Jump to content
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Recommended Posts

No, cena nieźle pojechana. Ja za swojego nie wiem, czy bym 12k wziął mimo że stan igła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Melchior napisał:

Witam.

Chciałbym kupić Passata B5 1.9 tdi z 4x4 w dobrym stanie.

Jutro jadę oglądać ten egzemplarz (chyba najdroższy na allegro):

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-9tdi-130km-avf-4motion-highline-ID6z9Xxt.html#5f9bc8efeb

Czy cena nie jest zbyt wysoka?

Sprzedawca zachwala że wszytko działa, licznik po "korekcie" ok 100 000, kiedyś tam wymieniane były wtryski, 1,5 w Polsce, zaprawki na masce.

Podpowiecie coś?

 

Nie wiem czy ten pasior nie był kiedyś mojego kumpla. Jedyny właściciel w Polsce to aktualny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Obywatel napisał:

No, cena nieźle pojechana. Ja za swojego nie wiem, czy bym 12k wziął mimo że stan igła.

Śledzę od dłuższego czasu ogłoszenia pod kątem: 1.9 + stan bdb + 4x4, to ok 15 tys są wystawione "igły", ciekawe za ile się sprzedają.

Tu cena jest właśnie jest wysoka...

9 minut temu, jerzalke napisał:

Nie wiem czy ten pasior nie był kiedyś mojego kumpla. Jedyny właściciel w Polsce to aktualny?

Z tego co usłyszałem przez tel to auto z DE, jeden właściciel w PL od 1,5 roku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten sam silnik tyle że bez 4na4 (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie), zastanawia mnie że temperatura silnika pokazuje 70stopni czyli silnik ciepły, a obroty okolo 900 wg mnie za wysokie, ja takie mam tylko na zimnym. Jak wskazówka od temp już ruszy to na luzie mam już zawsze około ~800

opony ma 215 50 17 na phoenixach ja miałem 225 45 17 i to był oryginalny rozmiar do tych felg 

W środku i na zewnątrz wygląda ok nic mi sie nie rzuciło w oczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za porady i wskazówki.

Auto obejrzane i nie kupione.

Zdjęcia i cena sugerowały "igłę" a życie szybko to zweryfikowało... :D

Pan handlarz (nie właściciel jak się okazało) zapewniał że cena jest adekwatna, niechętnie negocjował i nie zgodził się na moją propozycje. Dodatkowo na umowie chciał wpisać niższą kwotę niż w rzeczywistości, bo podatek itp. :D

Więc szukam dalej

i jeszcze raz dzięki za zainteresowanie.

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, Melchior napisał:

Dzięki za porady i wskazówki.

Auto obejrzane i nie kupione.

Zdjęcia i cena sugerowały "igłę" a życie szybko to zweryfikowało... :D

Pan handlarz (nie właściciel jak się okazało) zapewniał że cena jest adekwatna, niechętnie negocjował i nie zgodził się na moją propozycje. Dodatkowo na umowie chciał wpisać niższą kwotę niż w rzeczywistości, bo podatek itp. :D

Więc szukam dalej

i jeszcze raz dzięki za zainteresowanie.

Pzdr

Życie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Po niecałych 10 latach mam problem. Jezdziłem i jezdze nadal  b5 1.9 110km AFN, 97 r.  Pomóżcie bo chce zmienić  ( chyba na benzyne) na FL-ke rocznik okolo 2002 - 2003. Mam   upatrzony  2.0 130km ktoś coś o tyum powie?? . Czytałem troche o 1.8 i Mnie troszke przerazają te głowice itd. Prawda , że głowice padaja i biorą dużo oleju silniki 1.8 ??  Pewnie nie jeden by napisał wez 150 km , ale chcialem  powiedzieć , że bardziej  potrzebuje rodzinnego kombi. No i spalanie Mnie chyba przeraża 150km  i turbina , taka 130 , 125 konna jednostka by Mnie zadowalała (chyba).  Na 1.9 110 AFN sie nie zawiodłem , bo to jeden z najlepszych silników. Teraz czas na benzyne , pomózcie temu  który był ożeniony z Dieslem :D

Edited by LeVy 83

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,8-125,  1,8t-150,  2,0-115/130KM

1,8 i 1,8t spalą tyle samo. Nie wiem jaki masz styl jazdy ale  10l/100 trzeba się liczyć. 

Jak diesel Ci pasuje to lepiej idz w 1,9 131KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

LeVy 83, trzeba korzystać póki Polska jeszcze jest normalnym krajem, który nie czepia się diesli i można nimi wjechać wszędzie bez żadnych różnokolorowych nalepek. Po lifcie najlepiej AWX lub AVF, ewentualnie AVB i wirus.

Ja zamierzam moim smrodzić dopóki będę mógł i nie przesiądę się na benzynę dopóki nie będę musiał.

A jeśli już koniecznie chcesz benzynę, to AZM lub AWT + obowiązkowo LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam , że teraz jezdze  raczej , krótkie odcinki do pracy , no i czasem  jakiś wypad rodzinny .Diesel raczej odpada. Za bardzo będzie cierpiał- niedogrzany.

Silnik 2.0 130 km benzyna  tak na świeżo ktoś coś może powiedzieć ??  

Dzieki Marcin.  Jednak pomylilem  1.8 125km z 2.0 130 km :) .

Mój ma juz 20 lat :) I 320k na  karku. Gdzie połowę z tego  ze Mna :) 

Jednak  ostatnio wspomaganie padlo ,wachacze do wymiany  i stwierdziłem  że jak inwestować to  już w troszkę młodszego. 

Dzieki Obywatel . Przyjżę się bliżej AZM i AWT. 

Edited by LeVy 83

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, LeVy 83 napisał:

Silnik 2.0 130 km benzyna  tak na świeżo ktoś coś może powiedzieć ??  

Nie jest to zły silnik, ale to już nie jest taka prosta konstrukcja jak poczciwy 2.0 8V (AZM).

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-ID6zxhdT.html#276d898d9c

 

Takie coś by Mnie interesowało jednak  to nie jest ten AZM.  Z benzyną to chyba nie jest tak lekko jak  z Dieslem.

Kiedy kupowałem  tego co mam.Jednogłośnie  w tamtych  czasach  sie czytało 110 km AFN:P     

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładne autko. Tak jak napisałem, ALT to też nie jest zły silnik.

Jak dla mnie 2 kluczowe pytania brzmiałyby:

1. W jakim jest stanie?

2. Jak znosi LPG?

Żeby ocenić to pierwsze, musisz zobaczyć auto. To drugie to już trzeba drążyć w innych tematach i/lub na forum LPG. Zagazować da się na pewno - pytanie tylko jak znosi gaz, ile kosztuje dobra instalacja i czy jest do zagazowania przez przeciętnego gazownika.

Edited by Obywatel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Panowie.

Marcin czytałem  o tym.

Głowa mała do tego. Ile samochodow tyle opini heh.  

Nie pamietam dokładnie , ale chyba teść w zeszlym roku  kupił Skode Superb 2005 r chyba właśnie z silnikiem 115km.

 Kurde szkoda podoba Mi sie kolorek :)  Chyba jednak   zaczyna przemawiać za Mna ta 115-ka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, LeVy 83 napisał:

Chyba jednak   zaczyna przemawiać za Mna ta 115-ka. 

Dobry silnik dla taksówkarza albo działkowicza, mało awaryjny. Rozważ też 1,8 turbo, resztą benzyn bym sobie głowy nie zawracał.

 

Edit: mam na myśli czterocylindrowe.

Edited by jihad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem i dzieki. Ale nie wiem  czy  , aż tak bardzo  potrzebuję  150 km . :)

Gdzie raczej  już tak dużo nie jeżdzę :)  . 

 

Edit. Ok . Jednak poczytam hehe. :) O 1.8 t 

Edited by LeVy 83

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, LeVy 83 napisał:

nie wiem  czy  , aż tak bardzo  potrzebuję  150 km

pojeździsz to stwierdzisz że potrzebujesz ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, LeVy 83 napisał:

Ale nie wiem  czy  , aż tak bardzo  potrzebuję  150 km . :)

Przyjemniej się jeździ, łatwiej wyprzedzić, wcale nie chodzi o duże prędkości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy