Skocz do zawartości
Gość oliwek

Fabryczny alarm - jak działa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość oliwek

Hejka, mam tkai o to problem, paska mam od maja, i do tej pory zyłem sobie w swiadomosci ze NIE MAM ALARMU, mimo iz dioda przy cydzucie od otwierania dzrwi sobie mruga ( przy szybie przy bocznych dzrwiach ) ale jak pytałem poprzedniego własciciela to tez mowił ze alarmu nie ma. dzis cos jakos przykombinowałem ze dioda zaczeła mrugac czyli "pic na wode" sie uzbroił i poszedłem do domu, wrociłem po jakims czasie , otwieram dzrwi jakby nigdy nic i nagle szok !! auto trąbi klaksonem, mrugaja swiatła, odcieto wszelkie zasilanie stacyjki, itd. Skonczyło wyc po 10 sek wkładam kluczyk do stacyjki, przekrecam i znowu ryk auto trabi itd,,, po 3 razie jak opadły ze mnie wrazenia szoku ze wyje cos czego nie powinienem miec poddałem sie otworzyłem maske ( znowu wycie bo tam tez jest czujnik ) odłaczyłem kleme akumularota i sie zamknął,i wrociły mu funkcje zyciowe i reakcja na stacyjke i stad moje pytanie

Jak sie deaktywuje ten oryginalny alarm w b4 ( silnik 2E jesli to ma jakas roznice ) ?? co zrobic zeby sie wyłaczył jak sie właczy ? procz zdjecia klemy ? słyszałem kiedys teorie w innym aucie ze włozenie do stacyjki kluczyka i przekrecenie go 3 czy 4 razy deaktywuje alarm ale dowiedziałem sie tego po fakcie i juz nie sprawdziłem, moze ktos z Was ma podobny alarm lub miał taki przypadek ,, help :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wkombo

ten alarm u mnie uzbraja się po zamknięciu samochodu a wyłącza po otwarciu drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W audi B4 fabryczny alarm też się włącza po zamknięciu zamków a wyłącza po otwarciu.

 

oliwek a może jak tylko przekręciłeś kluczyk to od razu otworzyłeś drzwi i alarm nie zdążył się zdezaktywować? Bo tak mogło być ;-)

Najlepiej wypróbuj sobie to gdzieś w takim miejscu żebyś nikomu nie przeszkadzał wyciem - weź popróbuj otwierać auto zaraz po otwarciu i chwilkę po otwarciu zobaczysz czy to był powód włączenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jak napisał mat1as.

Żeby włączyć fabryczny alarm przekręcasz kluczyk w zamku i dioda zaczyna migać.

Żeby go wyłączyć otwierasz drzwi przytrzymując trochę dłużej kluczyk aż dioda zgaśnie, wtedy alarm się wyłączy.

Po kupnie passata też myślałem, że nie mam alarmu, ale zastanawiała mnie dioda przy szybie. I któregoś razu niechcący włączyłem alarm, dioda zaczęła migać a ja na próbę otworzyłem bagażnik i zaczął wyć :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość oliwek

ha ! no i odrazu człowiek jest mądrzejszy o jedno doscwiadczenie :) Dzieki bardzo za pomoc i odpowiedzi :) passat to jednak mile zaskakujace auto :)

Pozdrowionka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak zaskakuje, pomyśl że lepszy łamak do zamka w drzwiach lub nawet mocniejszy wkrętak nie tylko otworzy drzwi ale i rozbroi ten alarm, dlatego zaleca się przeróbkę w postaci dołożenia modułu sterowania pilotem zamkami oraz wywalenie bębenków zamków i wstawienie zaślepek lub montaż tylnych klamek na przód, no że chyba nie zależy tobie na bezpieczeństwie autka. Ten pomysł z połączeniem alarmu do klamek to fabryczna porażka. No i jeszcze jedno zaraz po zamknięciu drzwi alarm się nie uzbraja, trzeba poczekać aż dioda zacznie mrugać szybszym błyskiem i wtedy jest uzbrojony. Możesz np zostawić odkręcone tylne szyby i po zamknięciu autka otworzyć od środka drzwi. Jeżeli masz ryglowanie to się nie uda ale bez ryglowania tak sprawdzisz alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności