Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

ręczny nie odpuszczał, mimo zapiętych pasów
faktycznie pasów mogłem mieć nie zapiętych, bo wsiadłem tylko po to aby go zaparkować. Być może i dlatego też ręczny nie odpuścił gdy chciałem ruszyć do tyłu.

 

:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co przypomnieć sobie nie można? :D Miałem edytować poprzedni post? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja praca polega właśnie na wyłapywaniu takich niuansów... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:hmm

 

ale ja sam doszedłem do tego, że nie były zapięte i stąd ten objaw. Dobra bo Łysy wpadnie i sobie odpoczniemy od forum ;):zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość w.dudek

witam

 

czy może ktoś mi napisać co zmienili w passatach w silnikach 2.0 tdi od 2005 do 2007 roku. jakie zmiany zostały wprowadzone ? Naczytałem się trochę na tym forum i teraz boję się wsiąść do swojego auta. Wiem że że za chwilę coś mi padnie i laweta i kilka tysięcy z portfela ....... itd Auto ma przejechane 122 900 km i jak do tej pory nic się nie działo , serwisowany w ASO , auto super się sprawuje , nic się nie dzieje ale po literaturze tego forum spodziewam się wszystkiego. Głowica , pompowtryski , turbina może też i ogień w kabinie , rozrząd , jakiś cholerny dwu mas , łańcuchy itd. Nie jestem mechanikiem samochodowym , nie znam się na samochodach ... mój numer VIN WVWZZZ3CZ8E011311 CZY MOŻE KTOŚ MI POWIEDZIEĆ CO TO JEST ZA MODEL ? zdaję sobie sprawę z faktu że są tu też tacy którzy nigdy nie mieli passata i udzielają informacji na temat jego awaryjności.... proszę o odpowiedz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompowtryski,pompa oleju,pompa paliwa,dwumasa,stacyjka,przycisk ręcznego,korozja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompowtryski,pompa oleju,pompa paliwa,dwumasa,stacyjka,przycisk ręcznego,korozja...

 

no bez jaj proszę Cie!

Jedyny problem to pompowtryski + przy wymianie rozrządu trzeba sprawdzić imbusa ew. ogarnąć ten temat

cała reszta nie dotyczy wszystkich b6 i nie musi go spotkać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, co oznaczaja skroty w komputerze pokladowym w passacie b6 tj. strzalka i NO lub N lub O lub S lub W ? Znajduje sie to nad danymi o spalaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
strzalka i NO lub N lub O lub S lub W ?

 

Kierunek świata w którym jedziesz...

N - north - północ

S - soutj - południe

W - west - zachód

E - east - wschód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a O lub NO SO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz niemiecki język i tam wschód to ost.

A jak są 2 litery to jedziesz po skosie np na północny wchód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość VWDrajwer

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i chciałbym zostać posiadaczem Passata B6. W związku z tym nurtuje mnie jedno pytanie, które dotyczy nadwozia. Gdy mijam kolejne paski na ulicy to jeden wydaje się być krótszy, a drugi trochę dłuższy i nie chodzi mi tu o wersję combi. Jest to tak jakby złudzenie optyczne czy istnieją różne wersje nadwozia być może jakieś sportowe, które właśnie różnią się długością, szczególnie maski? A niestety nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi, dlatego będę wdzięczny za pomoc. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz mijasz passata, a raz jettę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raz mijasz passata, a raz jettę...

 

 

A może raz mija Passata a raz Passata CC ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

mam pytanko - czy warto kupować używanego B6 z przebiegiem około 220-230 tys?

Szukam czegoś z DSG i budzet chcialem zamknac w 33-35 tys - te z mniejszym przebiegiem są droższe...

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej,

 

mam pytanko - czy warto kupować używanego B6 z przebiegiem około 220-230 tys?

Szukam czegoś z DSG i budzet chcialem zamknac w 33-35 tys - te z mniejszym przebiegiem są droższe...

 

pozdr

 

Jak masz pewność co do stanu technicznegi i jego historii to nic nie stoi na przeszkodzie żeby kupić taki egzemplarz większość tych co mają 100-120 tys są niestety kręcone liczniki choć nie wszystkie . Ważne żeby wiedzieć co już było przy nim robione może to co miało się zepsuć już się zepsuło i jest naprawione dobrze by było wiedzieć to wszystko . Weź nr Vin i sprawdź jego historię i dopiero podejmij decyzję a za sam przebieg nie skreślaj tego paska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obawiam się trochę DSG dla przebiegu powyzej 200kkm - słyszałem, że może dojść do droższej naprawy właśnie po takim przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz pierw dobrze historię auta po VIN-e aby nie okazało się że faktycznie to on ma ponad 300 tyś :) pamiętaj że automat zawsze jest droższy w naprawach ale moim zdaniem DSG i tak jest zajebistą skrzynią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jasne, że bede sprawdzał.

A powiedz jeszcze czy DSG występowało z 1.9 105 koni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mi wiadomo to DSG wystepowało tylko w przypadku diesla przy silniku 2.0.

 

Na forum np kolega 1darek1 ma paska 2.0 tdi PD na dsg i ma już przelatane w nim 257 tyś km a kupował go to miał coś ok 170 tyś i do tej pory nie ma żadnych problemów z nim

Edytowane przez wozny83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności