Skocz do zawartości
PASEK?????

anglik- lusterka?

Rekomendowane odpowiedzi

macie moze jakies adresy gdzie przerobić paska z anglika ?

wybieram się takowym do pl juz na stałe i myśle ze opłacało by się przerobić bo tutaj mnie kosztował koło 8tyś zł a ma niewielki przebieg i wszystko co trzeba porobione w servisie vw rocznik 97 , 1,9 TDi . co potrzebne do rejestracji anglika ?

pozdrawiam !

Jeśli będziesz w stanie zrobić pierwszy przegląd temu autku i nie trafisz na coś wrednego w urzędzie, to już jestes w domu. w urzędach lubią mówić że nie rejestrują z anglika bo nie, to potrzeba trochę cierpliwości i się uchodzi jednak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś napisać czym konkretnie różni się lusterko angielskie od normalnego co powoduje ten problem z wyregulowaniem? Chodzi mi o lusterko z B5FL z kierunkowskazem od 2004 roku. Z zewnątrz są identyczne kształtem i pochyleniem, silniczki są takie same, wychodziłoby na to że silniczek jest mocowany do tego aluminiowego stelaża pod innym kątem tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mi ktoś napisać czym konkretnie różni się lusterko angielskie od normalnego co powoduje ten problem z wyregulowaniem? Chodzi mi o lusterko z B5FL z kierunkowskazem od 2004 roku. Z zewnątrz są identyczne kształtem i pochyleniem, silniczki są takie same, wychodziłoby na to że silniczek jest mocowany do tego aluminiowego stelaża pod innym kątem tak?

Inny kąt elementu aluminiowego,tego w trójkącie który jest mocowany w drzwiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ja zrobilem tak samo, z malego lusterka zostawilem tylko mocowanie do drzwi, reszta z anglika i jest pelno wymiarowe duze. zaden problem moze z 30-45 minut roboty. to wszystko a widac wszystko lepiej. prosta sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że jeżeli położę obok siebie lusterko normalne i angielskie to z zewnątrz będzie można zauważyć ten inny kąt pochylenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To znaczy że jeżeli położę obok siebie lusterko normalne i angielskie to z zewnątrz będzie można zauważyć ten inny kąt pochylenia?

Tak. Na pewno to zauważysz. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Samo lustro jest takie samo, tylko stelaż ma inny kąt-jeśli założyłbyś europejski stelaż to będzie jak oryginał. Popatrz na swoje lusterka i będzie analogicznie-kierowcy jest bardziej odchylony od szyby w porównaniu do pasażera.

A. Mazur jak przerabiał moich rodziców passata, to powiększył zakres regulacji prawego lusterka.Jednak wciąż źle się patrzyło, więc dogiąłem je trochę ręcznie (całe lustro-nie tylko szkło) i jest elegancko. i co ciekawe nie przestawia się samodzielnie-sprężyna mocno trzyma. Myślałem, że będe musiał coś zblokować, ale nie trzeba było.

 

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

 

ups za długo pisałem :P

ai1343_DSC03237.JPG

media.jpeg

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oka już załapałem, dzięki za pomoc.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra jeszcze mam sprawę w kwestii tych lusterek. Bo kupiłem elektrycznie składane i najpierw myślałem że to angliki, stąd te pytania, ale na szczęście dzięki Waszym podpowiedziom stwierdziłem że są normalne. Tylko problem w tym, że lusterka rozkładają się troszkę za szeroko i przez to muszę zrekompensować ten zbyt duży kąt większym pochyleniem szkiełka, co nie wygląda zbyt fajnie. Zrobiłem fotki.

Jak sądzicie, da radę jakoś to podregulować czy tak po prostu ma być? Lewe lustro jest tak samo trochę zbyt szeroko otwarte, nie wiem może elektryczne tak mają??

Dzięki.

l2.jpg

l3.jpg

l1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak zrobili po przekładce w lusterku prawym u ojca w pasku. Normalnie szkło nie miało aż takiego zakresu regulacji. Mi się to nie podobało (ta dziura zwłaszcza) i za dobrze nie było widać, więc ręcznie lustro trochę do auta przymknąłem i tak jest ok-szkło nie odstaje robiąc duży prześwit, a lustro samoczynnie się nie przestawia.

Mi wygląda, że niestety ale ktoś sprzedał Ci angielskie lustro-poprostu zwiększył zakres regulacji elektrycznej szkła i pewnie szkło wymienił, żeby nie było asferyczne(bo byś się od razu pokapował, że to z anglika). Więc albo zostaje Ci poszukać stelaża z europy, albo zrobić jak ja u ojca zrobiłem-przygiąć lekko i już.

 

---------- Post added at 15:54 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

 

Z tych zdjęć ciężko mi wywnioskować czy podstawa na pewno jest angielska, ale jeśli lustro masz na tych zdjęciach ustawione dobrze do jazdy to wygląda ułożenie dokładnie tak samo jak w angliku ojca tak jak wyżej pisałem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię lepsze zdjęcia ale ta podstawa jest taka sama jak w starym lusterku, pasażera troszkę dłuższa a kierowcy krótsza. Problem tylko w tym, że za szeroko się otwiera i żeby widzieć samochód muszę tak mocno skręcić szkiełko. Podgiąć nie ma za bardzo jak, bo one mają się składać przy zamknięciu samochodu a rozkładać przy otwarciu więc muszą chodzić, a poza tym to jak chciałem troszkę podgiąć to sprężyna przestawia lustro z powrotem w poprzednie położenie.

Sprzedawca zarzekał się że to nie angliki, w razie czego będę interweniował jak będę miał 100% pewności że mnie przerobił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem u siebie zobaczyć lusterko pasażera i mam ustawione podobnie jak u Ciebie-więc raczej masz ok. Z tego wychodzi, że szpara u ojca była jeszcze większa-bo na prawdę wyglądało to okropnie, a jak zobaczyłem Twoje zdjęcie to tak mi to jakoś za dużo się wydało i od razu przypomniałem sobie ojca lusterko. Zaraz pójdę jeszcze raz z aparatem to zobaczysz, że mam podobnie-oczywiście zależy jeszcze jak blisko kierownicy się siedzi ja mam 174cm więc kąt nachylenia będzie większy jak w przypadku osób wyższych przy prawidłowym ustawieniu. Oczywiście ja mam anglika ale kąty lusterek pasażera i kierowcy powinny być takie same dla ich odpowiedników europejskich.

DSC03748 [800x600].jpg

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze raz spojrzałem na Twoje zdjęcie żeby porównać z moim-lusterko jest czarne i cień spowodował, że szpara ta wydała mi się większa niż jest w rzeczywistości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potwierdzam ja zrobilem tak samo, z malego lusterka zostawilem tylko mocowanie do drzwi, reszta z anglika i jest pelno wymiarowe duze. zaden problem moze z 30-45 minut roboty. to wszystko a widac wszystko lepiej. prosta sprawa.

No właśnie... A ja u siebie wczoraj wymieniłem lustro, przełożyłem całe z anglik i było za mało kątu regulacji. A więc zrobiłem tak jak piszą na forum, czyli przełożyłem adapter. Po przełożeniu się okazało, że jest to samo co na angielskim adapterze. A więc rozwierciłem trochę mocowanie adapteru, żeby pochylił się on bardziej w stronę boku auta. Trochę pomogło, ale jednak nie jest to perfekcja. Dzisiaj na spocie właśnie tak rozmawiałem z kolegami i poradzili, żeby wymienić właśnie trójkącik, który jest mocowany do drzwi, bo jest inny kąt nachylenia. Jutro się za to zabiorę i sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj na spocie właśnie tak rozmawiałem z kolegami i poradzili, żeby wymienić właśnie trójkącik, który jest mocowany do drzwi, bo jest inny kąt nachylenia. Jutro się za to zabiorę i sprawdzę.

 

a ja cały czas myślałem, że zostawiłeś ten trójkąt mocowany do drzwi (zwany potocznie adapterem) od małego lustra (ja tak właśnie robiłem) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra no to ostatecznie, angliki czy normalne?

Wg mnie normalne ale to odgięcie całego lustra mnie wnerwia i nic nie mogę z tym zrobić bo jak bym nie ruszał to zawsze wraca na tą pozycję:(

L4.jpg

L5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra no to ostatecznie, angliki czy normalne?

 

europejskie, widać od razu, że adapter (trójkąt) pasażera ma dłuższe ramię niż kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja cały czas myślałem, że zostawiłeś ten trójkąt mocowany do drzwi (zwany potocznie adapterem) od małego lustra (ja tak właśnie robiłem)

O... A ja wszystko, że adapter to adapter, czyli silniczki sterujące pracą lustra... Dobrze, że nie założyłem jeszcze tapicerki drzwi, to dzisiaj właśnie przełożyłem owy "adapter, adapter" (trójkąt) i w lustereczku widać zajefajnie... Szkoda tylko, że musiałem tyle się nagłowić, no ale praca uszlachetnia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda tylko, że musiałem tyle się nagłowić, no ale praca uszlachetnia

 

hehe człowiek uczy się całe życie, tylko czemu na swoich błędach? :D

 

dzisiaj właśnie przełożyłem owy "adapter, adapter" (trójkąt) i w lustereczku widać zajefajnie...

 

i tak miało być od samego początku zabawy z wykonaniem jednego z dwóch ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przy sterowaniu lusterkami nie regulują się dwa razem bo ja tak mam jak ustawiam lewe to ok jak prawe to dwa chodzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności