Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

(...) czy jest koniecznym zakupem w salonie??

Umówmy się - pewnie 80% wyposażenia można uznać za niepotrzebne :) Da się jeździć z szybami na korbkę, plastikową kierownicą, zamkiem w który musisz trafić kluczykiem, bez ABS też doskonale można. Też mam 20 lat prawo jazdy, jakieś 12 lat z tego jeździłem bez najmniejszego kłopotu bez ABS - zero wypadków czy w ogóle przygód typu rów itp. Nawet bez klimatyzacji da się żyć.

Jak ktoś ma kasę i ochotę to niech sobie kupi wszystko co chce. Silnik V10, skórzane klamki i pozłacany tłumik :) Przecież wszystko jest kwestią gustu, a umysł ludzki jest potężny i zracjonalizuje dowolną decyzję, dowolny zakup. Z zabawnych przykładów to mam kolegę, który mając samochód za +100kPLN twierdzi, że nie kupi nigdy automatu, bo szybciej zużywają się klocki hamulcowe :D Na nic tlumaczenie mu, że klocki kupi za 300zł, i skoro go stać na taki samochód, to niech nie żartuje, że nie może sobie kupić klocków co 30 tys. km, zamiast co 60 itp.

No litości... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam prawko od prawie 20 lat i ani razu nie miala miejsce taka sytuacja.|

owszem 4M jest fajna sprawa jesli ktos daje go za darmo lub jesli jest juz w uzywanym aucie ktore dopiero kupujemy.

ja nie mam takich potrzeb i potrafie dojechac do celu bez szwanku pojazdami z napedem na jedna oś. Wiekszosc z nas potrafi.

gadanie o tym jest tak samo jak o SOLAR dachu, fajnie go miec ale czy jest koniecznym zakupem w salonie??

 

Ja też dość długo jeżdżę. I sporo. Różnymi autami, w różnych warunkach. Mało jest seryjnych aut, którymi nie jeździłem. Od czasu jak dosiadłem czteropęda nie kupię do jazdy na co dzień innego. Oczywiście jeżdżę ośką i dojeżdżam do celu (dość szybko nawet) ale przy zakupie priw auta V pod maską i 4 napęd (nawet haldex) były pierwszymi obowiązkowymi punktami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też dość długo jeżdżę. I sporo. Różnymi autami, w różnych warunkach. Mało jest seryjnych aut, którymi nie jeździłem. Od czasu jak dosiadłem czteropęda nie kupię do jazdy na co dzień innego. Oczywiście jeżdżę ośką i dojeżdżam do celu (dość szybko nawet) ale przy zakupie priw auta V pod maską i 4 napęd (nawet haldex) były pierwszymi obowiązkowymi punktami.

 

Myślisz,że trafisz tą argumentacją? Pamiętaj, że większość społeczeństawa(nie tylko polskiego) nie myśli. Widać to np w preferencjach wyborczych lub gustach przy wyborze filmu, płyty itp. Myślenie męczy , a czasem nawet boli.

Jeżeli delikwent ma do wydania określoną kwotę na zakup auta, to przy dodawaniu opcji wyposażenia nie MYŚLI najpierw o swoim BEZPIECZEŃSTWIE. Tylko kolor, ułatwiacze, ekonomia , szpan. Stąd takie wnioski o tym, że bardzo ważny układ ZNACZNIE poprawiający nasze bezpieczeństwo jest zbędny.Amen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No normalnie żal.pl jak czytam te wywody o napędzie na 4 koła. Czemu od razu czołgiem nie jeździć? Będzie bezpieczniej i napęd nigdy nie zawiedzie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie MYŚLI najpierw o swoim BEZPIECZEŃSTWIE.

Danek czy korzystasz z usług firmy ochroniarskiej?? Czy w swoim bogato wyposazonym aucie masz kuloodporne szyby???

to tez bezpieczeństwo ktore dla Ciebie jest tak wazne a jednak go sobie nie zapewniasz....

 

większość społeczeństawa nie myśli. Widać to np w preferencjach wyborczych

nie chce mi sie komentowac bo to nie temat o polityce.

 

Da się jeździć z szybami na korbkę, plastikową kierownicą, zamkiem w który musisz trafić kluczykiem, bez ABS też doskonale można. Też mam 20 lat prawo jazdy, jakieś 12 lat z tego jeździłem bez najmniejszego kłopotu bez ABS - zero wypadków czy w ogóle przygód typu rów itp. Nawet bez klimatyzacji da się żyć.

wymienione przez Ciebie elementy wyposazenia sa juz dzisiaj standardem w najtanszych nawet NOWYCH autach wiec nie ma opcji z nich zrezygnowania a naped na cztery koła w salonie kosztuje w modelu CC 9100zł (koszt bazowy auta to 120 tys tak wiec mowimy o prawie 1/10 wartosci auta za ten NIEZBEDNY kawalek bezpieczenstwa.

 

Kochani gdybym nie liczyl się z kasa to wziłałbym sobie naped 4 motion a nawet probowalbym zamowic 5 lub 6 MOTION :)

ale wiekszośc z nas kupujac auto robi to na zasadzie kompromisu i rezygnowania z pewnych rzeczy. Autor pytania o CC z 4M ma z tego co pamietam 20 -kilka lat i niecaly rok temu chwalil sie zakupem swojego B5FL wiec nie sadze aby byl tym kims kto nie liczy sie z kasa i sklada zmowienie u dealera na zasadzie zaznaczania wszystkich kretek w wyposazeniu dodatkowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, ale nie mówcie że 4M jest zbędnym gadżetem.

Bez klimy tez można jeździć. 1.2 czy 1.4 na ponad 1500 kg masy też....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Autor pytania o CC z 4M ma z tego co pamietam 20 -kilka lat i niecaly rok temu chwalil sie zakupem swojego B5FL wiec nie sadze aby byl tym kims kto nie liczy sie z kasa i sklada zmowienie u dealera na zasadzie zaznaczania wszystkich kretek w wyposazeniu dodatkowym.

 

No niestety nie zakupie modelu 2012, chce kupic uzywke w dobrym stanie. Nastawiam sie na polowanie i wyszukiwanie jak najodpowiednieszjego dla mnie modelu.

I tak sie rozgladajac to chyba nawet zrezygnuje z DSG bo wiecej do wyboru autek z silnikem 2.0 tsi jest wlasnie w manualu.

 

Poza tym po to jest forum zeby wlasnie popytac forumowiczow ktorzy maja o tym wieksze pojecie niz ja sam.

 

 

 

EDIT: Znalazlem tutaj taki o to model.

 

http://www.blocket.se/uppsala/Volkswagen_Passat_CC_2_0_TSI_200_HK_DSG_0_KR_44437023.htm?ca=11&w=3

 

 

W skrocie 115 000 przebiegu, 2,0. DSG A reszte widac na zdjeciach :)

 

Zastanawiam sie tylko czy nie za duzy przebieg.!? Chociaz to 3 letnie auto, wiadomo ze nie mozna do niego wejsc i zobaczyc co z nim jest nie tak bo totylko samochod.

Edytowane przez Lukassos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukassos kolego raz jeszcze tu wrzucisz jakieś auto i krecha. Od tego typu pytań mamy inny wątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz powyzej, to nie jest temat do pytania o konkretne auto, tutaj masz własciwy. http://forum.vw-passat.pl/threads/25364-Porady-w-sprawie-zakupu-konkretnego-egzemplarza-samochodu?highlight=porady+sprawie

 

usun tutaj posta i zadaj w dobrym.

pozdro

no offence

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://vw-passat.pl/dane-techniczne/5/volkswagen-passat-b6-produkowany-od-2005-do-2010

 

COMFORTLINE - Trudno o większą wszechstronność niż tę, którą reprezentuje Passat w wersji Comfortline. Fotel kierowcy z elektryczną regulacją i możliwością 6 wariantów ustawień oraz fotel pasażera z manualną regulacją gwarantują wygodną pozycję podczas jazdy.

Wydłużona konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem oraz otwór w oparciu tylnej kanapy (przeznaczony do przewożenia długich przedmiotów) podnoszą funkcjonalność wnętrza. Wysoki komfort podkreślają eleganckie detale wyposażenia oraz najwyższej jakości tapicerki.

Tempomat, który już po przekroczeniu prędkości 30 km/h utrzymuje zadaną szybkość jazdy. Jest to praktyczne rozwiązanie zwłaszcza podczas dłuższych wypraw. Dzięki tym wszystkim elementom podróżowanie Passatem Comfortline to czysta przyjemność, niezależnie od liczby pokonywanych kilometrów.

Dodatkowe wyposażenie Passata w wersji Comfortline w automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne zapewni doskonałą widoczność nawet podczas najgorszej pogody. Natomiast czujnik światła z funkcją „coming home” i „leaving home” (opcja) ułatwi pasażerom wieczorny powrót do domu. Reflektory i światła tylne oświetlą przestrzeń wokół samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten opis znalazłem. Ale chodzi mi o wyszczególnienie dokładne.

Szukam odpowiedzi na pytania:

1. Czy sa z tyłu i z przuodu indywidualne lampki do czytania.

2. Czy jest z przodu schowek zamykany

3. Czy istnieje coś takiego jak blokada tylnich drzwi przez dzieci (żeby nie otworzyły)

idt....

Edytowane przez psmith

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest z przodu schowek zamykany

 

Tak

 

 

3. Czy istnieje coś takiego jak blokada tylnich drzwi przez dziećki (żeby nie otworzyły)

idt....

 

Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, naprawdę ogromny szacunek dla tego forum, a w zasadzie do ludzi którzy je tworzą.

Już to kiedyś raz napisałem, ale powtórzę: nigdzie poza tym forum nie spotkałem się z rzeczowymi odpowiedziami, nawet na najbardziej błahe pytania.

Naprawdę bardzo dziękuję za wasze podejście.

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - zastanawiam się nad pakietem "bagażnik" do Varianta B7 - natknął się ktoś z Was na jakieś fotki, albo najlepiej filmik pokazujący funkcjonalność tego rozwiązania?? Ja znalazłem jedynie filmiki i zdjęcia pokazujące przesuwaną podłogę, a tam są jeszcze ponoć jakieś taśmy do mocowania bagażu itp. Będę wdzięczny za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do najbliższego ASO i odpowiedzą na Twoje pytania, za to biorą kasę!

Muszą wytłumaczyć klientowi, co dany pakiet zawiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nandaj

Witam serdecznie.

 

Z góry przepraszam, jeżeli piszę w nieodpowiednim wątku. Niestety, szukajka nie pomogła.

 

Piszę na prośbę mojego ojca. Jest zainteresowany kupnem Passata B6 kombi, 2.0 tdi 140 lub 110 koni, rocznik 2009. Kieruje do Was pytanie: czy trzeba demontować zderzak, reflektory i chłodnicę, aby można było wymienić rozrząd ?

 

Dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba bo silnik jest poprzecznie i rozrząd masz z boku silnika.

 

W B5 jest tak jak mówisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy trzeba demontować zderzak, reflektory i chłodnicę, aby można było wymienić rozrząd ?

 

 

W B5 jest tak jak mówisz.

 

W B5 owszem silnik jest z wzdłużnie , ale żeby wymienić rozrząd, nie trzeba demontować reflektorów i chłodnicy - w jakim celu ? I może jeszcze spuścić płyn z klimy i układu chłodzenia ?

 

Wystarczy odkręcić zderzak, belkę i ścianę przednią i wszystko cofnąć ok 10 cm. Sorry, jeżeli OT, ale nie rozumiem takich postów wprowadzających w błąd.

:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to o czym piszesz ciągle dotyczy B5, a tu mamy wątek o B6.

 

W B6 do wymiany rozrządu nie trzeba odkręcać zderzaka, belki i "ściany przedniej" i później ich cofać.

 

ps. swoją drogą to ciekawe kryterium wyboru auta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności