Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest wyznacznik co do stanu technicznego jeśli o to ci chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

emblematy z tylnej klapy nie mówią ze auto było bite bądz nie. Mozna kupic bez emblematów i wiele niemców tak robi (nie wiem czemu :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, chodzi mi o stan techniczny. Czyli to jest normalne zjawisko ze wychodza takie paski z salonu bez emblematow tak?

 

ok i wszystko jasne, ale i tak bede bardziej czujny przy ogladaniu takiego paska. Dzieki wielkie

 

//edytuj posty. dzięki. artmin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cezzar997

A ja chciałęm jeszcze zapytać, kupować tego paska z 160 tys przebiegu,czy dokładać do nowej octavii ? Koledzy proszę o radę,bo średnio się na tym znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli to jest normalne zjawisko ze wychodza takie paski z salonu bez emblematow tak?

Jak najbardziej normalne, w Niemczech większość aut nie ma tych napisów na tylnej klapie. Jak weźmiesz do ręki cennik z polskiego salonu, jedną z opcji jest: "brak oznaczenia modelu i silnika" - możesz to sobie zażyczyć i to jest właśnie to.

Ja też nie mam tego oznaczenia i jest to moim zdaniem praktyczniejsze - jak myjesz samochód jest łatwiej - mniej brudu w zakamarkach i gładna powierzchnia. Ale zależy też kto co lubi :).

 

A ja chciałęm jeszcze zapytać, kupować tego paska z 160 tys przebiegu,czy dokładać do nowej octavii ? Koledzy proszę o radę,bo średnio się na tym znam.

Za 60 tys. pln nie kupisz nawet podstawowej octavii tdi, musisz dołożyć min. 20tys. Ja nie kupiłbym passata z tak dużym przebiegiem. Za ok. 60 tys pln znajdziesz octavię roczną, max 2 letnią z pełnym wyposażeniem i niewielkim przebiegiem - do 50 tys km. Jakość wykonania niewiele odbiega od VW, deska nawet mniej skrzypi :), może jest trochę mniejsza ale naprawdę niewiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie mam dzwonic koledzy jesli chcialbym sprawdzic ostatni stan licznika w serwisowanym pasku w niemczech? Czy moge zadzwonic do polskiego serwisu z podanym numerem vin, czy tylko do niemieckich? I jescze jedno pytanko, autko musze wyrejestrowac za nim sprowadze je do PL? Sorki ale pierwszy raz bede autko sprowadzac i dlatego pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie mam dzwonic koledzy jesli chcialbym sprawdzic ostatni stan licznika w serwisowanym pasku w niemczech? Czy moge zadzwonic do polskiego serwisu z podanym numerem vin, czy tylko do niemieckich?

Po podaniu numeru VIN takiej informacji może udzelić każde ASO VW w Europie. Inna sprawa czy będą chcieli, zwykle trzeba jechać osobiście, welegitymować się i uiścić skromną opłatę :). Jeżeli pofatygujesz się dostaniesz wydruk wszystkich wjazdów na serwis, co kiedy było robione i dlaczego, nawet wymianę żarówek rejestrują :). Wbrew pozorom sam przebieg nie ma tak wielkiego znaczenia jak np. jego historia - może auto miało wymieniany silnik, skrzynię itp - wszystkiego się dowiesz oczywiście o ile było robione to w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz

cezaar, jesli rozwazasz kupno uzywki pomysl nad imporemt ze stanow,

za 50tys mozes miec 200konna tubbobenzyne, z 2006,

za nowego z takim wyposazeniem w Polskim salonie zostawil bys 120kzl...

ale to tylko gdy nie przeszkadza ci automat...

zaoszczedzone 8tys na zakupie w ciagu uzytkowania doplacisz do benzyny,

ale bedziesz mial auto z przebiegiem 50 a nie 150k km no i wiekszy fun z jazdy,

nie wspominajac juz o tym, ze 50tys jazdy po drogach w usa ma sie nijak do 50tys po polskich drogach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezaar, jesli rozwazasz kupno uzywki pomysl nad imporemt ze stanow,

za 50tys mozes miec 200konna tubbobenzyne, z 2006,

Pod warunkiem, że odpowiada Ci wyposażenie z tamtego rynku - dziwna skóra z materiałowymi boczkami foteli, plastikowa kierownica, brak zamykanego schowka przy biegach, manualna klima, automat itp. Mi auta z rynku USA średnio się podobają, do tego trzeba kombinować ze światłami - wolałbym dołożyć te 10 - 15 tys. i być z samochodu zadowolony.

Z tymi przebiegami też jest różnie. Znajomy ostatnio kupił sportline'a 2,0 tdi z 2006 roku z przebiegiem 73 tys km za 67 tys pln. Moim zdaniem bardzo dobra cena, tylko kolor jakiś taki błękitny :). Trzeba trochę poszukać, większość diesel'i jakie przyjeżdżają z zagranicy ma przebieg grubo powyżej 100 000km, ale czasami zdarzają się wyjątki - warto więc poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz
Pod warunkiem, że odpowiada Ci wyposażenie z tamtego rynku - dziwna skóra z materiałowymi boczkami foteli, plastikowa kierownica, brak zamykanego schowka przy biegach, manualna klima, automat itp. Mi auta z rynku USA średnio się podobają, do tego trzeba kombinować ze światłami - wolałbym dołożyć te 10 - 15 tys. i być z samochodu zadowolony.

 

 

niom, ta skora to powiem szczerze jedyna rzecz jak ami nie pasuje w wersji amerykanskiej...

PS schowkow moze jakichs nie ma, jest za to np pelnowymiarowe aluminiowe kolo zapasowe, w Polsce chyba trzedo doplacac? szyberdach... cos za cos...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Matsil - czy masz coś przeciwko kolorkowi mojego sportline ? Jesli tak to podaj proszę adres gdzie stoi Twój pasztet to obejrze go sobie "z bliska" :-)

 

sl

Nie, no o gustach przecież się nie dyskutuje. Bardzo ładny kolorek :D.

Swego czasu też chciałem coś jasnego a najlepiej srebrny, bo bardzo praktyczny, tego mojego czarnego "paszteta" trzeba po myciu przez godzinę wycierać :mad: żeby jakoś wyglądał bez zacieków.

Zwykle parkuję w Wołominie :582:.

 

A dlaczego w USA montuja monualna klime? Juz od jakiegos czasu tez to mnie zastanawia.

Może te amerykańskie grubasy nie przykładają do tego dużej wagi. Ma być benzyna, skóra, automat i klima, reszta się nie liczy :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad zakupem Passata kombi. Tym bardziej że VW w ciągu ok. 1-2 mies. powinien wprowadzić albo nowe promocje albo zmienić cennik w związku z kursem Euro. Toyota, Mercedes, Audi juz to zrobiły, najwyższy czas na VW.

Ale do rzeczy i moich pytań. Mam zamiar wziąć wersję Highline 1.8TSI kombi. O silnik nie pytam bo dużo się naczytałem i raczej jestem zdecydowany. Mam natomiast następujące pytania:

- czy w wersji Highline jest w std. lub jako opcja składane na płasko oparcie przedniego fotela pasażera (nigdzie nie widzę w specyfikacji dla tej wersji)

- czy std. kierownica skórzana w wersji Highline ma sterowanie radiem, komputerem itp. czy trzeba dobrać kierownicę multifunkcjną I

- czy ma ktoś rzeczywiste zdjęcia "drewna" topolowego, bo znalazłem tylko takie na stronie VW, ale wiadomo że to są podrasowane zdjęcia

Bedę wdzięczny za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O silnik nie pytam bo dużo się naczytałem i raczej jestem zdecydowany.

Lepiej idź na jazdę próbną, od samego czytania zadowolonym się nie staje.

 

- czy w wersji Highline jest w std. lub jako opcja składane na płasko oparcie przedniego fotela pasażera (nigdzie nie widzę w specyfikacji dla tej wersji)

Takiej opcji raczej nie ma.

 

- czy std. kierownica skórzana w wersji Highline ma sterowanie radiem, komputerem itp. czy trzeba dobrać kierownicę multifunkcjną I

W standardzie w highline jest skórzana kierownica, za multifunkcję trzeba dopłacać.

 

- czy ma ktoś rzeczywiste zdjęcia "drewna" topolowego, bo znalazłem tylko takie na stronie VW, ale wiadomo że to są podrasowane zdjęcia

Bedę wdzięczny za podpowiedzi.

Jak dla mnie drewno w passacie średnio wygląda, choć są osoby którym się to podoba. Ja bym polecał raczej wykończenie aluminiowe, mam coś takiego i wygląda świetnie. Przynajmniej to aluminium zdaje się być prawdziwym - przy dotknięciu jest zimne jak metal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Z jazdą próbną jest taki problem że dealerzy VW mają z góry wyznaczone przez KT (Kulczyk Tradex) jakie samochody mogą zamawiać jako testowe i nie ma wśród nich silnika 1.8TSI. Zauważcie że większość testówek to 2.0TDI 170KM DSG.

Opcja składanego oparcia jest możliwa do zamówienia np. w wersji Trendline, ale nigdzie nie doczytałem jej w wersji Highline, stąd było moje pytanie. Przypusczam że nie jest dostępna ze wzgl. na mocne profilowanie siedziska i oparcia w tej wersji.

A co do aluminium, to mi z kolei ono się zdecydowanie nie podoba, m.in. z powodu podobnego "aluminium" zrezygnowałem z rozpatrywania S-Maxa jako alternatywy. Zresztą mam takie "aluminium" w obecnym samochodzie i chciałbym odmiany.

Zatem ponawiam prośbę o zdjęcie deski z drewnem topolowym jeśli ktoś posiada takowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[i]jazdą próbną jest taki problem że dealerzy VW mają z góry wyznaczone przez KT (Kulczyk Tradex) jakie samochody mogą zamawiać jako testowe i nie ma wśród nich silnika 1.8TSI. Zauważcie że większość testówek to 2.0TDI 170KM DSG.[/i]

 

Przejrzyj strony z ofertami sprzedaży passatów np. mobile.de. Tam zobaczysz to wykończenie. Jak dla mnie sromotna porażka, chociaż z pewnością narażam się na krytykę miłosników babcinych kredensów na kołach. Silnik możesz brać w ciemno, myślę że bedziesz zadowolony( jeśli jesteś bardzo wybredny to nie mniej do mnie pretensji) Faktycznie to dziwne że nadal nie mają testówek z tym motorem tylko same traktory. Może warto podzwonić po dealerach i coś się znajdzie jeśli nie VW to może AUDI lub Seat czy Skoda w sumie wrażenia dotyczące silnika będą podobne. Co do składania oparć jeśli nie ma tego w ofercie to nie będzie możliwości. Sam nie skorzystałem w comfortline jest taka możliwość ale po czasie myślę że jest to przydatne rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Khs

Co do drewna to dla mnie ono jest fajne, swoją drogą mam inne niz na tej fotce wyżej... spotkałem sie jeszcze ztakim jakims jasnym jak w mercedesach CLS. Co do tego ze ludzie wolą traktor pod maska dziwie sie im... jezdzilem 2.0 TDI 170 km i dla mnie 1.8 TSI bije je na głowe i silnik dla mnie też na dłuzszą mete oszczędniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz

co jest w tym 1,8tsi takiego fajnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Khs

Bardzo niskie spalanie, szeroki zakres momentu obrtowego duzo jak na benzyne nm, dynamika itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz

jak nie zrozumie ;P

rodzicow na 2,0 tfsi namowilem,

fanboyem diesla nie jestem ;)

ciekawi mnie tylko co znaczy ,,niskie spalanie''

 

edit: znalazlem topic o 1,8tsi i podawane jest tam spalanie ok 6 przy 90 i 7 przy 120 km/h (wg wskazan komputera)

ostatnio bawilem sie passatem 2,0 i przy 90 na tempomacie spalanie wg komputera to 6,2 a przy 120 7,5l...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co mu tłumaczysz.

I nie rozumiem co jest fajnego w dieslu,może mnie ktoś uświadomić?

To samo co w TSI tylko trochę głośniej i przy mniejszym spalaniu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności