Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

No i niestety po zdekodowaniu VINu okazało się, że kod silnika to AXZ i nie ma możliwości zamontowania do tego silnika gazu. Jednostka napędowa to 3.2 VR6 FSI. Info podaję ku przestrodze.

Dzwoniłem do kilkunastu gazowników i niestety każdy mi odmówił łącznie z energy gas polska(zresztą oni rzucili koszt gazowania takiej jednostki ok. 7-10 tyś zł O.o) z siedzibą na Ostrobramskiej w WaWie.

Zatem szukam nadal, nie wiem czy nie będę się skłaniał również ku jednostce 2 litrowej z serii TFSI, bo to się lepiej ponoć gazuje...

Powiem tak, od tygodnia całe dnie siedziałem na tym temacie i przeczytałem wszystkie strony i szczerze to uważam, że ten temat wprowadza tak niesamowity chaos, że wyciągnięcie z niego sensownych informacji jest bardzo bardzo trudne. Chyba nikt nie przewidział, że on się tak rozwinie.

Uważam, że powinien być on przede wszystkim podzielony na wersję z silnikami diesla(przeważają posty o tej tematyce zdecydowanie) i wersję z silnikami benzynowymi. Dodatkowo ilość OT z którą się tutaj spotkałem przerosła moje oczekiwania, włącznie z postami z pytaniami o konkretne ogłoszenia, gdzie jest do tego odpowiedni dział + dyskusje nie wnoszące nic do tematu trwające kilka ładnych stron :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popytaj innych gazowników, szczególnie takich którzy montują Stag'a (akurat EGP to jedni z najgorszych gazowników, mają tylko bardzo dobry marketing). Nie robią aut spoza listy - nawet jeśli technicznie niczym się nie różnią...

Tutaj masz przykład: http://lpg-forum.pl/post772017.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrz, szukałem w galerii Passata i w szukajcie na lpg forum mi nie pokazało. Zwracam honor.

Dziękuję za link i nadzieję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam ccza i też było różnie z info dotycząca montażu gazu u mnie ponieważ mam podniesioną moc... w końcu wylądowałem w siedzibie agc w Radomiu i się dało i działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Powoli przychodzi pora wymienić auto na coś nowszego, rozglądam się za Passatem B7 TDI 140km, rocznik 2012-2014 z niskim przebiegiem , najlepiej Salon Polska, skrzynia biegów tylko manualna. Jakie oznaczenia silników występują w tych samochodach i jaki silnik jest najlepszy.

Na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie takiego samochodu?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, tomekk1980 napisał:

Na co zwrócić szczególna uwagę przy zakupie takiego samochodu?

Chodzi o stan mechaniczny czy wyposażenie? Jak o mechaniczny to nie żałuj na wizytę kontrolną w ASO. Jak o wyposażenie to nie wiem czego oczekujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow fachowcow. W najblizszym czasie dolacze do zacnej rodziny VW. Wacham sie pomiedzy dwoma konkretnymi egzemplarzami. Jeden z silnikiem 2.0, diesel, 170 KM z 2012 roku, drugi 2.0 diesel, 177 KM z 2013 roku. Oba oczywiscie z DSG. Moje pytanie, jak bardzo te silniki sie od siebie roznia, ktory polecacie. (Sama roznica w mocy nie ma wiekszego znaczenia, no i tak bede podkrecal). 

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam / przyszly czlonek rodziny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.10.2017 o 21:37, artmin napisał:

Chodzi o stan mechaniczny czy wyposażenie? Jak o mechaniczny to nie żałuj na wizytę kontrolną w ASO. Jak o wyposażenie to nie wiem czego oczekujesz.

Chodzi o stan mechaniczny ( jakie zawieszenie ma B7 z przodu, bo z tego co się orientuję to już chyba nie ma wahaczy jak w B5 fl )

Co do wyposażenia to będę szukał takiego żeby mi odpowiadało. Nastawiam się raczej na samochód z polskiego salonu, pierwszy właściciel z w miarę małym przebiegiem. Rozważam zakup z salonu jak by się coś fajnego trafiło w przystępnej cenie lub prywatnie od właściciela.

Warto zakupić jakiś dobry czujnik lakieru do sprawdzenia samochodu przed zakupem? wiadomo taki lepszy czujnik troszkę kosztuje czy lepiej odwiedzić ASO i zlecić im sprawdzenie samochodu mechanicznie i pomiar dokładny lakieru.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze lepiej jest jechać do ASO i dać do sprawdzenia. Lista obejmuje kilkadziesiąt pozycji (w tym też badanie lakieru). A jeśli zakup z salonu to będziesz miał to na piśmie.

I tak, zawieszenie jest inne niż w 3BG, jest takie same jak w B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego losu#7, a może tak porozglądaj się za benzyną? Jak nie klepiesz duużo kilometrów rocznie i masz krótkie przeloty to odradzam Ci diesla. No chyba, że znajdziesz egzemplarz z małym przebiegiem co jest prawie nieosiągalne. Spalanie będzie na podobnym poziomie, pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2017 o 17:44, HunterPL napisał:

Zatem szukam nadal, nie wiem czy nie będę się skłaniał również ku jednostce 2 litrowej z serii TFSI, bo to się lepiej ponoć gazuje...

Potwierdzam , mialem taki silnik w swoim Passacie i przejechalem na Stagu 400dpi ponad 60kkm bez problemu.  Poczytaj o Stag 500 ma być dostępna pod koniec roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.10.2017 o 18:43, Endrju napisał:

Potwierdzam , mialem taki silnik w swoim Passacie i przejechalem na Stagu 400dpi ponad 60kkm bez problemu.  Poczytaj o Stag 500 ma być dostępna pod koniec roku.

Hej możesz napisać jakie zużycia paliwa do gazu miałeś? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok 7 -8l lpg  i 2-3l pb  wszystko zależało od tego jak i gdzie się jeździło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Endrju napisał:

Ok 7 -8l lpg  i 2-3l pb  wszystko zależało od tego jak i gdzie się jeździło. 

No to przy moich jazdach z PB podobnie gazu trochę więcej 10-11, dzięki za info 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Witam  potrzebuje informacji czy silnik w cc 2013r. 2.0 tsi 210ps  bierze olej ,czy ma już inne tłoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, krzy napisał:

  bierze olej ,czy ma już inne tłoki.

Bierze w dalszym ciągu z tym, że mniej. Na trzy służbowe samochody z tymi silnikami wszystkie z roku 2014 olej przepalają. Serwis twierdzi, że to norma i odmawia reklamacji z tym związanych. Mówię tu o skodzie superb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile przepalają ? na 1000km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, krzy napisał:

a ile przepalają ? na 1000km.

Tyle ile mu pozwolisz, Bena plus turbo plus butowanie znika olej, jeździj 100 nie ubywa go wcale... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, krzy napisał:

a ile przepalają ? na 1000km.

Tak jak kolega wyżej napisał przy ostrej jeździe znacznie powyżej 3 tyś obr. te silniki przepalają ponad litr na 1000 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności