym elementem z siłownikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że element samego zaworu jest niewymienny

Pewnie i wymienny ale do tych roczników nie spotkałem sie z kompletami naprawczymi, na upartego można rozebrać ale jeśli się okaże że zniszczony element jest nie do dostania to robota na marne.

W innym aucie jak rozbierałem magiel to sam rozdzielacz jest to komplet zimeringów i z dość twardego tworzywa oringów o przekroju kwadratowym. Dość prosta konstrukcja ale mecząca w składaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli po skreceniu kol na maksa w czasie postoju, slychac piszczenie z prawej strony(od pasazera) warto sprawdzic na zgaszonym silniku naciag paska na pompe wspomagania, na 100% pasek do wymiany. Wspomaganie jest to ogromna sila. Tez mam ten problem i musze wymienic pasek, jest za luzny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli płyn w zbiorniczku nie faluje to czego mogą to być objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli płyn w zbiorniczku nie faluje to czego mogą to być objawy?

Braku płynu...ale serio to...

Brak delikatnego falowania płynu nie musi świadczyć o usterce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Muszę wymienić pompę wspomagania u swojego paska.

Mam takie pytanie, czy pompa wspomagania z audi A4 będzie pasowała.

Mam akurat dostęp do 2 pomp z audi, jedna ZF a druga KYB.

Wiem, że jak wyjmę to zobaczę ale wolałbym oszczędzić sobie roboty. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mama takie pytanie czy do passata b4 1.9 Tdi podejdzie pompa od audi a4 ewentualnie passata b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to i ja się podłączę,

może ktoś wie jak jest zabezpieczona listwa z tej strony co pokazują strzałki

numer20A.jpg

 

i do czego służy uszczelka nr 1

numer9A.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może ktoś wie jak jest zabezpieczona listwa z tej strony co pokazują strzałki

Niczym...a wyjąć nie wyjmiesz póki nie zdemontujesz ośki ze ślimakiem....ta nakrętka widoczna na zdjeciu prawdopodobnie ja zabezpiecza ( piszę prawdopodobnie gdyż w pasku magla nie rozbierałem....działałem z innymi markami)

i do czego służy uszczelka nr 1

Może po wyjęciu wspomnianej ośki się okaże....bywają też uniwersalne zestawy i część oringów może zostać nie wykorzystana....musisz wszystko rozebrać w drobny mak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mam ją rozebraną i nie pamiętam tej uszczelki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy taka pompa podejdzie do passata b4 1.9 tdi http://allegro.pl/show_item.php?item=2548736010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6498e6b5ffbf4599.html w miejsce takiej http://allegro.pl/pompa-wspomagania-golf-iii-seat-passat-b4-tdi-benz-i2556374012.html w tej od golfa kółko pasowe jest bliżej pompy niż w tej drugiej

Edytowane przez maca1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy taka pompa podejdzie do passata b4 1.9 tdi

Wydają się być identyczne, a osadzeniem koła się nie sugeruj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to co powinna pasować?

Głowy nie dam ale ja na Twoim miejscu straciłbym te 5 dych i zrobił eksperyment....nie raz tak kombinowałem ale warto dla własnej satysfakcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta z golfa III na pewno pasuje, ew. osadzenie koła trzeba będzie obrócić(tu Ci Włodek powie jak to zrobić ;) ).. a tej pierwszej nie widać dobrze co to za pompa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest p-pa ze 110 KM. tak ,to nie wiem,ale 110 ma o niebo lepsze wspomaganie, wiec mysle że są inne.Zmieniałem kiedyś w b-4 tdi to miała inaczej wyprowadzoną rurke ale przerobiłem waż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności