Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz jakiekolwiek auto z przebiegiem 90tkm i jest to auto pewne to ja bym się nie pchał w cokolwiek innego sprowadzanego czy handlarskiego. Co innego jeśli Passat jest pewniak od znajomego lub masz potwierdzony przebieg VINem a nie książka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz ,że przez ludzi takich jak Ty którzy "boją się " takie niby "wielkiego "przebieg w DIESLU liczniki są kręcone to jest nic dla kogoś kto na prawdę używa diesle , kolega w dwa lata robi 120 tys po to się kupuje klekota by jeździł .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pasek wyjechał w niemcowni z salonu 10.08.2011r . Ja kupiłem go 07.08.2014 z przebiegiem 220tyś.km. Całą historię serwisową napraw , przeglądów sprawdziłem.W kraju przyszli mecenasi i po oględzinach stwierdzili że ma najechane około 80 do 120tyś.km max. jak pokazałem przebieg to się za głowę złapali.Auto jest naprawdę w dobrym stanie i nie widać zużycia pomimo tego przebiegu.Wiem jedno jak by go przyciągnął handlarz to przebieg był by zmieniony na bank.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jestem to nowy i zarejestrowałem się ponieważ jestem w trakcie zakupu nowego samochodu i jedną z opcji jest Passat.

Mam okazje kupić Passata B6 z 2010r 2,0TDI CR 140km w wersji Comfortline

Jest to auto z Polskiego salonu. polisingowe z przebiegiem 160tyś,serwisowane do końca

Na razie poza płynami,klockami,filtrami itp nie było w nim nic wymieniane.

Samochód jest "pewny" ponieważ w firmie jeździła nim osoba z mojej rodziny.

Cena to 36000

I moje pytania;

-czy do dobra cena?

-czy przy tym przebiegu powinno się już myśleć o poważniejszych remontach typu DPF,rozrząd itp?

 

Cena rzekłbym okazyjna ,

Z napraw to czeka cie profilaktyczna zmiana rozrządu - mija 5 lat .

Co do dpf to jeśli latał w trasie to nie masz się o co martwić . Znajomy ma 250000 km przebiegu i dfp wciąż funkcjonuje bez problemów.

Jedyny problem w tych samochodach to RUDA .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie odnosnie rozrzadu. Moj cc ma 5 latek i 60k km przejechane , wciaz na gwarancji do sierpnia, i teraz co wymieniac rozrzad czy przy tak malym przebiegu odpuscic sobie np. Do przyszlego roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla rozrządu masz wyraźnie napisane w książce dla konkretnego silnika "xxx km przebiegu" lub "xxx lat".... jak przekroczysz jedno lub drugie to zapomnij o gwarancji jak coś się stanie......

mój miał 30kkm i 5 lat jak wymieniałem (a według książki co 180kkm..)

Edytowane przez Rysieeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pytanie odnosnie rozrzadu. Moj cc ma 5 latek i 60k km przejechane , wciaz na gwarancji do sierpnia, i teraz co wymieniac rozrzad czy przy tak malym przebiegu odpuscic sobie np. Do przyszlego roku

 

Mija 5 lat więc wymiana obowiązkowa . Ja bym nie ryzykował i wymienił to nie są jakieś wielkie pieniądze w porównaniu do szkód do jakich dojdzie gdy strzeli .

 

taki przykład kolega w lato kupił bore 2000 któryś 1.9 tdi rok miał zrobić rozrząd bo wiadomo jak to w zapewnienia sprzedającego że rok prędzej robiony nie ma co wierzyć no i był początek \tygodnia wtorek / środa stoimy gadamy to co rząd jutro czy dzisiaj?? jego odp nie w weekend dochodzi do czwartku godzina 20 coś takiego weź linkę i podjedź tu i tu . pytam się co się stało jakie auto i gdzie ?? odp Bora ROZRZĄD PIER....

 

rozrachunek zwlekania 2 tyś części i remont głowicy robocizna nic bo sami złożyliśmy , bora złożona w jedno popołudnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym co niektórzy piszą utwierdzam się w przekonaniu ze nie będę miał najmniejszego problemu ze sprzedażą swojego samochodu gdy przyjdzie na niego pora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami znawcy. Coś się złe ten rok zaczyna na tym forum.

Dobrze ze handel kwitnie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sami znawcy. Coś się złe ten rok zaczyna na tym forum.

Dobrze ze handel kwitnie;)

 

To może pora zmienić forum panie kolego ;),

pa pa pa

Edytowane przez Zielas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niezłe dyrdymały niektórzy piszą.

 

Sami znawcy. Coś się złe ten rok zaczyna na tym forum.

a twoje wypowiedzi w tym temacie są bardzo pomocne.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo po tym co czytam nic bardziej treściwego nie przychodzi mi do głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 2.0 CR 140 km i zmieniłem rozrząd przy 135.000. Jak się okazało - mocno na wyrost - fakt, że ciężkawo chodziła jedna z rolek, miała lekki opór. Poza tym rozrząd był jak nowy. Ale do 210.000 bałbym się latać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam 2.0 CR 140 km i zmieniłem rozrząd przy 135.000. Jak się okazało - mocno na wyrost - fakt, że ciężkawo chodziła jedna z rolek, miała lekki opór. Poza tym rozrząd był jak nowy. Ale do 210.000 bałbym się latać.

 

w niemczech wymiane paska w CR 2.0tdi 140km sugeruje sie co 120tkm. u mnie 5 tkm przed wymiana wysypala sie pompa wody co wymusilo wymiane calosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

Passat jest jak pisałem na początku pewny po "znajomosci" z polskiego salonu i w pełnym serwisie więc chyba sie zdecyduje.

A napiszcie jeszcze ile kosztuje wymiana rozrzadu w ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A napiszcie jeszcze ile kosztuje wymiana rozrzadu w ASO?

 

Mi ASO świtoń-paczkowski Lubin zaśpiewał w listopadzie 1700zł dla silnika BMP (pasek,napinacz, rolka+pompa wody).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Zastanawiam się nad passatem b6 ze skrzynia DSG i silnikiem Common Raily . Na co zwracać uwagę ? Produkcja koniec 2008r. Przebieg około 125k . Potwierdzone książką i serwisowane do końca w ASO PL.

Edytowane przez trasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przywitam się bo to mój pierwszy post i od razu pytam z grubej rury:

 

- zamierzam jutro kupić Passata B6 2.0 TDI 143KM w 6 bieg. manualu 4x4, (prawdziwy przebieg ASO PL 102.000km) i chcę zapytać czy te auta są jakoś ponadprzeciętnie awaryjne jak piszą na różnych stronach czy przy niskich przebiegach standardowo się psują? Ten miał wymienione pompowtryski w ramach gwarancji na Boschowskie (podobno poprzednie się psuły szybko).

 

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przywitam się bo to mój pierwszy post i od razu pytam z grubej rury:

 

- zamierzam jutro kupić Passata B6 2.0 TDI 143KM w 6 bieg. manualu 4x4, (prawdziwy przebieg ASO PL 102.000km) i chcę zapytać czy te auta są jakoś ponadprzeciętnie awaryjne jak piszą na różnych stronach czy przy niskich przebiegach standardowo się psują? Ten miał wymienione pompowtryski w ramach gwarancji na Boschowskie (podobno poprzednie się psuły szybko).

 

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam!

To ktorego roku jest to auto ze mialo wymieniane wtryski???

2008???

Silnik 143 to byl chyba w b7

Cos mi sie pewne dane nie zgadzaja, wiec napisz prosze cos wcej o aucie, krory rok albo najlepiej oznaczenie silnika wtedy bedziemy wiedxiec o jakich bolaczkach mowimy

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Panowie. Zastanawiam się nad passatem b6 ze skrzynia DSG i silnikiem Common Raily . Na co zwracać uwagę ? Produkcja koniec 2008r. Przebieg około 125k . Potwierdzone książką i serwisowane do końca w ASO PL.

 

Sprawdzic czy co 60tkm robiono wymiane oleju w dsg

I sprawdzic czy nie rdzewiwje maska od wewnatrz na krawedziach, lampki tylnej rejestracji i drzwi w okolicach listew.

Poza tym grucha podcisnienia to jedyna usterka o jakiwj wiem w silniku common RAIL

Sprawdz tez czyo oby na pewno jest to CR bo czesto ludzie sprezedaja auta z tego roku jako CR mimo ze to nie sa CR.

cr chodzi cichutko i aksamitnie i ma 4 literki w oznacxzeniu silnika. Cbaa, cbab, cbbb. Powinien tez moec biale zegary chociaz byly chyba tez bardzo krotko Cr z niebieskim budzikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.6 TDI w technologii CR. Ile można z niego wykrzesac po chipie?

Edytowane przez aki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności