Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz, znam kogos kto sprzedałby Ci takiego passata ze Skora, navigacja rns510 Xenonem, Alu 17 i nawet DYNAUDIO za 18 tys zł ale musiałbyś ze 3 tys włożyć w to aby autko Cie cieszyło. Jego stan jest adekwatny do ceny. Nie ma nic zA darmo. No i to sedan jest.

 

Nie wiem co to za passat ale jak ktoś by chciał dołożyć takie wyposażenie co on ma to prawie tą kwotę by trzeba było wyłożyć ile wynosi jego wartość więc podejrzewam że auto naprawdę szału nie robi.

Kupując nawet pewne, bezwypadkowe i idealne auto to itak na dzień dobry trzeba ok 3k wyłożyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest jak ktos na sile chce byc oszukanym albo na sile nie chce wykorzystać dobrej oferty.

Co jest napisane powyżej??

18 plus 3 a nie

18 plus 7

Ale kto biednemu zabroni byc ograniczonym...:)

Pozdro z Toskanii:)

Basen, wino, opalanko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, moje pytanie jest nastepujace, na co patrzec przy ogladaniu Passata b6? Silnik raczej 2,0 TDI, chodzi o to, 8 lat w rodzinie byl passat b5 (1,9, tdi, wiadomka:D) teraz tata zadzwonil ze ma chec zmienic na B6, no to zeby nie wkopac sie na mine wszedlem po rade na to forum, jednak tutaj mozna znalesc milion tematow, a ja ze do pracy, to czasu na czytanie wszystkiego brak

Wiec, na co zwrocic, uwage, co obejrzec dokladnie ogladac paska b6?, inny silnik wiec domyslam sie ze inne bolaczki, jakie ewentualne koszty moga mnie czekac po kupnie 2,0 w slabej kondycji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam b6 to mina kosztow uzytkowania. Wiec raczej szukaj czegos innego. Jak koszty serwisowania nie sa problemem, kupuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W telegraficznym skrócie:

Wtryski powinny byc po akcji serwisowej w ASO i odpowiednie papiery na to wraz z odpowiednia naklejka w okolicach koła zapasowego.

RdZewiec lubiły b6 na drzwiach wszystkich 4 w okolicy dolnych listew. Ale tego soe nie ustrzezesz.

Napęd pompy oleju lubił sie wytrzeć dlatego zaraz po zakupie przy wymianie oleju należy odkręcić miskę i włożyć nowy "ołówek" zakupiony wcześniej w ASO za 12zl.

Podłączyć kompa odczytać błędy.

Zobaczyć czy bity był czy nie - w zależności od Twoich preferencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy kupnie Mojego Passerati :D zwracałem uwagę na :

* kultura pracy silnika [ dziwne dźwięki, to jak startuje ( są silniki które palą na dotyk np BMP i takie które " wkręcają się " na te 900 obotów np BKP ).

* dwumas ( czy nie woła o wymianę ).

* VCDS + skan elektryki z błędami.

* Stan wnętrza oraz lakieru

* Przebieg, chociaż bywają wyjątki od reguły, że 350 tys chodzi lepiej niż 200 tys przebiegu na silniku.

* W.g mnie samochód musi " wołać do Ciebie KUP MNIE " nie chodzi mi o to aby był wypicowany w środku

* Zachowanie sprzedającego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam w planie przesiąść się z mojego Golfa IV Variant na Passata B7. Czy mógłby mi ktoś pomóc z konkretnym ogłoszeniem? Czy warto? ewentualnie za ile? Itp., itd. Z góry dziękuję!!!

WVWZZZ3CZDE119734

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-b7-2-0tdi-140km-highline-f-vat-23-gwarancja-deale-plichta-ID6ylXEW.html#92efaa352d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Chyba nie ten wątek, ale nie pasuje mi połączenie RCD z anteną do nawigacji...

Chyba, że się mylę i to co na dachu sterczy to nie jest tylko do navi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadaj to samo pytanie w dziale PORADY W SPRAWIE ZAKUPU ..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie ten wątek, ale nie pasuje mi połączenie RCD z anteną do nawigacji...

Chyba, że się mylę i to co na dachu sterczy to nie jest tylko do navi...

 

Navi + GSM.

Zmierzch ery "batów" to chyba czasy B5 FL :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekin w B6 =navi i/lub telefon i/lub webasto. Jeśli nie ma żadnego z tych to znaczy że coś było kombinowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można sprawdzić przed zakupem czy skrzynia DSG jest w dobrym stanie i nic się z nią nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. To mój pierwszy post na forum. Planuje zakup b6. Rozważam silnik 1.9 BXE lub BKC, a jest tego w moich okolicach jak na lekarstwo. Zaczynam się zastanawiać nad 2.0 8v PD. Jednak tyle kiepskich opini mnie trochę odstrasza. I moje pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze 2.0 żeby nie dokładać drugie tyle do silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. To mój pierwszy post na forum. Planuje zakup b6. Rozważam silnik 1.9 BXE lub BKC, a jest tego w moich okolicach jak na lekarstwo. Zaczynam się zastanawiać nad 2.0 8v PD. Jednak tyle kiepskich opini mnie trochę odstrasza. I moje pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze 2.0 żeby nie dokładać drugie tyle do silnika.

 

Ja mialem 2.0 TDI BMP czyli 8v. akurat w tym silniku sa wtryski bosch-a wiec luzik. Ja poza zapobiegawcza regeneracja pompy oleju u forumowego kolegi Tomka i wymiana chlodniczy spalin(egr) nic z powazniejszych napraw nie robilem wiecej. Tylko same eksploatacyjne (olej, filtry, paliwo, klocki, ...), autkiem zrobilem ~100tys. i bylem bardzo zadowolony, z przebiegiem 275 poszlo do nowego wlasciciela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekator- jest to napisane w wielu miejscach tego forum.

Jesli każdy bedzie zadawał pytanie na ktore dawno juz wiele razy padła odpowiedz to zrobi soe mega bałagan i forum bedzie ważyć tony.

 

najlepiej kup silnik 1z 90 koni na pompie- ten podobno był niezawodny- idealnie sie nada do tej budy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, próbuję coś znaleźć na temat silnika CFG. nic na temat tego silnika nie mogę znaleźć w necie więc nie wiem jak z bezawaryjnością tej jednostki iwg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

przebrnąłem przez pierwsze 160 stron tematu i mam już mętlik w głowie bo nie wiele znalazłem na temat silników pb, stąd moja prośba do kogoś kto ogarnia temat silników benzynowych. Proszę o opisanie w krótkich żołnierskich słowach silniki benzynowe jakie były montowane w passatach b6/7, chodzi mi o to jakie silniki są godne polecenia na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakich awarii można się spodziewać podczas użytkowania, czym różnią się poszczególne jednostki i jakieś istotne informacje, taki krótki rzeczowy poradnik dla kupującego. Jeśli gdzieś był już taki temat i ja go nie znalazłem to usunę mój post i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stare diesle

Problemy z wtryskami i napędem pompy oleju.

Wtryski były wymieniane za darmo na akcjach serwisowych.

Napęd pompy oleju- kontrolujemy co druga wymianę oleju zrzucając miskę i sprawdzając stan "ołówka" którego jak trzeba to kupujemy w ASO za całe 12 (dwanaście złotych)

Nowsze silniki a sadzać po Twoim zapytaniu o b7 wnioskuje ze to Cie bardziej interesuje sa raczej bezawaryjne- drobna często występujaca usterka to gruszka podciśnienia za 600zl

Lub klapy w kolektorze ssącym. Koszt naprawy około 800zl.

 

To tyle nt diesli.

 

Benzyny:

Lubią brac olej- ta wada tez była eliminowana przez szereg akcji serwisowych. Dodatkowo lubiły trajkotać wariatory. Naprawa dość kosztowna a usterka nijaka po prostu halsowalo.

 

Na forum znajdziesz miłośników benzyny jak i diesla.

Wszystko zależy od tego ile kilometrów rocznie planujesz pokonywać.

Edytowane przez bullet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie benzyna, bo moje przebiegi są już dużo mniejsze jak były; ogólnie jestem zadowolony z mojego diesla, ale chciałem zmienić na b6 koniec produkcji lub początek produkcji b7 oczywiście benzynę na razie to wstępne rozeznanie, kupując b5 tez czytałem wiele złych opinii na temat tego modelu które się nie potwierdziły teraz chciałem się co nie co dowiedzieć o nowszym modelu.

Edytowane przez waldi1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności