Skocz do zawartości
Gość Rogu

Stacyjka w Passacie B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mnie też dopadł problem ze stacyjką (tak myślę), a konkretniej to wszystko jest w porządku, do momentu wyciągnięcia kluczyka. O ile dobrze pamiętam to powinno zaświecić się światełko i wyłączyć radio a u mnie brak reakcji. Podpowiedzcie czy to wina kostki czy stacyjki. pozdrawiam i proszę o podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w moim B5 po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej chodzi kontrolki i światła gasną, dmuchawa wyłącza się a silnik dalej pracuje o co chodzi proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, również mam problem ze stacyjką w Passat B5Fl, otóż wczoraj chciałem odpalić samochód i stacyjka blokuje się na pozycji 1, czyli odblokowuje się kierownica, ale nie zaświecają się nawet kontrolki. Nie mogę w żaden sposób przekręcić kluczyka dalej żeby samochód odpalić, próbowałem dwoma kluczykami, dociskając, niedociskając, wyciągając lekko kluczyk. Jak go właśnie lekko wyciągnę i próbuję przekręcić to kręci się kluczyk, ale bez żadnych oporów i stacyjka nie zaskakuję na pozycję 2 ani też samochód nie odpala. Czy ktoś wie co się stało mojemu samochodowi? Dodam, że przyjechałem nim z trasy, zgasiłem tak jak to zwykle robię i za następnym razem jak do samochodu wsiadłem to już nie mogłem przekręcić kluczyka, kierownica oczywiście odblokowana, da się kręcić kołami. Proszę o pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na tym forum wiec proszę o wyrozumiałość :). Mam pewien problem a mianowicie: Wczoraj cos się stało z moim passatem, nie chce odpalić , kuczyk przekręcam kontrolki się zapalają następnie próbuję odpalić i nic, zero reakcji, nie kręci, kontrolki gasną i już się nie zapalają, nie mam świateł, brak podświetlenia deski, zegary się zerują tak samo przebieg. Podnoszę maskę, ruszam klemami, wracam do auto światła są kontrolki sie palą, niestety przekręcam kluczyk i powtórka z rozrywki. Zanim się to stało jeżdziłem nim normalnie palił bez problemów.

Wychodzę z siłowni, wsiadam, odpalam zero problemów, jadę do kolesia gaszę, pięc minut póżniej jest jak wyżej. Dodam że na popych pali normalnie. p.s. Zanim to śię stało prz ostatni odpaleniu zapiszczała trzy razy i zamigała mi kontrolka na desce ( wykrzyknik w nawiasach ). Czy to może być osławiona kostka stacyjki czy akumulator??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro gasną kontrolki i zeruje się licznik, to akumulator do D.....y.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że akumulator jest dobry, ładowanie w porządku, sprawdzałem dzisiaj, wymieniłem kostke w stacyjce i dalej to samo :(. To wygląda tak jakby coś w momencie przekręcenia kluczyka zabierało lub odcinało prąd. dziwne to wszystko bo jak poruszam klemą dodatnią to prąd wraca, ale tylko do momentu jak znowu próbuję odpalić to znowu znika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierz napięcie na aku przed odpaleniem. Przeczyść też klemy bo wygląda na to, że mogą być zaśniedziałe lub są luźne i nie kontaktują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

knypers, jutro przeczyszczę klemy i zobaczę czy to coś pomoże, napięcie sprawdzałem, jest bardzo dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyściłem klemy i dalej to samo :( . To wygląda tak jakby coś zabierało prąd w momencie rozruchu. ruszam klemami i prąd wraca, wciskam pilota żeby zamknąć centralnym i prądu nie ma.To samo po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Może coś z przekażnikiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość txc

Witam,

 

A ktoś z Kolegów spotkał się już z takim problemem (skrzynia automat) że kluczyk nie chce wyjść ze skrzynią w pozycji P a wychodzi ze skrzynią w pozycji N ?

W jaki sposób jest rozwiązana blokada wyjęcia kluczyka? czy jest linka pomiędzy skrzynią a stacyjką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam problem ze stacyjką jak sądzę...

Otóż, czasami autko odpala na strzała bez problemu, niestety czasami coś się dzieje.

Wkładając kluczyk do stacyjki i przekręcając w pozycję zapłonu, wszystko jest ok, kontroli świecą, nie mrużą itp, jednak po przekręceniu kluczyka w celu odpalenia słychać tylko cyknięcie w okolicach rozrusznika? i zero reakcji,czasami muszę kręcić ze 3-5 razy żeby załapał.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to bardziej wygląda na sam rozrusznik albo automat do regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś konkretniej? jak to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GRZECHHH ma rację .

 

Musisz wymontować rozrusznik i sprawdzić stan szczotek , bieżnie wirnika , i automat , czyli bendix . I wtedy będzie wiadomo .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wybuch

Witam państwa ;]

 

Jestem nowy także proszę o wyrozumiałość. Moja stacyjka nie trzyma pozycji "zapłon" tylko odskakuje ;/ Samochód odpala i jeździ ale tylko wtedy kiedy odpalę auto i bardzo delikatnie "odpuszczę" stacyjkę . Wtedy zostaje na pozycji zapłon ale i tak nie zawsze . Czy to jest właśnie wina jest słynnej kostki czy stacyjka musi iść na żyletki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, a chciałbym uzyskać prosta odpowiedź, czy dla paska z roku 97 bedzie konieczny demontaż kierownicy do dostania się kostki stacyjki ? czy będe widział kable dochodzące do niej, czy potrzebne jest rozkręcenie czegoś dodatkowo ? Dziękuje z góry za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mi tez po zapaleniu gasną światła, dmuchawa, kierunki nie chodzą, trzeba trochę cofnąć kluczyk i wszytko się włączy, po przeczytaniu tematu już wiem co to, KOSTKA STACYJKI :). Mam tylko jedno pytanie czy te kostki są różne i czy są może też jakieś różne firmy, bo muszę ją wymienić ale nie wiem co kupić. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Hmm no więc w moim B5 podobno jest jeden rodzaj kostki przynajmniej według gościa który pracuje w sklepie

motoryzacyjnym . Ale po dokładniejszym wniknięciu okazało się że właściwą kostkę dostałem dopiero po zdemontowaniu

starej . A jeśli chodzi o firmę produkującą to może niech wypowiedzą się fachowcy bo troche tego jest od firmy krzak po

porządne markowe .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taką kostke musicie kupić :D

 

Kostka stacyjki B5.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności