Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam taki silnik i na 15kkmi dole wam ok 0.7l oleju wiec dla mnie żaden problem a silniki naprawdę fajnie się zbiera. I w stosunku do mocy nie dużo pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez polecam ten silnik.

Nie jest pozbawiony drobnych "wad" ale nie są one jakos bardzo uciążliwe.

Co do spalania to znam auta o większej pojemności, większej mocy i MNIEJSZYM spalaniu.

 

Widzę, że jesteś z Łodzi a więc podobnie do Wrocławia- spalanie około 13 bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rzeczowe odpowiedzi, jest jeszcze taka kwestia, że samochód ma wymienione drzwi(podobno mala kolizja), czy to może mieć jakieś konsekwencję np. związane z poduszką powietrzną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma wymienione drzwi w ASO a nie ma wzmianki o poduszkach to odpowiedz jest prosta-

 

Jeśli poza ASO to zmierz czujnikiem lakieru słupki i wnęki drzwiowe a bedziesz znał "wielkość" szkody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez polecam ten silnik.

Nie jest pozbawiony drobnych "wad" ale nie są one jakos bardzo uciążliwe.

Co do spalania to znam auta o większej pojemności, większej mocy i MNIEJSZYM spalaniu.

 

Widzę, że jesteś z Łodzi a więc podobnie do Wrocławia- spalanie około 13 bedzie.

 

Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz, jest to silnik 2.0(1984 cm3) FSI o mocy 200 KM, a nie TSI. Nie widzę takiej jednostki w danych technicznych dla paska? Z kolei TFSI, to chyba tylko w AUDI montowano?

Edytowane przez swee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do któregoś roku była jedna nazwa chyba tfsi a potem tsi. Fsi to 150 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tfsi to chyba 2 lata tylko było a później już tsi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Passacie B6(2.0Tdi Cr) pod koniec produkcji zostały wyeliminowane problemy z hamulcem postojowym oraz blokadą kolumny kierowniczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Jestem nowy na forum i przymierzam się do zakupu Passacika w benzynowym silniku czytałem parenaście stron i są odpowiedzi na pytania o konkretnych jednostkach chciałby się dowiedzieć konkretnie na jakie silniki patrzeć ich wady, zalety znajde sam :)

 

Interesuje mnie tylko benzyna przeznaczam na VW ok 30.000 zł najlepiej jak by to była silna jednostka minimum 140 km

z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 postów wstecz masz odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, chce kupić Passata b6- 2007 r. z silnikiem 2.0 200KM benzyna. Podobno występuje w nich wada polegająca na braniu dużej ilości oleju. Chciałbym się dowiedzieć jak bardzo ten problem jest uciążliwy, czy wystarczy często dolewać olej czy są też inne konsekwencje? Czy jest to silnik wart polecenia?

 

Chodzi Ci o tą wypowiedz?

 

Jezeli tak to nie jest to odpowiedz na moje pytanie, przypomne moje pytanie brzmialo jaki silnik wybrac najlepiej jego wady itp a Ty przekierowales mnie do silnika 2.0 200 km i to wszystko? czyli mam rozumiec ze kazdy inny np 1.8 jest lipa i nie kupowac tak?

Edytowane przez 2nec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli mam rozumiec ze kazdy inny np 1.8 jest lipa i nie kupowac tak?

 

Pozostaje ci jeszcze 2.0 FSI 150KM, montowany do 2007r, chyba najbardziej niezawodny ze wszystkich PB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1.8 TSI, przebieg 55k km, pierwszym właścicielem jestem. Auto w sedanie.

Rozumiem, że pytanie dotyczy tylko motoru, wszelkie inne bolączki b6 znasz (rdza itp. itd)

co do jednostki, szeroko jej problemy są opisane na forum octavii, tutaj mniej. Przewertuj sobie u nich o tym silniku jak chcesz dokładnych info.

z grubsza to wygląda tak, potrafią wciągać olej nawet do 1l/1000km, tak samo wygląda sytuacja z 1.4 tsi.. z 2.0 TSI nie miałem do czynienia. czy wszystkie.. mój (po dłubnięciu)na chwilę obecną 1l/12000, znajomego przebieg 150000 km podobnie ale znam przypadek w którym na 1000km znika 700ml oleju.

do tego problemy z napinaczem łańcucha, łańcuchem (po 06.2010 nastąpiły jego kolejne udoskonalenia/poprawki), pompa wody potrafi cieknąć, kontrolować stan popychacza pompy paliwa, ma tendencje do poszarpywania na luzie (u mnie sprawę załatwiło paliwo 98 PB), nagar.

Z grubsza tyle..

a ode mnie, jak bym miał brać używkę benzynową jakąkolwiek z grupy VW to bym się nad tym zastanowił x2.

 

Sa też plusy, osiągi i dosyć niskie spalanie :) zależy oczywiście jak ma się ciężką nogę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bastek-83 Dzieki za dosyć wyczerpującą odpowiedz poniekąd o taką mi chodziło. Nie mam jakiegoś parcia konkretnie na Paska B6 poprostu jest ich pare sztuk w ofertach. Oglądałem właśnie na YT opinie tylko dosyć stare one są dlatego zarejestrowałem sie na tym forum. Obecnie jeżdzę Golfem czwartym w Dieslu 1.9 101km chip na 134km i jakoś tak mi najbliżej do grupy Volkswagena myślę albo miałem nadzieje że do kwoty 30k znajdzie się już coś interesującego z dobrym wyposażeniem jednak jest to troszke cięższe niż przypuszczałem. Widze Bastek że jestes z Łodzi ja również może jak znalazł bym coś ciekawego dał byś namiar na siebie pomogł byś w wolnej chwili w wyborze przy założeniu że wygra Passat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jestem w stanie ci pomóc, nie sprawdze napinacza, łańcucha i ile wciąga oleju i jaki był zalewany.. na pewo jak znajdzesz jakis motor TSI i będzie miał wbite w książce serwis longlife, czyli taki w którym wymienia się olej wg wskazań komputera lecz nie więcej niż 30k km i 2 lata to omijaj szerokim łukiem takie auto.

jak znajdziesz auto godne uwagi z grupy VW, podam ci namiar na speców w Łodzi, podjedziesz i sprawdzą ci auto..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu ma omijać te co maja serwisu co 30 tys według mnie bzdura totalna!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj na forum, użyj google lub zapytaj zaprzyjaźnionego mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś powiedzieć o silniku benzynowym 1.4 TSI (122 konie) montowanym w 2009 ?? to prawda, że one są awaryjne i często łańcuch się sypie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukasz, wg mojej wiedzy najgorszy i najbardziej awaryjny sort Tsi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi tylko o sam silnik ?? naprawy pewnie kosztowne :/ oprócz łańcucha co jeszcze się tam psuje ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności