Gość jacek83 Zgłoś #21 Napisano 26 Stycznia 2008 Witam. Ja też mam ten błąd 17965 P1557 ( charge pressure control. Positive Deviation ), ale po dokonaniu pomiaru zaworu N75 jego rezystancja wynosiła aż 34,5 ohma ( a piszecie że powinno wynosic od 16 do 20 ) napiecie wynosi 14,4 V. To znaczy że moj N75 należy wymienic ?? Samochód po przekroczeniu okolo 3tys robi sie mulasty. Licze na porady dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek83 Zgłoś #22 Napisano 26 Stycznia 2008 Witam. Ja też mam ten błąd 17965 P1557 ( charge pressure control. Positive Deviation ), ale po dokonaniu pomiaru zaworu N75 jego rezystancja wynosiła aż 34,5 ohma ( a piszecie że powinno wynosic od 16 do 20 ) napiecie wynosi 14,4 V. To znaczy że moj N75 należy wymienic ?? Samochód po przekroczeniu okolo 3tys robi sie mulasty. Licze na wasze opinie i porady dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek83 Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2008 Przepraszam że sie powtórzyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 26 Stycznia 2008 Było już nieraz to poruszane: 17965 - przekroczona "w górę" granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania. Zawór N75. W innym poscie opisywałem to szerzej. Jest tam tez o sprawdzaniu elementów wykonawczych tego układu. Poszperaj - to znajdziesz ps: a jeśli chcesz coś nowego dopisać, to na dole okienka masz przycisk EDIT i wtedy nie bedziesz klepał posta pod postem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Matwiej Zgłoś #25 Napisano 1 Marca 2008 Witam. Mogę podłączyć się do wątku? Mam podobny problem. Przełacza na tryb awaryjny podczas jazdy z obciążeniem, pod górkę albo przy wyprzedzaniu. Po restarcie wszystko wraca do normy do następnego użycia pedału gazu na wysokim biegu:). VAG wyrzucił mi błąd 17958 czyli zakłócenia pracy turbiny, sprawdziłem N75 wg Waszych wskazówek - pomiary w normie. Wygląda na kierownice turbo:6:56:. Na sucho sztanga rusza się z oporem, jak zasysam wężyk od puszki na turbo - rusza się ledwo. VAG podaje też inny błąd - 17946. Nie ma takiego na szukajce, czy ktoś wie co to? Liczę na pomoc i poradę. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #26 Napisano 3 Kwietnia 2008 witam teraz mi przytrafiło się to samo VAG wykazał błąd 17965 na 3 biegu przy obrotach lekko ponad 3000 auto przychodzi w tryb awaryjny Zmierzyłem wartość miedzy stykami zaworu N75 wynosi ona 15,7 Ω kierownice na turbo chodzą lekko wiec pewnie kupie nowy N75 bo może membrana w środku zaworu jest uszkodzona czy doradzi mi ktoś coś innego ? naprzykła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość se_bek Zgłoś #27 Napisano 6 Maja 2008 który to czujniczek n75 w silniczku 2,5 TDi? gdzie on sie znajduje? jak go rozpoznac? także mam błąd [575?Ciśnienie w przewodzie dolotowym ?przekroczona wartość kontrolna] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawo Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2008 Witam, ja mam takie problem, że napięcie na zasilaniu N75 wynosi tylko ok 6,7V. Sprawdziłem też na masie akumulatora i praktycznie to samo, kable są w porządku, pozostał tylko sterownik... Czy ktoś może kiedyś już rozbierał sterownik?Czy może istnieje inna przyczyna tak niskiego napięcia? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igork Zgłoś #29 Napisano 13 Sierpnia 2008 Mam pytania. W załączniku zaznaczyłem przewód na niebiesko. Ten wychodzący z siłownika do regulacji ciśnienia doładowania. U mnie jest mocno zużyty ale raczej nie dziurawy. 1. Czy to może być przyczyną że turbina przeładowuje? 2. Jak go wymienić, bo dostęp bardzo trudny? 3. Gdzie ten przewód idzie? 4. Możliwe że to przez to samochód czasami szarpnie (1 raz) przy lekkim przyspieszaniu w okolicach 2000 obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptasiekm Zgłoś #30 Napisano 3 Października 2008 Marek, co to za część oznaczona w "schemacie chłodzenia TDI" numerem 22 ?! Czy to jest jakaś uszczelka ? Mniej więcej z tego miejsca cieknie mi płyn chłodniczy (kapie narazie lekko) Nie mam etki więc nie wiem czy jest to drucik zatrzaskowy łączący wąż z chłodnicą czy może jakaś uszczelka. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #31 Napisano 11 Listopada 2008 A wiec mam problem 17965 czyli turbina dziala do pewnego czasu a pozniej sie wylancza po resecie silnika moc powraca i pozniej Wczoraj wymienilem regulator cisniena ten elektroniczny stawialem na to lecz sie pomylilem jak sie nie myle to ten zawor n75 gdzie znajduje sie zawor N73?? przewody sprawdzalem sa ok niewiem co jeszcze sprawdzic jezdzilem na dwojce do konca obrotow na trojce tez nic nie dalo dodatkowo wczoraj wymienilem olej prosze o pomoc bo rece mi opadaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igork Zgłoś #32 Napisano 11 Listopada 2008 Może to turbina? Nie wiem jak to u mnie się naprawiło, ale musicie mi uwierzyć na słowo - naprawiło się samo po kilkudniowym przedmuchaniu turbiny. Teraz nie mam żadnych problemów. Niedawno byłem w Niemczech i miałem okazję się przekonać, że wszystko działa w jak najlepszym porządku, rozpędzałem się kilka razy do 190, 200, 210 km/h (wskazania prędkościomierza) i za każdym razem zero problemów, nie przechodził w tryb awaryjny. rafalcabrio sprawdź jeszcze czy wszystko w pożądku z ta grubą rurą od intercoolera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #33 Napisano 11 Listopada 2008 gruba rura jest ok turbo gwizdze jakos chodzi to jak silnik jest zimny ale pozniej sie moc traci jestem w niezlym znaku zapytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomsyl313 Zgłoś #34 Napisano 12 Listopada 2008 Napisał tomsyl313 witam chciałem was poprosić o pomoc posiadam paska awx z nowymi mapami czyli chipem i ostatnio poczułem jak samochód słabnie pojechałem do znajomego i wyczytał mi że mam błąd 17965 i powiedział że to wina zaworu n75 albo że się kierowniczki zawiesiły.Zawiozłem samochód do warsztatu dodam że mieszkam w anglii .Poinformowałem tego mechanika że mam chipa wstawionego. odebrałem paska nastepnego dnia i wystwil mi diagnoze że zawor n75 jest ok ze to wina chipa bo autko ma jusz dużo najechane ze to już turbina sie sypie i potrzeba jest wymiana na nowa jakos ja osobiście w to niewieże mam najechane 180000 km ale jak auto zgasze i zapale to chodzi turbo gwiżdże czasem ma muła jak fiat 126p ale jak obrotomiesz dochodzi do 3tys. obrotów to sie sie załącza turbo. dodam żę dzień wcześniej jak się to stało dałem troche autku po zaworach chciałem sprawdzic ile wyciagne obrotomież do 5 tys doszedł.proszę was o pomoc co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #35 Napisano 14 Listopada 2008 sory chlopaki ale z tego co widze to 90 procent ludzi ktorzy maja ten problem nic z nim nie robia albo maja cala reszte w d... interesuje ich tylko zeby ktos im pomogl a jak zrobia cos z tym problemem to nic nie pisza!! i sie nie chwala jak go rozwiazali brawo dla nich!! kolego tomku raczej to nie przez chipa!! przeczytaj caly temat i metoda prob i bledow sprawdzaj wszystko ja sie biore w sobote za to powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomsyl313 Zgłoś #36 Napisano 16 Listopada 2008 witam nadal ten sam problem turbo wyczyszczone muł do 3000 obrotów a póżniej pobótka idzie jak szalone tylko mu po puszcze i dostaje muła już sam nie wiem co mam robić pomocy:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomsyl313 Zgłoś #37 Napisano 20 Listopada 2008 Panowie pomocy,kod 17965 turbo wyczyszczone zawór n75 wymieniłem, przewody sprawdzone, zawór egr wymieniony Jak sam robię za zawór n75 ,czyli podłączam gumowy przewód do turbawki i sam robię podciśnienie jest ok. Zauważyłem ze n75 nie chodzi czyli nie daje podciśnienia,jak tylko wyłączę silnik i załączę jeszcze raz daje podciśnienie . Czy muszę teraz jeszcze raz skasować ten błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal1985 Zgłoś #38 Napisano 22 Listopada 2008 Wasyl mam podobny problem w swoim pasku.Na trojce powyzej 3000obr dostaje mula i tak samo na 4 i 5 biegu.Bylem u angola i wedlog mnie chce mnie na kase wyrolowac.Podlaczy pod kompa i wyskoczyl blad 00519,doszukal sie winny ze to wezyki,w wezyku ktory wchodzi do kompa na wysokich obrotach jest pompowany olej zamiast powietrza.Poczyscil wezyki inne w gorszym stanie wymienil.Odpalemy i test w trasie 3000obr i traci moc tym razem wyskakuje blad 00575.Angol mowi ze to jest jakis MAP sensor(czyli jakis czujnik,dokladnie nie pamietam co ten skrot oznacza)ktory rzekomo znajduje sie w komputerze i trzeba go wyslac do czyszczenia.Czytam tutaj opinie i glupieje nie wiem od czego zaczac czy mu wierzyc czy nie.Moze to jest N75 za to odpowiedzialny lub zapieczone kierownice?Pomocy bo zglupieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #39 Napisano 23 Listopada 2008 kolego powiem tak wez sprawdz w kodach bledow co to znaczy ten numer bo ty masz inny problem niz my!!! w tej samej zakladce znajdziesz kody bledow vag i co one oznaczaja powodzenia!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomsyl313 Zgłoś #40 Napisano 3 Grudnia 2008 Panowie wszystko chodzi jak trzeba przyczyna u mnie kostka nad przepływomierzem i map sensor kostka która znajduje się po drugiej stronie na przewodzie dolotowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach