Skocz do zawartości
Gość tadek1.9

Dopasowanie nowego kluczyka - Kodowanie pilota

Rekomendowane odpowiedzi

też ostatnio zmieniałem obudowę i nie trzeba wybijać grota, możesz wymienić cały mechanizm wraz ze sprężyną,.

elektronikę łatwo przełożyć, natomiast transponder jest na jakimś kleju. narazie nie ruszałem bo nie chcę uszkodzić, ale chciałbym go jednak też przełożyć.

Macie jakiś sprawdzony sposób na wyciągnięcie tej pastylki bez uszkodzenia? Słyszałem o jakimś rozpuszczalniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj programowałem kluczyk i pilota. Kluczyk poszedł bez problemu za pomocą VAG K+CAN 3.6, a pilota dopisałem metodą z kluczykiem w stacyjce i drugim w drzwiach. Nie znalazłem nigdzie na szybko pilota 1J0959753AH ( z trzema przyciskami ) ale 1J0959753AG z dwoma przyciskami zaprogramował się bez problemu. Dodam jeszcze, że pilot z trzema przyciskami od AUDI nie chciał się zaprogramować.

 

Jeszcze informacja dla osób które szukają pilota i bardzo im się nie spieszy. Na znanym chińskim portalu cały komplet tj. obudowa, grot, transponder i elektronika pilota kosztuje 12,90$ z darmową wysyłką. Są też obudowy w przeróżnych kolorach i silikonowe etui.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś sprawdzony sposób na wyciągnięcie tej pastylki bez uszkodzenia?

 

Tak, zawodowiec. Nie wiem jak u was ale u mnie specjalista bierze 10zł za przełożenie flaków do nowej obudowy. Po co się męczyć i ryzykować. Płacisz dyszkę, gość wie co robi i chwila moment oddaje sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś z kolegów dopasowywał pilot zdalnego sterowania testerem V-scan VAG mini? niestety zgodnie z instrukcją jaką dostałem do testera po wyborze {Adaptacja 10}, nie wyświetla mi się kanał 01. A nie mam działającego kluczyka żeby zrobić dopasowanie drugą metodą. Dziękuje z góry za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim po raz pierwszy.

 

Historia jest prosta, problem poważny.

Wkładając wczoraj zakupy od strony pasażera miałem w ręce wszystko, włącznie z kluczykiem. Szarpiąc się z torbami, coś mi się w kluczyku nacisnęło, zarejetrowałem to ale olałem. Żeby nie szukać kluczyka między marchewką a jogurtem, włożyłem go do stacyjki i zająłem się zakupami. Skończyłem, zamykam drzwi, idę do na drugą stronę żeby wsiąść do auta i niespodzianka - zamknięte. Wszystkie inne i bagażnik też. Czyli niedobrze.

Szybko zorganizowałem drugi kluczyk, próbuję otworzyć - nie działa. Lampka niby mruga ale drzwi ani drgną. Gorzej niż niedobrze. Kluczyk nigdy nie używany, ma swoje lata więc wymieniam baterię i to samo. Ciśnienie mam już wysokie ale luz, mogę ręcznie otworzyć zamek plastikiem. Sukces, uff.

To jedziemy, jeszcze tylko wyłączę awaryjne które mrugają od chwili zatrzaśnięcia. Normalnie działało otwarcie i zamknięcie z pilota (albo odwrotnie), teraz nie działa.

 

Co więcej, nic nie działa. Po wciśnięciu kluczyka pokazuje kolejno błędy - ręcznego hamulca, ASF i poduszki. Nie odpala, komunikaty są ledwo widoczne chociaż jasność ustawiona na maksa. Nie zamyka i nie otwiera drzwi z pilota, ani głównego (zatrzaśniętego) ani zapasowego.

 

Pomysły jakie miałem to:

1. Odłączyć akumulator - nie miałem na miejscu kluczy, nie zrobiłem.

2. Pogrzebać przy bezpiecznikach. Wyjąłem od immo, czujników alarmowych, czujnika hamulca. Bez immo i czujników jest martwy, z wyjętym czujnikiem hamulca nie ma zmian, dalej sygnalizuje błąd.

 

Proste pytanie - co robić?

 

Czy to kwestia kodowania kluczyka? Jeśli tak to dlaczego skoro ten zapasowy był używany jakiś czas temu i działał? I dlaczego teraz nie działa również ten pierwszy?

Czy czeka mnie tylko laweta i VAG czy może odłączenie akumulatora pomoże?

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dokladnie bezpiecznik

u nie kiedys przepalil sie tak ze nie bylo widac szparki (bez podtekstu:diablica)

meczylem sie caly dzien az do tego doszedlem

 

wtedy wszystko dzialalalo na kluczyk recznie-centralny,zamykanie klapy bagaznika

tylko nie pilot nie dawal oznak zycia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wyjaśniło się. Aku padł. Po wymianie zero problemów, oba kluczyki działają, wszystko inne też. Mogło być gorzej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Procedura zadziała z użyciem zamka w klapie bagażnika?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki kluczyk wraz z osobnym pilotem do centralnego : http://i.imgur.com/d8wfQv9.jpg czy da się to przerobić na scyzoryk z przyciskami? Ktoś wytłumaczy jak to zrobić? mam immo i alarm . Wersja to b5 97 rok niby Comfortline

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przerobisz tego. Jakaś dokladka to jest.

Kodowanie przez zamek bagażnika powinno zadziałać o ile wszystko jest sprawne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn co mam robić by to zrobić?

Co do tej dokładki, tak myślałem, choć centralki od tego nie mogę znaleźć, ani w drzwiach kierowcy, ani pod kierownicą nigdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakbym zmienił zamki, na klucz z pilotem i scyzorykiem? I tak u mnie żaden zamek fizycznie nie działa, więc muszę to kiedyś zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Panowi a ja mam delikatnie inny problem, otóż wyładował mi się akumulator i od tego czasu pilot nie działa mi tak jak działał poprzednio, tzn, wcześniej pilot miałem tak zrobiony że jak otwierałem raz to otwierały mi się drzwi kierowcy, jak otwierałem dwa razy to otwierały mi się wszystkie drzwi + bagażnik.

 

Obecnie po częściowym naładowaniu akumulatora mam tak że jak nie ważne ile razy otwieram to i tak otwierają mi się drzwi kierowcy (i tylko kierowcy).

 

Otwieranie kluczykiem działa poprawnie jak poprzednio czyli jak raz przekręcę to kierowcy jak dwa to wszystko.

 

Jakieś pomysły, spotkał się może ktoś z czymś podobnym, pasek TDI 1.9 2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie. Procedura zadziała z użyciem zamka w klapie bagażnika?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

 

Ja robiłem na drzwiach pasażera więc stawiam, że i z bagażnika pójdzie bez problemu.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamontuję nową centralkę od pilota centralnego z scyzorykami to ile będzie kosztować wycięcie grota i dorobienie immobilizera? i czy tak będzie ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kupilem samochod, za jednym kluczykiem/pilotem chce dokodowac drugi pilot czy jak kupię z takim samym oznaczeniem to wedlug jakiejś procedury bez problemu zakoduje nowy(uzywany) pilot dołączam zdjecie swojego , auto jak w opisie

IMG_20170219_184244.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilot do centralnego tak, a aby dopisać jeszcze klucz do IMMO potrzebujesz PIN i fejs z możliwością dopisania nowego klucza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dumni posiadacze Passerratti!

 

Sytuacja:

- Passat B5 (3B) 1.9 TDI 1997

- Zgubiłem kluczyk z pilotem o takim numerze 3B0837219D 433 MHz

- Został mi kluczyk podstawowy bez pilota

- Mam moduł komfortu 3B0959796K

- Nie mam PINu do Immobilizera

- Nie wiem czy mój transponder to Megamos 48, Megamos 13, T5 - ktoś wie?

 

Pytanie:

Czy jak kupie kluczyk z pilotem z Chin 1J0959753AG, z transponderem Megamos 48, to będę mógł zamienić transponder na Megamos 13?

Poszedłbym wtedy do kogoś/serwisu z Vag tacho aby sprawdzić jaki mam PIN na Immo. No a grot to się dotnie.

 

Co o tym sądzicie? Macie lepszy pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam jeden kluczyk do swojego passata. Mam pin do immo czy to wystarczy aby zaprogramować nowy kluczyk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

jak kupię taki zestaw : http://allegro.pl/sterownik-vw-polo-golf-bora-passat-t4-t5-dioda-i5221841576.html .

To będzie pasować do B5 przed lift ? , tylko pytanie jak zaprogramować klucz jak nie posiadam Pinu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności