passacik87 Zgłoś #261 Napisano 20 Stycznia 2011 wszystkie i tak juz są w Polsce, jak była akcja w niemcowni, że dawali dopłaty do nowych aut jak oddasz stare na złom to pooddawali, kiedys byłem na szrocie i widziałem ibizę, 2001 rok na pół przecięta, i pytam co z nią było, czy bita czy coś, a koleś mówi, że z Niemiec z recyklingu, przebieg 68 tysięcy! jak nóweczka z salonu wyglądała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #262 Napisano 21 Stycznia 2011 widziałem ibizę, 2001 rok na pół przecięta, i pytam co z nią było, czy bita czy coś, a koleś mówi, że z Niemiec z recyklingu, przebieg 68 tysięcy! jak nóweczka z salonu wyglądała Na pewno coś było z nią nie tak, bo te dopłata były rzędu 2 tys ojro. I niby głupi niemce oddają sprawny samochód na złom a jeszcze głupsi go tną w kawałki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #263 Napisano 21 Stycznia 2011 oj było tak, było! Dostawali dopłaty od państwa + jakaś zniżka w salonie. Stare auto szło na złom bez zdolności do dalszej rejestracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #264 Napisano 21 Stycznia 2011 a może powiecie mi czym różni się b4 1.9 tdi z 95r od 96r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #265 Napisano 21 Stycznia 2011 rocznikiem produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #266 Napisano 21 Stycznia 2011 nie tylko i właśnie się pytam czym jeszcze. ponieważ kupiłem altek do b4 z 96 roku i był inny niż do tego z 95. tzn różnił się mocowaniem był 2cm węższy i inne wtyki miał. dlatego pytam czym się różnią a był do tego silnika jaki mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #267 Napisano 21 Stycznia 2011 ee bajki jakieś chyba, jak od takiego samego silnika to musi pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #268 Napisano 21 Stycznia 2011 no właśnie się również zdziwiłem może sprzedawca wprowadził mnie w błąd i to był od afn-a?? czy ma tak samo jak w 1z?? ale bez problemu odesłałem i gotówkę odzyskałem. Ale uprzedzam jak ktoś ma altek 120A boscha to szybko takiego nie dostanie a części również ciężko osiągalne:/ mój w weekend mam nadzieję że będzie już gotowy. Półtorej tygodnia już stoi:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #269 Napisano 21 Stycznia 2011 no właśnie się również zdziwiłem może sprzedawca wprowadził mnie w błąd i to był od afn-a?? czy ma tak samo jak w 1z?? Z tego co się orientuję to wielkość alternatora zależała od tego jak dużo odbiorników prądu było w aucie np. w dieslu z klimą najczęściej można znaleźć 120A, ja w dwulitrowej benzynie miałem 90A, a ktoś z forum w golasie 1.8 miał bodajże 70A - nie sądzę żeby była różnica między altkiem od 1Z i AFN jeśli miały podobne wyposażenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #270 Napisano 24 Stycznia 2011 więc zapewne wcisnęli mi od B5:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #271 Napisano 26 Stycznia 2011 Czy w tym temacie można pytać o konkretny samochód? Rozważam te dwa autka. 1. http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-8-vr6-lpg-C16850975.html 2. http://otomoto.pl/volkswagen-passat-klimatronik-C17032362.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #272 Napisano 26 Stycznia 2011 Czy w tym temacie można pytać o konkretny samochód?Nie, od tego masz ten wątek:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #273 Napisano 26 Stycznia 2011 Ale uprzedzam jak ktoś ma altek 120A boscha to szybko takiego nie dostanie a części również ciężko osiągalne:/ mój w weekend mam nadzieję że będzie już gotowy. Półtorej tygodnia już stoi:/ Może w Twoim regionie jest ciężko z częściami. W lubelskim dużo na szrotach jest tego i nie tak dawno zmieniałem z kolegą i nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fortipianek Zgłoś #274 Napisano 13 Lutego 2011 Witam, "celuję" w B4, kombi w benzynie. Szperam po ogłoszeniach, niedługo zacznę jeździć po ogłoszeniach... Mam pytanie w związku z tym, jak sprawdzić oryginalność szyb w B4, który numer jest ważny? Czy silnik 18.90KM w połączeniu z automatyczną skrzynią to dobra propozycja czy darować sobie? Ktoś "ujeżdża" taką opcję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #275 Napisano 15 Lutego 2011 kolego tak jak w innych vw ostania liczba określa rok produkcji taka pojedyncza. na przednią to za bardzo nie ma co patrzyć bo to różnie bywa. ale słyszałem jak dobrze w przód walnięty to tylne boczne szyby ostatnie podobno strzelają bo kombi jest sztywne ale nie wiem czy prawda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fortipianek Zgłoś #276 Napisano 24 Lutego 2011 Ok, dzięki za podpowiedź. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekVW Zgłoś #277 Napisano 12 Marca 2011 Witam, "celuję" w B4, kombi w benzynie. Szperam po ogłoszeniach, niedługo zacznę jeździć po ogłoszeniach...Czy silnik 18.90KM w połączeniu z automatyczną skrzynią to dobra propozycja czy darować sobie? Ktoś "ujeżdża" taką opcję? Jeśli lubisz styl jazdy "emeryta" to jak najbardziej polecam. Do "normalnej" jazdy w zupełności wystarcza. Uważać trzeba jedynie podczas wyprzedzania mając "komplet" na pokładzie, bagaż i włączoną klimatyzację - wtedy trochę mocy brakuje i manewr się przedłuża (mimo poprawnej redukcji biegu i korzystania z kick-downu). Pamiętaj też, że spalanie na poziomie 10-12l/100km Pb, 11-14l/100km LPG nie powinno Cię zdziwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #278 Napisano 12 Marca 2011 Pamiętaj też, że spalanie na poziomie 10-12l/100km Pb, 11-14l/100km LPG nie powinno Cię zdziwić. coś to Twoje spalanie ponad normę.. albo jeździsz z przyczepką albo coś nie tak z autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekVW Zgłoś #279 Napisano 12 Marca 2011 coś to Twoje spalanie ponad normę Przepraszam - nie dopisałem, że to spalanie tylko w ruchu miejskim (czyli ok. 90% jazdy, bo na co dzień jeżdżę służbowym). W trasie udało mi się zejść do 9,8l/100km LPG (średnio 10,5l/100km) i średnio 9l/100km Pb. Pamiętaj, że to kombi z automatyczną skrzynią biegów, a Ty chyba masz u siebie manualną (widzę w Twoim opisie). VAG żadnych błędów nie pokazuje, haka nie ma i nie było, poprzedni właściciel założył oczywiście najtańszą instalację LPG. Silnik pracuje równo, na dotyk zapalał w największe mrozy. Jeśli moje spalanie jest zbyt duże, to może jeszcze jakiś Kolega "automaciarz" mógłby to potwierdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #280 Napisano 12 Marca 2011 coś to Twoje spalanie ponad normę.. albo jeździsz z przyczepką albo coś nie tak z autem Ponad normę? W automacie? A może wolisz jak pali zawory zamiast paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach