Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie

Przymierzam sie do kupnia Passata C6 z 2010 roku, 2.0TDI CR DSG Highline.

Tutaj link do samochodu

Zastanawiam sie na co w szczegolnosci trzeba zwrocic uwage w tym modelu. Samochod ma przejechane 18tys km, ale to akurat mnie nie odstrasza - te samochody moga zrobic duzo wiecej prawda? Czy istnieje mozliwosc podejrzenia bledow na wyswietlaczu na desce rozdzielczej?

Bede wdzieczny za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy odczytasz zaraz po podpueciu komputera i zrobieniu skanu. Na Fisie nie odczytasz błędów, chyba ze ma spalona którąś żarówkę wtedy będzie pokazywał komunikat i kontrolka się będzie świecić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wygląda OK, tylko kierownica jest po złej stronie. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko wygląda OK, tylko kierownica jest po złej stronie. :D

 

Faktycznie nie zauwazylem :)

 

Auto ma historie serwisowania - co powinno byc wymienione przy tym przebiegu? Co bedzie na pewno do wymiany wkrotce w waszym mniemaniu?

 

Szkoda ze na FISie nie mozna tego podejrzec. W mojej alhambrze mozna bledy przejrzec (te glowne przynajmniej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

113,500 mil to jakies 185 tkm co 60 tkm wymienia się olej w skrzyni Dsg, rozrząd w tych silnikach ma interwał 210 tom ale przy 180 zaleca się sprawdzić stan paska gdyż znajomy z Aso mówił mi ze sa przypadki pękania paska przy tym przebiegu. Interwał olejowy w zależności jak bym ustawiony czy co 15 tkm czy 30 tkm longlive.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
113,500 mil to jakies 185 tkm co 60 tkm wymienia się olej w skrzyni Dsg, rozrząd w tych silnikach ma interwał 210 tom ale przy 180 zaleca się sprawdzić stan paska gdyż znajomy z Aso mówił mi ze sa przypadki pękania paska przy tym przebiegu. Interwał olejowy w zależności jak bym ustawiony czy co 15 tkm czy 30 tkm longlive.

Rozrząd to rozumiem że pasek masz na myśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi o pasek i stan napinaczy, jak sa ok to przy 210 tkm wymienić, zapobiegawczo mozesz po zakupie wymienić i z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, przymierzam się do zmiany mojego passata b5fl Variant na b6 Variant. Proszę o jakieś informacje na temat silników?

. Powiem szczerze ze 1,9 tdi 105km to troche za mało na taką "budę", ale jakby miało dobre osiągi to by było dobrze

tutaj znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie http://forum.vw-passat.pl/threads/14022-Kupujemy-Passata-B6-B7-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99-jak%C4%85-wersj%C4%99-wybra%C4%87

 

 

jeżeli masz kupić CR w wersji Trendline to według mnie się nie opłaca lepiej pozostać w PD i kupić auto z bogatszym wyposażeniem

jestem zupełnie odmiennego zdania.

wyposażenie możesz sobie dołozyć w każdej chwili i sukcesywnie po parę stówek inwestując i miec przy tym sporo frajdy. Przekładka silnika owszem też jest mozliwa ale na pewno trudniejsza i kosztowniejsza.

Chociaż ja też uznaje jedyna słuszna wersje HL lub HL+RL

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam panowie

Przymierzam sie do kupnia Passata C6 z 2010 roku, 2.0TDI CR DSG Highline.

Tutaj link do samochodu

 

a to nie jest auto po taxi??

plastikowa skóra i klima pralka a nie climatronic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od kupującego, wyposażenie dolozysz nie ma problemu lecz według mnie jest to wydatek na uato który się w przyszłości nie wróci bo to ciągle będzie Trendline.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to nie jest auto po taxi??

plastikowa skóra i klima pralka a nie climatronic.

To nie jest plastikowa skóra. Plastikowe nie miały przeszyć na boczkach drzwi. Typowy angolski CL. Jeśli nie kręcone to trochę za mały przebieg jak na taxi
Passata C6 z 2010 roku, 2.0TDI CR DSG Highline.
Z całą pewnością nie jest to wersja highline

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten angol to wersja confortline

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest plastikowa skóra. Plastikowe nie miały przeszyć na boczkach drzwi. Typowy angolski CL. Jeśli nie kręcone to trochę za mały przebieg jak na taxi

Z całą pewnością nie jest to wersja highline

Nie highline tylko comfortline, tak jak mowicie. Brak klimatronika - to raczej mozna przezyc. Mozna taka klime dolozyc pozniej?

Ale chyba w dalszym ciagu sie oplaca.

Jesli chodzi o taxi to watpie - tutaj bardziej fordy galaxy/sharan :)

Jak jest z dwumasa w tym aucie? Przy tym przebiegu to raczej szykuje sie wymiana w najblizszym czasie?

Na jakie niepokojace dzwieki i zachowania zwrocic szczegolna uwage przy ogladaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak klimatronika - to raczej mozna przezyc.
Bez dwóch zdań tak
Mozna taka klime dolozyc pozniej?
Wymiana, całej deski (w PL do kupienia za 100-200 pln) wymiana nagrzewnicy, panelu, ramki panelu, dołożenie kilku czujników i kawałka instalacji. Kłopotliwy i niepotrzebny mod, ale do zrobienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez dwóch zdań tak

Wymiana, całej deski (w PL do kupienia za 100-200 pln) wymiana nagrzewnicy, panelu, ramki panelu, dołożenie kilku czujników i kawałka instalacji. Kłopotliwy i niepotrzebny mod, ale do zrobienia.

 

Widze kolego ze masz podobnego. Powiedz mi jak wyglada jazda na trasie - chce kupic to auto bo meczy mnie jazda PDkiem ktory powyzej 110km/h robi sie nieznosnie glosny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy passat, który nie wyjechał z montowni z fabrycznym dynaudio/monsoon jest moim zdaniem nieznośnie głośny przy większych prędkościach. 3/4 tego hałasu generują niestety kiepskie lub "wyschodkowane" opony. Ja wydałem ok 1000 na materiały do wyciszenia auta i ok 2000 na dobre opony, które (mam nadzieję) przez 2-3 lata nie zeszmacą się nie zaczną wyć. Teraz mam w aucie bardzo cicho. Przy prędkościach autostradowych to że silnik pracuje poznaję po obrotomierzu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każdy passat, który nie wyjechał z montowni z fabrycznym dynaudio/monsoon jest moim zdaniem nieznośnie głośny przy większych prędkościach.

 

nie ma znaczenia dyna czy nie dyna

tak samo jest wyciszony

różnica tylko taka ze jest cięższy przez większa ilość głośników oraz cięższą instalację elektryczną i wzmacniacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma znaczenia dyna czy nie dyna

tak samo jest wyciszony

No masz ci los. A byłem pewien, że z fabrycznym dyno mają lepsze wyciszenie. W takim razie absolutnie każdy passat po wyjechaniu z fabryki jest nieznośnie głośny, bez żadnych wyjątków :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No masz ci los. A byłem pewien, że z fabrycznym dyno mają lepsze wyciszenie. W takim razie absolutnie każdy passat po wyjechaniu z fabryki jest nieznośnie głośny, bez żadnych wyjątków :).

 

Haha, mam nadzieje ze nie tak glosny jak 5 biegowy Seat Alhambra 1.9TDI PD :)

 

A wracajac do mechaniki - po czym poznac ze dwumasa sie konczy? Bo tak patrzac po przebiegu to w tym aucie juz niedlugo raczej, nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Na zimnym skręcasz koła max w lewo, kucasz i nasłuc***esz po stronie kierowcy czy nie ma metalicznych stuków.

2. Na postoju wrzucasz D i patrzysz czy nie ma drgań na kierownicy.

3. Przy odpalaniu patrzysz czy nie kołysze ci autem przód-tył.

4. Na odpalonym silniku podnosisz maskę i obserwujesz czy nie telepie silnikiem na wolnych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Na zimnym skręcasz koła max w lewo, kucasz i nasłuc***esz po stronie kierowcy czy nie ma metalicznych stuków.

2. Na postoju wrzucasz D i patrzysz czy nie ma drgań na kierownicy.

3. Przy odpalaniu patrzysz czy nie kołysze ci autem przód-tył.

4. Na odpalonym silniku podnosisz maskę i obserwujesz czy nie telepie silnikiem na wolnych obrotach

 

Wielkie dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności