Skocz do zawartości
Gość Kamilos1

[ hamulce] problem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamilos1

witam

dzis wymienialem tarcze i klocki z tylu i przodu mojego paska i mam w zwiazku z tym pytanie dlaczego mam bardzo gleboki pedal ham. uklad zostal odpowietrzony a mimo to slabo hamuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze poprostu musza sie dotrzec ;>

 

sprawdz czy nie ubywa ci plyn, byc moze przy wymianie cos sie uszkodzilo <uszczelka, wezyk> i plyn wycieka, badz tez

 

 

ps

jestem tylko kobieta i moge sie mylic ;)

 

edit

 

 

klik1

klik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale hamował słabiej już przed wymianą, czy stało się tak dopiero po??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Ja wymieniłem klocki i tarcze z przodu, to przez pare kilometrów musiałem mocniej wciskać pedał hamulca, myśle, że musiały te tarcze i klocki do siebie ułożyć, dotrzeć, jak zwał tak zwał, czyli tak jak napisała Saseta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i dlaczego odpowietrzałeś, hamulce przy wymianie klocków i tarcz tego nie trzeba robić

może zaczepiłeś hydraulike i coś skopałeś przy okazji?

a tłoczki z tyłu wkecałeś czy wciskałeś (wciskając można skopać regulator luzu od ręcznego)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamilos1

sasetko sprawdzalem plynu nie ubywa, dzieki za troske

two_pac, przed wymiana hamowaly lepiej,

edde, odpowietrzalem poniewaz zdejmowalem tylne zaciski i czyscilem tloczyska, potem je wkrecalem i odpowietrzylem tylne sekcje, oczywiscie po zdjeciu zaciskow pabezpieczylem koncowke przewodow aby nie wyciekal ani nie cofal sie plyn, duzo odpowietrzania nie bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje rzucić okiem na ruch tłoczka w tylnym zacisku gdy inna osoba naciśnie na pedał hamulca, klocki od tarczy powinny zachować minimalny luzik, tak coś na0,5-1mm, docisnąć się tłoczkiem do tarczy równomiernie z obu stron (rzecz jasna zacisk musi luźno pływac na prowadnikach, jeśli tak nie jest to też może być przyczyną złego stanu) i po odpuszczeniu pedału klocki wracają na minimalny luz a tłoczek przy nich, jeśli jest inaczej masz przyczynę , jeśli nie proponuje raz jeszcze odpowietrzyć cały układ, mimo że wygląda na ok, porządnie i długo, kilkadziesiąt ml płynu ham biedy nie czyni a może pomoże ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności