Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam porównanie między 1.8/160KM a 1.4/122KM i w mieście właściwie bez różnicy. Na trasie się nie wypowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to takie doznania są niezbyt przyjemne...120 KM...teraz jeżdze wolnossącym hyundaiem i30, 16/126, wiec to co napisałeś o odczuciach z jazdy wiele mi mówi... Aktywny kosztuje któryś tysiąc, nie pamiętam bez sięgnięcia do konfiguratora VW... To fajna rzecz, właśnie testowałem go w "6ce", podobnie jak awaryjny system hamowania przy małych prędkościach... Tego jeszcze w pasku nie ma, ale jest w nowym golfie i ma być w nowej octavii...

 

Ale co ciekawe, podsumowując, generalnie wszyscy doradzacie mi zakup 2.0 TSI, a żaden z Was nie broni raczej 1.4...oprócz kolegi, który już go zamówił...To wysoce sugestywne, więc jako bezpośrednią odpowiedz na mój główny post odbieram, że to nie jest najlepszy pomysł (1.4)...I za to wielkie dzięki!!!

 

Normalna sprawa

Jakby większość jeździła passatami 3,6 to doradzili by 3,6 ;)

Ja teraz jeżdżę Hyundai sonata 2,0 benzyna

Jak zamawialem, passata, to 1,4 160 koni jeszcze nie było do jazd próbnych. Jeździłem tiguanem (jest pare kg cięższy) z tym silnikiem pare dni.

Tak, jak mówisz, 1,4 z opcjami kosztuje około 130.

2,0 będzie już bliżej 150

A za 150 już można się rozglądać za .... Czymś innym,

więc napewno czeka Ciebie jeszcze pare jazd testowych (zacznij od 3 BMW)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzwon po dealerach i zapytaj cZy maja gotowego do odbioru highlina z silnikiem 2.0 tsi

Na takie auto gotowe do odbioru tzw stockowe dostaniesz dużo większy rabat niż na auto które dopiero będzie wyprodukowane. I myśle ze spokojnie w swojej kwocie kupisz b7 2,0 tsi dsg highline. W obecnej chwili możesz liczyć na kolejny rabat za rocznik. A jeśli chcesz autem jeździć 10 lat to przy sprzedaży nie będzie różnicy czy to grudzień 2012 czy luty 2013 skoro jeden i drugi rejestrujesz w tym samym czasie.

 

Fajnie ze ktoś wyżej napisał o spalanie 1,4 wyższym niż 1,8

Ewidentnie wskazuje to jak niefajny jest to silnik w tym aucie

 

---------- Dodano o 13:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ----------

 

(zacznij od 3 BMW)

Tylko ze BMW zaczyna się od tej kwoty na której kończy się passat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podzwon po dealerach i zapytaj cZy maja gotowego do odbioru highlina z silnikiem 2.0 tsi

Na takie auto gotowe do odbioru tzw stockowe dostaniesz dużo większy rabat niż na auto które dopiero będzie wyprodukowane. I myśle ze spokojnie w swojej kwocie kupisz b7 2,0 tsi dsg highline. W obecnej chwili możesz liczyć na kolejny rabat za rocznik. A jeśli chcesz autem jeździć 10 lat to przy sprzedaży nie będzie różnicy czy to grudzień 2012 czy luty 2013 skoro jeden i drugi rejestrujesz w tym samym czasie.

 

Fajnie ze ktoś wyżej napisał o spalanie 1,4 wyższym niż 1,8

Ewidentnie wskazuje to jak niefajny jest to silnik w tym aucie

 

---------- Dodano o 13:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ----------

 

Tylko ze BMW zaczyna się od tej kwoty na której kończy się passat

 

Popracuje nad konfiguracją 2.0 TSI...Jak pisałem, to 13 000 różnicy na silniku, bez zmiany wyposażenia. Zrzucę z wyposażenia nawigację i zobaczę, czego jeszcze nie będzie mi żal...Jedno pewne, rzeczywiście muszę się przejechać zarówno 1.4 TSI, jak i 2.0 TSI, aby wiedzieć, z czego (na korzyść czego) rezygnuję...Dobra rada z tymi autami na stocku... Dzięki!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rezygnacja z nawigacji to ruch bez bólu :) Jest ona bardziej skomplikowana w obsłudze niż dobry Garmin, a jeszcze trzeba doliczyć koszty aktualizacji map, za które to VW słoooono bierze. Wiem, że fabryczna nawi daje większą estetykę niż wiszące kable, no ale bez dwóch zdań lepiej oszczędzić na nawigacji, żeby starczyło na mocniejszy silnik :) Najlepiej z DSG :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rezygnacja z nawigacji to ruch bez bólu :) Jest ona bardziej skomplikowana w obsłudze niż dobry Garmin, a jeszcze trzeba doliczyć koszty aktualizacji map, za które to VW słoooono bierze. Wiem, że fabryczna nawi daje większą estetykę niż wiszące kable, no ale bez dwóch zdań lepiej oszczędzić na nawigacji, żeby starczyło na mocniejszy silnik :) Najlepiej z DSG :D

 

Ano właśnie...a Navi to już 6000 z 13 000...Jeszcze 7 i po sprawie:-). Co do reszty to pewnie zrezygnuję albo z asystenta parkowania albo monitoringu pasa ruchu i martwego pola..To wygeneruje kolejne 5000 zł..A co do reszty to przycisnę dilera:-)...Ale najpierw jazdy 2.0 i 1.4...Bez tego to wszystko spekulacje...Jeśli 1.4 będzie się kulał, jak napisał jeden z kolegów, jakby miał 120 KM, to nie ma tematu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywal śmiało te "asystenty". Zbędne. Wiem, wiem - fajnie mieć :) Ale po cholerę... Kolejne elektroniczne gadżety, które nie są niezbędne, a są idealnym miejscem do psucia się samochodu :D

Mocny silnik (i najlepiej z dsg, z łopatkami przy kierownicy) to da Ci 10x większą radość z jazdy niż milion systemów. Śmiem twierdzić, że będzie Ci się łatwiej parkować mając w głowie, że parkujesz 200 KM :);):D :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wywal śmiało te "asystenty". Zbędne. Wiem, wiem - fajnie mieć :) Ale po cholerę... Kolejne elektroniczne gadżety, które nie są niezbędne, a są idealnym miejscem do psucia się samochodu :D

Mocny silnik (i najlepiej z dsg, z łopatkami przy kierownicy) to da Ci 10x większą radość z jazdy niż milion systemów. Śmiem twierdzić, że będzie Ci się łatwiej parkować mając w głowie, że parkujesz 200 KM :);):D :D :D

 

:-):-):-):-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może zrezygnować z wersji highline i rozejrzeć się za comfortem? Comfotline z silnikiem 1.8TSI, doposażonym w ledy+xeonony+kamerę cofania, RNS510 i coś tam jeszcze bez problemu znajdziesz w salonach. Kwota to max 100kpln, a jak się dobrze zakręcisz to i poniżej 90k znajdziesz :) Są nawet na allegro wystawione przez dilerów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy,

Mam zamiar kupić Passata B6 2006r lub 2007r . Robię około 15000km rocznie. Myślałem o 2.0 140KM lub 1.9 TDI 105KM. Opinie są różne więc pomożecie mi coś konkretnego wybrać? Może benzynę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może zrezygnować z wersji highline i rozejrzeć się za comfortem? Comfotline z silnikiem 1.8TSI, doposażonym w ledy+xeonony+kamerę cofania, RNS510 i coś tam jeszcze bez problemu znajdziesz w salonach. Kwota to max 100kpln, a jak się dobrze zakręcisz to i poniżej 90k znajdziesz :) Są nawet na allegro wystawione przez dilerów :)

 

Hej... Generalnie priorytet to DSG...A czy 1.8 TSI nówkę dostanę, trudno ocenić...Generalnie gdyby był taki do wzięcia, do brałbym w ciemno z DSG w highline, bo na taki wydatek jestem przygotowany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może zrezygnować z wersji highline i rozejrzeć się za comfortem? Comfotline z silnikiem 1.8TSI, doposażonym w ledy+xeonony+kamerę cofania, RNS510 i coś tam jeszcze bez problemu znajdziesz w salonach. Kwota to max 100kpln, a jak się dobrze zakręcisz to i poniżej 90k znajdziesz :) Są nawet na allegro wystawione przez dilerów :)

 

problem w tym ze silnik 1,8TSI nie jest juz oferowany w passacie. Teraz jest tylko albo 1,4TSI albo 2.0.

ja bym jednak byl za opcja highline.... :)

 

Witam koledzy,

Mam zamiar kupić Passata B6 2006r lub 2007r . Robię około 15000km rocznie. Myślałem o 2.0 140KM lub 1.9 TDI 105KM. Opinie są różne więc pomożecie mi coś konkretnego wybrać? Może benzynę?

 

temat rzeka. musisz policzyc ile kosztuje cie zrobienie 15 tys rocznie benzyniakiem a ile dieslem do diesla musisz doliczyc inne nieprzewidziane naprawy chociaz niekoniecznie- generalnie silnik 1,9 jest uznawany za bardziej "bezpieczny" ale ma mała moc no i znowu wybieramy....

Pytanie jeszczegdzie głownie jezdzisz czy miasto czy poza mniastem- i czy miasto zakorkowane o godzinie 8 i 16 czy moze inaczej. Bo do stania w korkach to diesla bym odradzal. Mam passata 170PS ale do pracy jezdze peugeocikiem 106 1,4 benzyna bo pali do 7 litrow- passat w tych warunkach palilby powyzej 9 litrow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problem w tym ze silnik 1,8TSI nie jest juz oferowany w passacie. Teraz jest tylko albo 1,4TSI albo 2.0.

ja bym jednak byl za opcja highline.... :)

 

 

 

temat rzeka. musisz policzyc ile kosztuje cie zrobienie 15 tys rocznie benzyniakiem a ile dieslem do diesla musisz doliczyc inne nieprzewidziane naprawy chociaz niekoniecznie- generalnie silnik 1,9 jest uznawany za bardziej "bezpieczny" ale ma mała moc no i znowu wybieramy....

Pytanie jeszczegdzie głownie jezdzisz czy miasto czy poza mniastem- i czy miasto zakorkowane o godzinie 8 i 16 czy moze inaczej. Bo do stania w korkach to diesla bym odradzal. Mam passata 170PS ale do pracy jezdze peugeocikiem 106 1,4 benzyna bo pali do 7 litrow- passat w tych warunkach palilby powyzej 9 litrow :)

 

 

Otóż to, generalnie to dojeżdżam do miasta bez korków. A ten 170KM to czym się różni od 140KM?. Widziałem w aukcjach 170KM ale szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica poza mocą?

 

---------- Dodano o 22:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:23 ----------

 

problem w tym ze silnik 1,8TSI nie jest juz oferowany w passacie. Teraz jest tylko albo 1,4TSI albo 2.0.

ja bym jednak byl za opcja highline.... :)

 

 

 

temat rzeka. musisz policzyc ile kosztuje cie zrobienie 15 tys rocznie benzyniakiem a ile dieslem do diesla musisz doliczyc inne nieprzewidziane naprawy chociaz niekoniecznie- generalnie silnik 1,9 jest uznawany za bardziej "bezpieczny" ale ma mała moc no i znowu wybieramy....

Pytanie jeszczegdzie głownie jezdzisz czy miasto czy poza mniastem- i czy miasto zakorkowane o godzinie 8 i 16 czy moze inaczej. Bo do stania w korkach to diesla bym odradzal. Mam passata 170PS ale do pracy jezdze peugeocikiem 106 1,4 benzyna bo pali do 7 litrow- passat w tych warunkach palilby powyzej 9 litrow :)

 

 

Otóż to, generalnie to dojeżdżam do miasta bez korków. A ten 170KM to czym się różni od 140KM?. Widziałem w aukcjach 170KM ale szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica poza mocą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej... Generalnie priorytet to DSG...A czy 1.8 TSI nówkę dostanę, trudno ocenić...Generalnie gdyby był taki do wzięcia, do brałbym w ciemno z DSG w highline, bo na taki wydatek jestem przygotowany...

 

Proszę bardzo! Do wrocka nie masz tak daleko :)

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-highline-1-8-tsi-160-km-dsg-C27550121.html

 

Jak Ci pasuje, to jutro rano łap za telefon i dzwoń, żeby ktoś nie był szybszy :)

 

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-comfortline-1-8-tsi-160-km-dsg-C26405660.html

 

Ogólnie to podzwoń po najbliższych kilku dilerach, nie wszyscy ogłaszają się na allegro.

Ja swojego znalazłem telefonicznie. Miał być 1.4 122KM, ale trzeba było dorzucić 3k i jest 1.8 + rns510, kamera, poduchy z tyłu. Warto szukać, nikt Ci samochodu nie postawi przed nosem.

Jeżeli chcesz 1.8 to spiesz się, bo od października VW już nie montuje tych silników, a zasoby placowe dosyć szybko topnieją.

Edytowane przez Tysonq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otóż to, generalnie to dojeżdżam do miasta bez korków. A ten 170KM to czym się różni od 140KM?. Widziałem w aukcjach 170KM ale szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica poza mocą?

 

chodzi ci o roznice w budowie?? czy awaryjnosci?? oba sa podobne do siebie i oba podobnie awaryjne jednak roznica w mocy spora :)

w latach 2006 2007 byl tez produkowany motor 2.0 benzyna 150PS raczej moze byc malo awaryjny i takie auto mozna za nawet nieduze pieniadze kupic. musisz tylko usiasc z kalkulatorem i przeliczyc roznice w kosztach

 

---------- Dodano o 23:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:01 ----------

 

Proszę bardzo! Do wrocka nie masz tak daleko

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-...C27550121.html

 

Jak Ci pasuje, to jutro rano łap za telefon i dzwoń, żeby ktoś nie był szybszy

 

eljeganckij :)

ten dealer jest poteznym dealerem i spokojnie mozesz z nim jeszcze negocjowac cene. A autko naprawde ladne i wyposazenie optymalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co za swieto do oferty oficjalnie wrocil 3.6 V6 4Motion kosztuje prawie 190 tys. jakby sie kto pytal ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi ci o roznice w budowie?? czy awaryjnosci?? oba sa podobne do siebie i oba podobnie awaryjne jednak roznica w mocy spora :)

w latach 2006 2007 byl tez produkowany motor 2.0 benzyna 150PS raczej moze byc malo awaryjny i takie auto mozna za nawet nieduze pieniadze kupic. musisz tylko usiasc z kalkulatorem i przeliczyc roznice w kosztach

 

---------- Dodano o 23:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:01 ----------

 

 

eljeganckij :)

ten dealer jest poteznym dealerem i spokojnie mozesz z nim jeszcze negocjowac cene. A autko naprawde ladne i wyposazenie optymalne[/QUO

Bardziej chyba bym poszedł w kierunku 140KM,. Panowie może ktos ma na sprzedaż jakiegos passata albo zna kogos kto chce sprzedać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do działu Giełda na forum. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności