Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

spoko spoko dzis byłem w katowicach na muchowcu Lotnisko Podeszedł do mnie gostek z reklamą instalacji gazowej STAG 400 DPI koszt to około 4 tys na gotowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Endrju ale o co ci chodzi ????? Teraz rozmawiamy o tym wątku a nie o innych. Czytaj ze zrozumienim kolego.... Zrozum post który napisałem, a nie się napinasz....I nie pisz mi o bzdurach, skoro nie rozumiesz o co mi chodziło....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Endrju ale o co ci chodzi ????? Teraz rozmawiamy o tym wątku a nie o innych. Czytaj ze zrozumienim kolego.... Zrozum post który napisałem, a nie się napinasz....I nie pisz mi o bzdurach, skoro nie rozumiesz o co mi chodziło....

Spoko nie napinam się ale widocznie źle sformułowałeś odpowiedź, ze ją źle zrozumiałem. Koniec OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
źle sformułowałeś odpowiedź, ze ją źle zrozumiałem

 

He he...no tak.... KONIEC !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki po browarku i bedzie oki hihihi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Passat B6 sedan nie posiada tych przegródek we wnękach bocznych bagażnika,

czy były wersje bez tego czy ktoś to wcześniej zlikwidował, nie widać tam żadnych zaczepów żeby coś było.

Proszę o odpowiedź

Przegródki wsuwamy pionowo z góry.

Boczki przy ich końcach mają takie plastikowe szyny.

dzięki za odpowiedź napisz mi jeszcze jak zamocowane do tapicerki są te plastikowe szyny?

Edytowane przez damszk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak zamocowane do tapicerki są te plastikowe szyny?

 

Mocowań z zewnątrz nie widać, a na zdjętym boczku nie oglądałem ich.

Podejrzewam, że mają wtopione plastikowe bolce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie dużo dyskusji w tym wątku i naprawdę zbędnych informacji. Zrobił się straszny śmietnik i taki użytkownik jak ja, przymierzający się do kupna B6 nie wie w końcu na co ma zwrócić uwagę :/. Bez obrazy oczywiście. O ile przed zakupem 3BG miałem ogólne pojęcie co, przy jakim silniku, na co warto zwrócić uwagę, tak tutaj ciężko się przebić przez te 160 stron postów i wybrać najważniejsze informacje. Może nie tyle co ciężko, ile musiałbym poświęcić naprawdę dużo czasu. Stąd chciałbym spytać czy ktoś może mi streścić na podstawie linka do ogłoszenia, czego się mogę spodziewać po danym modelu, przy takim przebiegu i cenie? Oto ten link:

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-sport-tdi-C20529887.html

 

Co wiem? W sumie tyle co z ogłoszenia. + to, że niemieckie pochodzenie, w Poland 2 lata, oraz to że w Polsce ASO nie uświadczył. Ponoć przebieg przy ostatnim ASO w Germanii niespełna 100 k, ale to mi jeszcze sprawdzi kolega z forum. Moja żonka sprawdziła, czy nie kradziony, czy przypadkiem gdzieś nie zastawiony :).

Co chciałbym wiedzieć od Was?

Podoba Wam sie? :P Nie nie, raczej stosunek model/cena - czy ok?

Jeśli przebieg autentyczny, to czego się mogę spodziewać po zakupie? jakich napraw?

Oczywiście samochód trafi do ASO, ale wolałbym na starcie sobie już pokalkulować. Dwumas? Rozrząd, ile to wszytko kosztuje?

A może ktoś ma blisko, po drodze i jest obeznany, mógłby rzucić okiem i się wypowiedzieć.

Jeśli post trafił nie tu gdzie trzeba, to przepraszam, proszę o przeniesienie i obiecuję poprawę :D. Nie znalazłem po prostu tematu w stylu "pomoc przy zakupie auta" czy coś w ten deseń.

A poza tym to z góry dzięki za wszelkie info.

Pozdrawiam

 

@Duży - dzięki, możesz usunąć mojego posta

Edytowane przez Kamillo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od dawna zaglebiam sie wiedzą na temat b6 ale nie wiem który silnik dwulitrowy wysokoprezny cieszy sie dobra opinia. czy 140 czy 170 koni nie robi mi wiekszej roznicy, a zywotność i opinnie. Auto jakiego szukam to roczniki 07/08. Jeśli macie gotowy spis nazw kodowych silnikow ktorych sie raczej wystrzegac to bardzo prosze o linka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno żaden...

Kurczę, ja mam okazję kupić za dobrą kasę polizingowy 2.0TDi 140qcy z 2007 roku wersja highline 4motion mojego szefa i mam straszny dylemat. Okazuje się, że B6 to bubel. Nawet mój znajomy mechanik mi mówi, że jak mam B5FL 130qcy z 270tys km na liczniku to mam nim jeszcze jeździć aż się będzie sypała z niego rdza bo 2.0TDI to już przeogromny badziew.

Ten B6 ma dopiero 80tys km, ale właśnie traci moc. 2gi firmowy pasek odwiedzał serwis średnio co 2 miechy (w tym pęknięta głowica)

Ja moim 1,9TDI zrobiłem 90 tys i jedyne co wymieniam to olej i 2 wahacze w przednim zawieszeniu.

Po przeczytaniu wątku http://www.autocentrum.pl/autorentgen/volkswagen/passat/b6/awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841/ jestem w szoku!!!

Ludzie ostrzegaja przed bublem B6 i wnoszą nawet sprawy do rzecznika praw obywatelskich ze względu na tandetę...

Znajomy mechanior poleca teraz tylko 3.0TDI ze stajni BMW. Jeśli diesel po 2005 to NIGDY VW/AUDI - taka jego opinia - a naprawia tego dziesiątki miesięcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tak bardzo nie demonizował ;) Jeśli pewne auto to bierz, a 3.0d z BMW to diesel na 5+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno żaden...

Kurczę, ja mam okazję kupić za dobrą kasę polizingowy 2.0TDi 140qcy z 2007 roku wersja highline 4motion mojego szefa i mam straszny dylemat. Okazuje się, że B6 to bubel. Nawet mój znajomy mechanik mi mówi, że jak mam B5FL 130qcy z 270tys km na liczniku to mam nim jeszcze jeździć aż się będzie sypała z niego rdza bo 2.0TDI to już przeogromny badziew.

Ten B6 ma dopiero 80tys km, ale właśnie traci moc. 2gi firmowy pasek odwiedzał serwis średnio co 2 miechy (w tym pęknięta głowica)

Ja moim 1,9TDI zrobiłem 90 tys i jedyne co wymieniam to olej i 2 wahacze w przednim zawieszeniu.

Po przeczytaniu wątku http://www.autocentrum.pl/autorentge...tdi-124015841/ jestem w szoku!!!

Ludzie ostrzegaja przed bublem B6 i wnoszą nawet sprawy do rzecznika praw obywatelskich ze względu na tandetę...

Znajomy mechanior poleca teraz tylko 3.0TDI ze stajni BMW. Jeśli diesel po 2005 to NIGDY VW/AUDI - taka jego opinia - a naprawia tego dziesiątki miesięcznie.

Bierz i sie nawet nie oglądaj 80tyś. przebiegu to nic. A poza tym dwulitrówki zrobiły się już całkiem tanie w naprawach, za 4000tyś, z kompletnej padaki zrobisz igiełkę na następne 160tyś bez dotykania. 3.0 z bmw to już zupełnie nie ta liga, mój ulubiony motor z trzylitrówek, jeszcze ten bi-turbo, świetne silniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe jest aby w 2007 roku były już silniki common rail? Słyszałem, że są o niebo lepsze od pompowtryskiwaczy. Czy po otwarciu klapy silnika można szybko rozpoznać który jest pompowtrysk, a który common rail?

 

p.s. ale jak się na powyższej stronie poczyta bolączki passata B5 to są one pikusiem w stosunku do B6... męczy mnie ta podmianka, bo mi auta "na parade" nie trzeba - a mój dziadziuś B5 na prawdę jest super niezawodny. Po prostu stworzyła się okazja zmiany na nowsze auto za niewielką sumkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Japsystem, słuchaj. Jeśli znasz historie tego passata, i faktycznie ma te 80tys km to ja bym osobiście nie zastanawiał się i go brał. Przy tym przebiegu na wstępie możesz sobie wymienić zbierak w pompie oleju i powinieneś jeździć na spokojnie przez kolejne 80kkm. Wymiana sprzęgła i dwumasy tak czy tak Cie czeka, w koncu to element który ulega zużyciu więc nie ma co się martwić. Pompa paliwa to pikuś. Nadal uważam iż B6 jest autem godnym polecenia. W porównaniu do B5 tutaj zawieszenia praktycznie wgl nie dotykasz zawieszenia, jakoś wykonania jest bardzo dobra. Myśle, że temat waty uwagi, zwłaszcza że cena jest atrakcyjna.

Mój ma 273kkm obecnie i nawet nie dotykałem wtrysków, głowica cała, jedyne co to sprzęgło, i pompa oleju ;) Jestem bardzo zadowolony i Ty też będziesz na 100%. A w utracie mocy to może się okazać jakaś pierdółka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam passka b6 w TDI, dokładnie mój szfagier. ciągle jak patrzymy to za 1.9TDI silnik BKC. a może mi ktoś coś powiedzieć więcej o tych 2.0 TDI, jakie wybierać, z jakim kodem silnika. Bo słyszałem że są 8 i 16 zaworowe czy coś takiego i ze te 8 są lepsze. Jak to w użytkowaniu i spalanie. Wiem tez że jak brać 2.0 TDI to po 2008r. Ale nie starczy mamony na taki rocznik. A i czy w tych 2.0 TDI też dwumasa siada przy ok 180tys. km.?? A w grę wchodzi tylko manual.

Do złego dałem wątku, i prosił bym moderatora o jego przeniesie do Techniczne B6

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało o tym silniku jest na forum? Pewnie nawet w tym temacie z 50 osób o to pytało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co za silnik kupić żeby przyjemnie w miarę jeździł i było z nim jak najmniej problemów. Moc musi być większa niż 130ps i nie diesel, ponieważ auto będzie robiło max 20 tys rocznie. Przyznam szczerze, że nie orientuję się w ogóle w tych modelach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz 2.0TFSI super się tym jeździ 200KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności