Skocz do zawartości
Gość carlos2005

Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

nie było.

 

Rozumiem , że mogę się spodziewać powoli początek końca sprzęgła.

Dźwięk nie jest uciążliwy ale jest i znika po wciśnięciu pedału sprzęgła.

Takie charakterystyczne klekotanie jak właśnie przy dwumasie ale skoro nie było tzn że docisk już ma dość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak wiem, jako nowy użytkownik nie mogę założyć tematu... ;/. Nie wiem, czy to dobre miejsce, ale pytam tu, bo niby gdzie? Niedługo zdaję prawo jazdy i jako nowy kierowca, chcę koniecznie kupić passata b4 (nie moje "widzi mi się", ale miłość do auta i potrzeba 3-go samochodu w domu). Tutaj MOJE PYTANIE: Czy lepiej kupić passka z 1.9 tdi, czy 1.8 benz bez gazu (nie założę)?? Mam do szkoły 25 km, do Szczecina po liceum (studia) ok. 50 km. Prosiłbym o dokładne rady, które mogłyby uwzględnić OGÓLNE koszty eksploatacji samochodu, nie tylko koszt paliwa, bo sam umiem wyliczyć ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robię do samej pracy 1200 miesięcznie ale robię ok. 1800 miesięcznie i za każdym razem zalewam pod sam korek ok 100l ON. Mam kombiaczka ale powiem tyle że 90KM to dla mnie mało teraz:( szukał bym 110 konnego afn na twoim miejscu ogólnie silniczek niezniszczalny jeżeli się o niego dba i robi wszystko na czas. Nie żałować na oleju ani na filtry. Mam go rok i 6 dni u siebie i co zrobiłem w nim to teleskop klapy tylnej bo nie było jednego koszt nie znany nie pamiętam koło 40zł, alternator 120A Boscha przeszedł wymianę stojana, łożysk i szczotek koszt 250zł, ramię napinacza i rolka i napinacz koszt hmm 250zł:) pasek napinacza boscha 45zł, filtr paliwa na zimę nie pamiętam ceny no i to co się robi częściej to olej filtry wszystkie, została tylko klima czyli chłodnica do wymiany i będzie jak z fabryki. Dodam że koszt altka to z mojej winy stojan się zatarł bo to jest mój pierwszy samochód a nie wiedziałem że w alternatorze łożyska się posypią ale już wiem:) rozrząd u nas na forum kupisz porządny za 250zł albo i troszkę mniej. Teraz silniczek chodzi cichutko i jak ktoś by mi powiedział że w paskach silniki mają swoją głośną charakterystykę to bym zatłukł bo u mnie po kupnie tak chodził a teraz cichutko tylko klekot diesla standardowy jest:) zapomniałem że jeszcze wymieniałem tarcze i klocki z przodu na nowe to koszt tarczy 160zł i klocki nie pamiętam

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzięki za info. Nie wiedziałem, że koszty części do paska są aż tak niskie ;D Tak wogóle to cena rozrządu zrobiła na mnie wrażenie - mamy a4 i wymiana kosztowała ok 700zł - myślałem więc, że ceny podobne, jak to w niemieckich autach. Dobre wrażenie robi auto: ma duszę, styl i "to coś".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Zmieniam passata w zasadzie starego już sprzedałem i szukam nowego. Mam na oku- dzisiaj oglądałem B4 2.0 16V. Przebieg oryginalny i potwierdzony 160tys niecałe. Sprzedaje go znajomy kolegi więc auto sprawdzone i pewne. Z wyposażenia to pełna elektryka klima welur komputer poduchy i abs. Auto porobione i nie wymaga wkładu finansowego, w środku igiełka- cichutko nic nie wysiedziane ani nie przetarte. Silnik suchy czysty jak nowy widać że przebieg rzeczywisty po prostu... Cena 4800 warto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że warto, tym bardziej jak auto znane. Kupisz parcha za 3 tyś a 4 wpakujesz na dzień dobry, nie ma się co zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce tez na wstepie sekwensa wrzucic po znajomosci za 2000.Wiem ze posypia sie informacje ze pewnie jakis badziewny ale z czasem doinwestuje w instalacje lpg. No i wychodzi teraz 6800 a za to juz mozna diesla miec tylko tu mam 150 koni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wbrew temu co się lansuje na tym forum, eksploatacja auta zasilanego LPG jest ekonomiczniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wypada audi 80 pod względem miejsca w środku w porównaniu z vw passatem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak wypada audi 80 pod względem miejsca w środku w porównaniu z vw passatem?
podobnie ale passat nieco przestronniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chce tez na wstepie sekwensa wrzucic po znajomosci za 2000.Wiem ze posypia sie informacje ze pewnie jakis badziewny ale z czasem doinwestuje w instalacje lpg. No i wychodzi teraz 6800 a za to juz mozna diesla miec tylko tu mam 150 koni

 

Brać!!1Nie zastanawiać się:-DBenzin!!!

 

A jak wypada audi 80 pod względem miejsca w środku w porównaniu z vw passatem?

 

Na mój gust o wiele mniej jest w Audi;) Bagażnik w avancie jest o wiele mniejszy gdzie klapa jest "ścięta" i bardzo ogranicza przestrzeń po jej zamknięciu;), przedział pasażerski bardziej zabudowany a co za tym idzie ciaśniejszy;)

Piszę to ceniąc Audi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że mam ABFa :) Bardzo wdzięczny silnik, zdecydowanie mogę polecić. Cena dobra, jeśli wszystko jest ok.

Ja za swojego dałem 9 tys, ale to było ponad 2 lata temu. Miał już zamontowaną sekwencję, przebieg 257 kkm, na gazie przejechane 35 kkm. Do tego 2 komplety kół, prawie nowe.

Wiem ze posypia sie informacje ze pewnie jakis badziewny ale z czasem doinwestuje w instalacje lpg.
I muszę napisać - nie pchaj badziewia. Ja mam Staga 300 i chodzi miodzio :) Spalanie u mnie w podpisie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak wypada audi 80 pod względem miejsca w środku w porównaniu z vw passatem?

Jest dużo mniej miejsca zdecydowanie, zarówno jeżeli chodzi o pasażerów jak i bagaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów od siebie w tym temacie. Od kilku tygodni szukałem samochodu niedrogiego w eksploatacji i przestronnego. Na początku chciałem przeznaczyć ok. 20tys zł na samochód, myślałem o toyotce corolli lub Mazdzie 6, ale jak koledze padło sprzęgło w 6 i usłyszał od mechanika koszt(dwumasa) to pobladł jak ściana a samochód brał w kredycie, więc teraz nie ma łatwo. No ale do rzeczy, mam rodzinkę w niemczech i zadzwonili do mnie niedawno, że ich sąsiadka(mieszkają przy francuskiej granicy) ma paska B4 1996 rok do sprzedania. Nie wachałem się zbyt długo, samochód z silnikiem 1.9 tdi (1z) z climatronic, kombi wersja GL. Znajomy przywożący samochody przytargał mi go na lawecie więc koszt transportu nie był duży. Samochód dałem po przyjeździe do mechanika i ostre zdziwienie, pod spodem samochód w stanie świetnym, z przodu zawieszenie i tylne tłumiki niedawno robione, no ale nie ma tak różowo, wymieniłem w nim: tarcze z tyłu (tak tarcze) sprężyny z tyłu, wszystkie filtry oleje, rozrząd i pompę wody(troszkę ciekła) i wyprałem w środku (niemcy to jednak brudaski). Dziś mam samochód w super stanie, technicznie prawie idealny, wyszedł mnie 8500 ze wszystkim i choć wiem, że w Polsce kupił bym za te pieniądze to dziś mam pewność przebiegu 260tys km i pewność na kolejne tyle. To kolejny mój samochód i ten przeznaczony do działalności, żona ma swój i jedynie jej wizualnie się nie podoba passat b4, wydałem 8,5 tys choć mogłem spokojnie coś za 20 kupić, ale tak mam resztę na inwestycję. Śmieszą mnie troszkę posty tutaj tych co kupują samochód w Polsce i wierzą w 160 tys u 15-to latka. Jeżeli was stać kupujcie w zachodnich niemczech, nawet jak wyjdzie troszkę drożej, najlepiej jeszcze zarejestrowany czyli po niemieckim ( z zachodniej części) przeglądzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o sam aspekt podczas zakupu to ASO + weryfikacja przebiegu. Dopiero potem jak wszystko bedzie ok można dalej oglądać auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weryfikacja przebiegu :debil umieram ! -szkoda że ze śmiechu,w B4 he he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe po co sprawdzać przebieg w 16 letnim samochodzie na pewno niema 200000tys,a na pewno ma jeździć przyzwoicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
weryfikacja przebiegu

A czemu nie...? Ale chyba tylko po wytartych fotelach ,wytartych gumach na pedałach, spolerowanej kierownicy i nieoryginalnej gałce biegów...;)

Co do kiery to widziałem bepiątki z porozdzieraną skórą a u mnie np. jest wytarta ale do rozdarcia to jej duuuużo jeszcze brakuje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tobik23

witam. przymierzam się do zakupu passata b4 vr6 kombi dlatego zawitałem tutaj na forum. lecz nie wiem, czy za taka kwote jaką mam kupie cos dobrego (5000zł). oczywiście nie chce żadnej igły, ale nie chce też 'padaki'. cos pomiędzy ;d taki żeby bylo czuczc to vr6 ;p proszę o opine. pozrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam przesiąść się z B3 na B4, i mam już upatrzonego

tylko:

1. cieknie maglownica,

2. poci się przy odmie

 

- czy maglownica z b3 (1,6tdi SB) podejdzie do B4 (1,9TD 75KM - nie znam oznaczenia silnika :()

- czy pocenie się przy odmie to zły znak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności