Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Może najpierw napisz jakim budrzetem będziesz dysponował. Polecam Ci silniki z zasilaniem CR. Cichsza praca oraz mniej awaryjny. Szukaj modeli od 2008r produkcji. Tam one występują.
Budżetem 5 tys funa bo mieszkam w UK, jakie kody silnika szukac ? To będzie projekt na dłuższa mete który zostanie długo w rodzinie, będę chciał się pobawić silnikiem tuning itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To za te pieniądze kupisz silnik PD z 2007r. Szukaj silników z mocą 170KM. Może uda Ci się znaleźć model z silnikiem CR i kodzie CBBB on też ma 170KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Uk Passat nie jest tak chorobliwie przewartościowany dlatego pomimo iż dokładnie nie zagłębiłem cen w Uk sadze ze za 5 funta kupi się silnik CR.

Szukaj oznaczeń

CBBB -170bhp

CBAB -140bhp

Jeśli z jakichś powodów nie udało się kupić CR to inne kody silnika to

BMR -170

BMP/BKP -140

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jestem nowy na forum i bardzo proszę o szybką poradę

 

nigdy nie miałem vw, więc nie mam porównania

 

ostatnio miałem lancia delta IIi 2.0 multujet 165KM z DPF - 1,5 roku miałem i zero problemów było z dpf,

auto przejechane miało 230000

 

lecz teraz właśnie wpadł mi w oko passat b7, przeglądając oferty ten wpadł mi w oko, cena to nie całe 40 tys, pewnie napiszecie że podejrzana, ale przeglądałem np. mobilde.de kilkanaście dni temu i trafiłem tam na vw b7 za około 9 tys euro, więc cena jest trochę podejrzana ale możliwa

 

http://allegro.pl/vw-passat-2-0-tdi-170-km-bluemotion-navi-wentyle-i6417240044.html

co powiecie o tym vw ? ma ktoś taki ? jak się sprawuje? to prawda że przy 200 tys km koło dwumasowe koniecznie do wymiany? jak z tym dpf? często są z nim problemy? będę jeździł pół na pół przeważnie, trochę miasta trochę w trasy, trasy przeważnie koło 150 km,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia co kupisz. W przypadku VW musisz założyć roczne średnio-roczne koszty serwisu (w przeciągu kilku lat użytkowania) na poziomie ok. od 2.5 do 4.0 tys. zł (naprawa + części) + koszty części elementów zużytych eksploatacyjnie (opony, klocki, itp.). Piszę średnio roczne, bo jak słabo trafisz, to możesz mieć wydatek w jednym roku nawet 6-8 tys, a w kolejnym 300 zł. Jeśli dla ciebie to poziom akceptowalny to kupuj VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma znaczenia co kupisz. W przypadku VW musisz założyć roczne średnio-roczne koszty serwisu (w przeciągu kilku lat użytkowania) na poziomie ok. od 2.5 do 4.0 tys. zł (naprawa + części) + koszty części elementów zużytych eksploatacyjnie (opony, klocki, itp.). Piszę średnio roczne, bo jak słabo trafisz, to możesz mieć wydatek w jednym roku nawet 6-8 tys, a w kolejnym 300 zł. Jeśli dla ciebie to poziom akceptowalny to kupuj VW.

 

Kolega trochę przegina, może VAG miał spore problemy z silnikami 2.0 TDI oraz późniejszymi 1.9 TDI, ale nie wróżmy złowrogo. Wracając, do tematu silniki 2.0 CR są już mniej awaryjne, dość oszczędne a zarazem ekonomiczne. W przypadku tego auta, sprawdził bym historię 170k jest trochę podejrzane, zazwyczaj reguła jest taka: auto całe/ nie bite - licznik skręcony, natomiast jeżeli licznik oryginalny to zazwyczaj auto po wypadku. Wg mnie auto musiało mieć coś robione, dolicz sobie w tej cenie jest akcyza 18% oraz marża handlarza, a cena to tylko 40k.

Co do wersji, trochę uboga. Jeżeli masz blisko to jedź z czujnikiem, jak daleko to sprawdź VIN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

jestem nowy na forum i bardzo proszę o szybką poradę

 

nigdy nie miałem vw, więc nie mam porównania

 

ostatnio miałem lancia delta IIi 2.0 multujet 165KM z DPF - 1,5 roku miałem i zero problemów było z dpf,

auto przejechane miało 230000

 

lecz teraz właśnie wpadł mi w oko passat b7, przeglądając oferty ten wpadł mi w oko, cena to nie całe 40 tys, pewnie napiszecie że podejrzana, ale przeglądałem np. mobilde.de kilkanaście dni temu i trafiłem tam na vw b7 za około 9 tys euro, więc cena jest trochę podejrzana ale możliwa

 

http://allegro.pl/vw-passat-2-0-tdi-170-km-bluemotion-navi-wentyle-i6417240044.html

co powiecie o tym vw ? ma ktoś taki ? jak się sprawuje? to prawda że przy 200 tys km koło dwumasowe koniecznie do wymiany? jak z tym dpf? często są z nim problemy? będę jeździł pół na pół przeważnie, trochę miasta trochę w trasy, trasy przeważnie koło 150 km,

 

Za te pieniądze to szukaj b6. B7 w tej cenie = wielka kupa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoje VW dałem 36 rok 2010 z ładnym wypasem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że znajdziesz za te pieniądze fajną B7,ale na pewno nie z takim przebiegiem. Minimum 100 tysięcy km. trzeba dołożyc do tych 170 km,lub jak kolega wspomniał rozbitek . Z dwojga złego bez zastanowienia wolał bym 300 tys. Sam mam z 2011 roku z przebiegiem 350 tys. i gania bez najmniejszych problemów. Znajomy ma z firmy B6 z 2008 roku 2,0 170 km na PD jeszcze i na DSG z przebiegiem 580 tys. Jest zadowolony,bo był do samego końca serwisowany u Niemca. Ma go 2 lata robi ok.30 tys.rocznie i jest zadowolony. I na pewno bym brał 2,0L ,a nie pełnego wad fabrycznych 1,9 BLSa . To to jest dopiero kupa złomu i wydatków dla właściciela .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Od niedawna jestem na waszym forum ale do rzeczy. Chodzi mi po głowie VW Passat CC z początku produkcji i mam kilka pytań do was.

Chciałbym się dowiedzieć:

- jakie zakresy cenowe mam brać pod uwagę oraz jak spisują się silniki Dieslowskie w połączeniu z DSG.

- jak spisuje się adaptacyjne zawieszenie w tym modelu,

- czy auto ma jakieś typowe bolączki ?

Co do silników to myślę o 170 KM Dieslu, rozumiem że siniki z czterocyfrowym kodem po 08' roku są już pozbawione wad wcześniejszych jednostek ? Jakie macie ogólne opinie o tym aucie ?

Za odpowiedzi dziękuje bardzo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W CC są tylko silniki CR czyli z czterema literami w kodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy passat 2008 2.0 140 koni ma też jeszcze lub miał problemy z wtryskami jak te wczesne wersję? I czy 1.9 tdi 115 czy 2.0 140 rok 2008? nie mogę znaleźć 170 koni niestety. Wcześniej miałem 131konny b5fl i był ok ale 115 to chyba w nowej budzie będzie za słaby , czy się myle?

Jaki kabel najleprzy do sprawdzenia autka? bo stary Vag chyba już nie da rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał paska z początku 2008r. nówka z salonu, jeszcze na PD i w ciągu 3 lat dwa razy laweta i wszystkie pompki poszły na wymianę w ASO. Może miał pecha.. szukaj raczej z silnikiem CR. Jeśli chodzi o kabelek to VCDS w zupełności wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wcześniej miałem 131konny b5fl i był ok ale 115 to chyba w nowej budzie będzie za słaby , czy się myle?

 

Jak kupowałem to najpierw wsiadłem do 2.0, następny był 1.9 i i pierwsze co pomyślałem to chyba ktoś tu turbo wyjął... Przejedź się, wypróbuj ale różnica jest spora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie ma co próbować bo wiem,że to 115 będzie za słabe.

A jak to wygląda z bluemotion bać się tego czy nie?

Czy są jakieś problemy ze skrzynią 6 biegową? W B5FL raczej 5biegowa była lepsza.

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś problemy ze skrzynią 6 biegową? W B5FL raczej 5biegowa była lepsza.

Lubi padać łożysko na wałku głównym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie techniczne - jako że robię rocznie około 12 tys diesel odpada,rozglądam się za 2.0 Fsi Passatem, rocznik 2006-07.

Starczy 25 Tyś?Bo jak patrze na naszych portalach to już się gubię :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma znaczenia co kupisz. W przypadku VW musisz założyć roczne średnio-roczne koszty serwisu (w przeciągu kilku lat użytkowania) na poziomie ok. od 2.5 do 4.0 tys. zł (naprawa + części) + koszty części elementów zużytych eksploatacyjnie (opony, klocki, itp.). Piszę średnio roczne, bo jak słabo trafisz, to możesz mieć wydatek w jednym roku nawet 6-8 tys, a w kolejnym 300 zł. Jeśli dla ciebie to poziom akceptowalny to kupuj VW.

 

Przepraszam ale kocopoły opowiadasz. Może kupujesz po prostu "auta z niemiec od Pana Mirka" to masz takie doświadczenia, bo trafiła Ci się była taksówka ze Szwajcarii albo jakiś inny syf z przebiegiem 700 tyś km. Użytkuje Passata b7, rocznik 2013, 2.0 CR 140KM. Auto ma w tej chwili 180 tys przejechane i jedyne co się popsuło to wytarł mi się chrom na klamce od drzwi kierowcy. W tym samym czasie w fordzie S-max (również z salonu) wymieniliśmy już pół zawieszenia nie mówiać o innych kwiatkach jak np. ciągle bijące tarcze nowe ori z aso. Po ostatnim przeglądzie gdzie wszystko było OK podejrzewam że moje b7 spokojnie dojeździ do 300.000 bez większych awarii. Następne moje auto tylko VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie opowiadam kocopołów, bo przebieg jest udokumentowany wydrukiem z ASO, który załatwiła mi znajoma osoba. Dokument jest tylko do użytku wewnętrznego, dlatego wygumowałem niektóre dane. Tutaj masz ostatnią stronę z siedmiu.przebieg.jpg

Tutaj masz ile kosztuje utrzymanie passata.

http://www.opelastrag.seonetshop.pl/koszty-naprawa-i-utrzymania-volkswagena-passata-b6-2-0tdi

Wszystko potwierdzone fakturami.

Ostatnio robiłem podsumowanie i w niecałe 4 lata (rok się jeszcze nie skończył) wydałem na naprawy ok. 12 tys. zł.

Z tego typowe naprawy desla to 6 tys.

Takie są fakty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki kupiłeś taki masz, jak dbasz tak masz.

A tu mój przebieg w te dwa miesiące wakacji 7775 km20160831_122910.jpg

I zero problemów, i niech ktoś mi powie złe słowo na temat 2.0 TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności